Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

limbogrower

Eerste Keer Guerilla Van Tinus & Limbogrower

Recommended Posts

Vandaag nog eens naar een andere spot geweest stonden er mooi bij zijn alleen niet echt veel meer de hoogte in gegaan deze blijven maar de breedte in gaan. Maar goed maakt niet heel veel meer uit. De bloei is hier ook begonnen ☺

Nog wat NPK korrels gestrooid om ze wat voeding te geven.

 

gallery_44321_18395_79999.jpg

 

gallery_44321_18395_885487.jpg

 

gallery_44321_18395_2003728.jpg

 

gallery_44321_18395_1871435.jpg

 

gallery_44321_18395_2157620.jpg

 

 

 

Waren gisteren te laat voor foto's te maken op de andere spot we hadden tot het donker geknipt en ga echt niet flitsen in het donker is mij te opvallend. Als het donker is zie je dat op 1 km afstand.

 

Ik heb ook nog slechter nieuws een plek is naar de godverdomme konijnen en reeën hebben denk ik een lekker maal gehad de reeën hebben de rekjes omgeknald en de konijnen daarna alles kaal gevreten. Dit was ook al niet onze beste plek maar dit hoort erbij. Deze plek valt af voor volgend jaar. Plekken zat ☺

 

Greetz limbo

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgend jaar niet meer op goed geluk planten en gewoon een dik hekwerk om je spot heen maken.

dat doen wij hier allemaal hoor, anders vreten ze je planten zo kapot.

 

gaat goed verder!

 

greetz,

lufthegreenstuf

Edited by lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat ik dat toch meer moet doen een heel hekwerk erom heen maken. Was alleen bang dat dat teveel zou opvallen. Maar volgens mij gaat de begroeiing dat wel camoufleren.

 

 

Mijn update komt na het weekend.

Eerst ff weekendje chille op Lowlands

 

Greetz limbo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valt me echt op dat niemand mijn advies opvolgt of het probeert. Ik heb meermalen een spot zonder gaas gezet puur en alleen om te testen of het helpt. En het werkte keer op keer zonder enige vraatschade.

 

Steek veel stokken her en der in de grond dat het moeilijk word om er te lopen voor die kutbeesten. Je moet er voor zorgen dat het terrein onbegaanbaar is voor ze, dus veel uitstekende delen zoals stokken daar gaan ze niet in. Ze houden er van om zich snel uit de voeten te kunnen maken in geval van nood en dat kan niet met allemaal stokken om je heen dus dat zullen ze meiden.

Zelfs voor groot wild zoals buffels en stieren lijken dit te meiden, omdat die beesten log en lomp zijn gaan ze zo over je gaas liggen en in je plant bij voorbaat al kapot, als ze dat proberen met een uitstekende stok krijgen ze die in hun flikker.

 

PAS OP!!

 

Maak er geen scherpe punten aan, aan de bovenkant want als je struikelt en je valt verkeerd kan je het wel eens niet meer na vertellen.

We zijn geen oorlog aan het voeren in die zin dat we onszelf in gevaar moeten brengen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb nog nooit n hek om mn akkert gezet.

Reeën vinden t malse gras van de schapenwei of groente vd boer veel lekkerder.

Als je planten het enige malse hapje in de omgeving zijn ist een ander verhaal natuurlijk maar misschien moet je je afvragen of je dan wel op goede grond bezig bent..

Edited by Fl13r3flu1t3r

Share this post


Link to post
Share on other sites

De aanwezigheid van reeën staat niet in verband met of de grond goed is of niet. Het is puur de locatie, en als er reeën en konijnen aanwezig zijn zal je een aanpak moeten hebben die deze beesten op afstand houd, meestal is dat gaas.

 

Ook ik ben wel eens de boot in gegaan met me hele spot te hebben omheind met een meter hoog gaas, maar daar springen ze met gemak over heen.

En wat je beweerd is niet waar, hele sappige grasvelden naastgelegen op die locatie en toch mijn plantjes kaal en kapot.

 

Je zal op 99% van alle locaties gaas moeten gebruiken of de tip van mij met de stokken. Voedsel is sowiso schaars en als daar opeens van die voedzame cannabis plantjes staan zullen ze er naartoe willen.

 

Ik heb een combinatie van de 2, gaas en stokken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet meer op goed geluk planten

 

waarom zou je?

bij mij ook jaren goed gegaan hoor. 1 x last gehad van een hert in 3 jaar tijd.

het jaar erop op 2 verschillende spots 4 planten naar de klote..

risico niet waard hoor.

