Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Hennep

Opstelten En Teeven Treden Af?

Recommended Posts

Maar wat ik nog wel een beetje wrang vind aan het hele verhaal: de kwestie is al meer als iets van 15 jaar oud....

 

Wat hebben ze nog meer gedaan in deze behoorlijk lange periode.....? (waar ze nu misschien snel voor weglopen)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heerlijk hoor het net op de werkvloer goed nieuws. B)

Het doet je helaas wel denken welke ''deals voor volk en vaderland'' ze nog meer hebben gesloten en wat er nog in de pijplijn zit.

Edited by gremlin

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoezo legaliseren? Ik vind het wel prima zo.... wat denk je dat er met de prijzen gebeurt als ze alles gaan legaliseren..... dan heb je net je investering van je spullen terug als je 85 bent....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klinkt haast te mooi om waar te zijn.

Terwijl het toch beide doorzettertjes zijn. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo dit is voor mij al een geslaagde verjaardag,dit bericht blijft voor vandaag mooiste kado.

 

Ook wel opmerkelijk is de uitspraak van Teeven dat hij erbij blijft dat hij de deal gemaakt heeft voor,"Volk en Vaderland".

 

Voor de leut eens googlen......

 

Greetz K.

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

die eerste kwal van de waarschijnlijke opvolgers spreek me al totaal niet aan :whip:

Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoezo legaliseren? Ik vind het wel prima zo.... wat denk je dat er met de prijzen gebeurt als ze alles gaan legaliseren..... dan heb je net je investering van je spullen terug als je 85 bent....

 

Mij gaat het niet om de centen maar om me rokertje dus ik zou liever legaal kweken en

dan maar geen poen eraan verdienen als dak illegaal moet kweken voor een paar centen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hele stomme vraag misschien, maar kan dit nou direct gevolgen hebben voor deze scene of zijn alle wetten de aankomende 5 jaar gewoon vast en kunnen we nog niet op reguliering / legalisering hopen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hele stomme vraag misschien, maar kan dit nou direct gevolgen hebben voor deze scene of zijn alle wetten de aankomende 5 jaar gewoon vast en kunnen we nog niet op reguliering / legalisering hopen ?

 

Hier ben ik ook ZEER benieuwt naar

Share this post


Link to post
Share on other sites

zolang de gemeente graag wiet wil kweken en er flink aan wil verdienen met belasting, is het kweekertje pesten nog lang niet afgelopen, de volgende stap is waarschijnlijk eigen gebruik dus de 5 planten in je tuin zodat iedereen afhankelijk word van de gemeente wiet, voor de kweeker slechte tijden maar goed goed nieuws dat deze 2 etterbakken opstapen tis wachten welke etterbak hun gaat opvolgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meerderheid is tegen, jammer voor jullie.

 

En dan nog, voor jij en ik zal het nooit legaal worden. Enkel voor bevriende bedrijfjes met een vergunning. De prijs zal zodoende niet veel veranderen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou het al fijn vinden als mn 5 tuinplantjes niet meer onder al die regels vallen die ze nu doen. Then again hoef ik er niets aan te verdienen en is het puur vooreigen gebruik, maar bijv het feit dat je ze af moet staan als de buren officieel geklaagd hebben en de politie komt vind ik dan weer jammer.

 

Lekker leven en laten leven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ivo weg iedereen happy zelfs de,politie in nl zullen ook blij zijn om hem niet meer terug te zien :jump:

 

Dus kunnen we nu terug spullen bestellen in nl :) wietpas weg

Terug shops aan de grens :popcorn:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik geloof mijn oren en ogen niet,

hoe kon mijn dag nog beter beginnen?

 

je kon merken dat hij nu eindelijk eens niet stond te liegen.

heb in z'n laatste toespraak maar 1 keer UHH gehoord. :lol:

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sp en D66 zijn toch wel de partijen waar we de meeste steun van mogen verwachten.

 

We hebben het meest te vrezen voor Wilders. Hij gaat de kruistocht tegen Cannabis zeker voortzetten als hij aan de macht komt. Ik denk dat we dan met heimwee aan Opstelten zullen terug denken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze vallen bij bosjes, nu, de VVD-ers:

 

Piet Ploeg, oud-wethouder in Stichtse Vecht,

Rob Bats, oud-burgemeester in Haren.

VVD-fractielid Kathalijne de Kruif.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is van opstelten niet de man achter de nieuwe growshopwet in jullie land?

 

De ironie :P .

Edited by Thanatos

Share this post


Link to post
Share on other sites
Piet Ploeg, oud-wethouder in Stichtse Vecht,

Rob Bats, oud-burgemeester in Haren.

VVD-fractielid Kathalijne de Kruif.

 

http://www.vn.nl/Archief/Politiek/Artikel-Politiek/Winnaar-van-sjoemeljaar-2013-de-VVD.htm

 

En dat is uit 2013, dus daar is nogal wat bijgekomen met die Hooijmaijers etc etc etc etc en zoals dat artikel heel juist opmerkt, niet de minste vergrijpen!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

K heb zo n vermoeden dat het straks weer struisvogel politiek word de wetten die zijn aangenomen blijven bestaan....

 

Maar niemand die er genoeg geloof in heeft om ze ook na te leven dus is idd gedoogbeleid 2.0 geboren.

 

Growshops openen straks de deuren weer en oom agent steekt er geen energie in om ze op te rollen.

 

Ben wel nog steeds erg benieuwd naar de rechtsspraak over de al aangepakte growshops.

K denk dat dat een aardige weergave voor de toekomst zal geven

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...