Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

smellowmellow

Girlscoutcookiesxrollexogkush=Cookie Kush

Recommended Posts

Dat is een flinke tegenvaller zeg, ik hoop voor je dat ze het redden maar het ziet er niet goed uit. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is dan weer jammer bosrand, baekelandt had er toch een mooi spreukje over? 1 Dag nalatigheid van de mens staat gelijk aan een jaar misère voor je plant.

 

Hopen dat je dit naar een goed einde kan leiden man, fingers crossed

 

Bubbz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar als ik zo denk heb ik me waarschijnlijk verrekend met de Ph-

 

Verrekend?

Meet je die niet als je voeding aangemaakt hebt?

 

Ik hoop dat ze het overleven, het is net alsof je er met de gifspuit overheen geweest bent. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normaliter dus wel, dit maal niet ivm haast. stomme fout van mij dus. Ga wel zien of het bijtrekt. anders gaan ze om en begin ik met frisse moed aan de volgende ronde!!

 

al hoop ik wel dat ik het nu nog een weekof 3 kan rekken.. Komt er iig nog wat gewicht af..

Share this post


Link to post
Share on other sites

waterbeurt... terug op de sulfos... de canna zit in het riool.. comerciele bende.

 

Ec: 1,43

Ph: 7,1

 

Per dag voeding iets omhoog en de Ph omlaag.. Binnen een week op 1,7 ec en 5.8 ph.. Ze blijven nog wel flink drinken, dus dat is naar mijn mening een goed teken, zit nu +- week 4 zichtbare bloei, dus ze meoten het nog een week of 4 uithouden zowiezo.. Van mij had die herfst wel 2 weken later mogen komen.

 

Temperaturen zijn stabiel gebleven.... 27 overdag, 20 s'nachts. Maar die zullen weloplopen... airrco gaat omhoog... wil het iets warmer hebben om wat meer te verdampen wardoor problemen sneller omhoog komen of jiust wegblijven... WE gaan het zien...

 

Eerdaags mooi weer... dus dan maar een update op dit projectje... wat die loopt ook nog, dag 255 vanuit zaad!! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

DAG ?? Zou ht ff niet weten.. Door omstandigheden ook echt niet bijgehouden.. maar ze doen het goed... de vergeling is gestopt en het geheel lijkt zelfs wat groener te worden...

 

Ze krijgen nu de Sulfos weer met een iets hogere ph en lagere EC.. (7.1 over 1.2)

Het lijkt ze wel goed te doen/...

 

Judge for yourself..

 

gallery_41643_17999_3166941.jpg

 

gallery_41643_17999_772106.jpg

 

gallery_41643_17999_161884.jpg

 

Ze dikken nou lekker aan... dus die paar weekjes gaan ze nog wel volhouden..

 

Smell Yäll later!! :wave:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze lijken inderdaad wat minder geel, veel succes met de laatste loodjes. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

re

Ze lijken inderdaad wat minder geel, veel succes met de laatste loodjes. :)

 

Briljante anallyse, zoals altijd. Respsect!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach, zo knap is het nou ook weer niet een kwestie van de foto's even met elkaar vergelijken. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is niet minder geel.. het is meer groen.. :P

Wat jij wilt jongen, zo groen zie je ze zelden. :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaan ze het volhouden? Niet langer in spanning!! Vast niet!! Maar het tentje observerende bepaal ik wel dat er alsnog zat afkomt. Onderin is bagger.. links van de tent zijn de hoofdtoppen minder. Dus nou komt de poll... wat denken jullie dat eraf komt?:)

 

 

Dag 94

Dag +-50 Zichtbare bloei

 

 

Vol veldje!!

 

gallery_41643_17999_3383140.jpg

 

Links

 

gallery_41643_17999_4251921.jpg

 

Rechts

 

gallery_41643_17999_6514462.jpg

 

Een idee van top opbouw

 

gallery_41643_17999_1608342.jpg

 

 

Ondertussen ook alvast de volgende ronde gestart.. :) Laughing Buddha van BF dit keer..

 

Smell Y'all later :wave:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi veldje,

 

en ik heb geen idee wat er vanaf gaat komen!

524 gram!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx super! Had mooier gekund, maar helaas!! Gelukkig hoeven ze neit zo lang meer. Dinsdag of woensdag nog 1 keer voeding daarna de rest water, tijd dat ze eraan gaan..

 

Volgende word vast beter!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proeftopje geknipt en bekeken.. volledig milky met hier en daar amber... Zit er toch heel hard aan te denken om van het weekend alles om te halen.. Gelukkig hebben ze nog geen voeding gehad.. dus word nou maar spoelen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey smellow dat ziet er mooi uit man. Gaaf hoe jij kweekt mooie soortjes. Ben benieuwd hoe die smaakt.

Succes dit weekend. Na de zomervakantie ga ik ook ff een leuk soortje uitzoeken.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx Leerling!! :) Ben zelf ook wel benieuwd.. :) Jij succes met het uitzoeken van je nieuwe rondje.. Mijn nieuwe staat ondertussen in de voorgroei. .:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

SJ DP90 erbij gehaald voor de voorgroei.. neem ik de mammoth 90 wel voor het drogen... past op zijn kant precies het netje in en de Sj geeft me mooi de hoogte voor de voorgroei.. whooohhooo

 

Edit, kwaliteit van de sj valt me niet tegen maar ook zeker niet mee... als je de keus hebt zou ik toch voor de mammoth gaan..

Edited by smellowmellow

Share this post


Link to post
Share on other sites

There she blows!!! beginnen met trimmen vandaag, de rijpste eruit, onderliggend nog een paar dagen geven.. :)

 

gallery_41643_17999_2533949.jpg

 

De 125 mm inlaat d.m.v. een ventilatorbox op het kleine tentje aangesloten. .:)

 

DE Buddha's in hun nieuwe huisje!! :)

 

gallery_41643_18255_40641.jpg

 

Wish me luck!!!

 

:wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes met knippen Smellow!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...