 

hekwerk van een meter + een aantal draden erboven.

en dan het hekwerk aan de draden bevestigen, zodat het niet naar beneden word gedrukt

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier komt eindelijk mijn update....

Heb even weinigtijd gehad de laatste weken.

Maar goed deze week bijna 2 dagen bezig geweest om alles weer netjes op orde te brengen.

 

Als eerste de oogst van de autoflowers viel toch wel wat tegen. Wat zeker nog 15 gram weg gerot tijdens het drogen. Had van de 4 planten 55 gram droog over..

Het is wel een lekker rokertje niet te sterk maar met een typische amnees smaak en high. Wat goed voor overdag te roken is ☺.

Al met al viel het toch een beetje tegen de opbrengst...

 

 

Nu naar de spots

 

De eerste ben ik gisteren geweest en trof ik de planten een beetje bleekjes aan ze waren licht groen dus hadden even weer wat voeding en water nodig. Het heeft hier niet veel geregend in tegenstelling wat ik hier elders op het forum lees. Het is hier schijnbaar toch droger als in de rest van Nederland. ☺☺

Ik heb de planten allemaal goed gediefd en omdat ze niet zo groot zijn ongeveer 1.20 meter met stokken en draad helemaal uit elkaar gezet zodat de zon ook in de plant schijnt. Dus heb ze een beetje mishandeld gisteren maar dat trekt wel goed bij. De bloei is ook op deze plek begonnen de eerste topjes zijn zichtbaar.

 

 

Dit was van te voren

gallery_44321_18414_919046.jpg

 

gallery_44321_18414_3473985.jpg

 

 

gallery_44321_18414_776662.jpg

 

En dit was nadat ik ze uit elkaar heb gezet

 

gallery_44321_18414_3225073.jpg

 

gallery_44321_18414_4202827.jpg

 

Gediefd dit heb ik bij ze allemaal gedaan

 

 

gallery_44321_18414_928447.jpg

 

 

Hier zijn de eerste topjes in de maak

 

 

gallery_44321_18414_1750059.jpg

 

Ik heb ze nog een flinke lading NPK korrels gegeven en daarna water. En nu regent het hier dus hoop dat de voeding snel opgenomen word en ze weer wat bijtrekken.

 

 

Dan nu de volgende spot

Ook hier deze week paar uurtjes bezig geweest met onkruid wieden, planten uit elkaar gezet meer licht inval creëren,NPK korrels gestrooid en gekeken☺☺.

 

Hier zijn 3 planten al mooi in de bloei 2 al een stuk verder een old farmer en een wildsuper 07 geloof ik weet niet meer zeker eentje krijgt mooi compacte golfballetjes de ander is meer een hele mooie sativa top opbouw die hoop ik nog mooi op elkaar gaan groeien.

De heribei is ook al 2 weken aan het bloeien maar ze gaat niet zo hard. Ik vind dit wel onze mooiste plant van dit jaar is echt net zo breed als hoog bijna 2 meter met heel veel vertakkingen. Heb deze ook goed open getrokken zodat er meer zo'n inkomt.

 

De heri als eerste ook gediefd en een er dikke stam

 

gallery_44321_18414_2358814.jpg

 

gallery_44321_18414_476366.jpg

 

gallery_44321_18414_2228068.jpg

 

gallery_44321_18414_2028907.jpg

 

 

Dit zijn de andere planten

 

De S5

 

gallery_44321_18414_2130293.jpg

 

gallery_44321_18414_1016468.jpg

 

Hier stonden de autoflowers

 

gallery_44321_18414_1207579.jpg

 

Bloeiende wildsuper

 

gallery_44321_18414_2921978.jpg

 

gallery_44321_18414_10005.jpg

 

gallery_44321_18414_573497.jpg

 

gallery_44321_18414_2863191.jpg

 

gallery_44321_18414_653696.jpg

 

gallery_44321_18414_462014.jpg

 

gallery_44321_18414_629337.jpg

 

De S5 en de cheese stekken hebben sinds deze week de eerste witte haren zichtbaar gemaakt dus nu is de bloei overal begonnen bij ons ☺☺

 

Dit was het voor nu heb nog een plek over was ik ook gisteren maar die komt later deze week erop was niet zo spannend allemaal daar..

 

Greetz limbo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij bloeien nog geen een van mijn S5. Zelfs op het balkon op het oosten niet waar zonlicht niet zo lang is als op de guerilla spots.

 

Ook in de tuin doet ie het nog niet en gisteren op guerilla ook niks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat mooi man, wildsuper ziet er super uit. :dribble:

 

Hack wanneer was het vorig jaar dan? Hier volgens mij laaste week augustus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hack ik denk dat het komt omdat ze na 16 uur geen direct zonlicht meer hebben. Ze hebben wel van zonsopgang meteen de zon op zich.

Ik zei hier toch al ergens dat wij ze afbloeien tussen 2e en 3e week oktober. Bij ons zie je de eerste verschijnselen 3e a 4e week september en dan 8 a 9 weekjes bloeien ligt aan het weer.

 

 

En wiet61 en luff volgend jaar komt er een mooi hekwerk met prikkeldraad erboven. Ik heb deze week toch een spot ontdekt alvast voor volgend jaar waar ik heel mooi een hekwerk kan maken. Deze plek is ook echt huges ☺☺☺ daar komen volgend jaar een heleboel te staan.

Zal als ik er volgende keer in de buurt komt eens wat foto's maken.

Plannen genoeg al kan bijna niet wachten hahahaha.

Eerst maar eens dit jaar goed doorkomen..

 

Greetz limbo

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de kuip 3e week aug. als ik me niet vergis. In de volle grond vroeg begonnen moet dat niet veel anders zijn, en zeker op guerilla waar het licht net iets minder is dan in een tuin.

 

Denk dat het met ingang van september word, en hopen op een mooie einde van september en een oktobermaand!

 

Lijkt wel of het klimaat anderhalve maand is opgeschoven :thumbsdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

In de kuip 3e week aug. als ik me niet vergis. In de volle grond vroeg begonnen moet dat niet veel anders zijn, en zeker op guerilla waar het licht net iets minder is dan in een tuin.

 

Denk dat het met ingang van september word, en hopen op een mooie einde van september en een oktobermaand!

 

Lijkt wel of het klimaat anderhalve maand is opgeschoven :thumbsdown:

 

Daar lijkt het inderdaad wel op Hack , steks van dezelfde heriplant , op de ene plek zitten al mooie topjes , op de andere is hij net bezig .

Het is ook net wat je zegt de plaats en de lichturen die hij krijgt , die bij mijn langer in bloei staat , die staat ook constant in de zon .\

Net wat je zegt , ze zijn allemaal twee tot 3 weken later , sommige zijn pas in nov klaar gvd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het klimaat dus anderhalve maand is opgeschoten krijgen we tot in oktober nog wel deftig weer!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Als het klimaat dus anderhalve maand is opgeschoten krijgen we tot in oktober nog wel deftig weer!

 

Ik hoop echt dat je gelijk krijgt

:jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die Wildsuper ziet er inderdaad goed. Maar pas op met die Deense genetica. Eénmaal geknipt ziet het er vaak stukken minder goed uit dan bloeiend aan de tak.

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ deep vind die wild super er ook erg mooi uitzien.

Hoop dat het geknipt nog steeds mooi uitziet maar dat gaan we zien.

 

 

@ Hack, wiet61 en highlife ik hoop dat dd natuur ook nog anderhalve maand doorgaat met mooi weer dan kunnen we tenminste nog wat moois oogsten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

@ deep vind die wild super er ook erg mooi uitzien.

Hoop dat het geknipt nog steeds mooi uitziet maar dat gaan we zien.

 

 

@ Hack, wiet61 en highlife ik hoop dat dd natuur ook nog anderhalve maand doorgaat met mooi weer dan kunnen we tenminste nog wat moois oogsten.

 

Anders wij wel Limbogrower , zie je het alvoor je , heel het jaar je eigen kapot werken , want er gaan veel uren inzitten .

En dan van redelijk veel planten bijna niks oogsten , daar zakt je broek van af natuurlijk .

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier zijn we weer met een update

 

Het gaat erg goed hier miet ik zeggen een paar planten zijn al bijna klaar maar het meeste word toch midden oktober ben ik bang.

Deze zijn al ver klaar de wild super is het verste ik heb er vrijdag de eerste plukjes rot uitgehaald dus moet hem nu goed in de gaten gaan houden heeft wel erg mooie en compacte toppen.

 

gallery_44321_18452_486788.jpg

 

gallery_44321_18452_886159.jpg

 

De heribei is echt de breedste plant die we hebben is wel nog niet ver in de bloei pas 3 weekjes dus die moet nog ff.

 

Ik heb de foto's niet gelabeld dus gooi ze zo ff erop..

 

gallery_44321_18452_654124.jpg

 

gallery_44321_18452_347848.jpg

 

gallery_44321_18452_1426908.jpg

 

gallery_44321_18452_1426873.jpg

 

gallery_44321_18452_2481208.jpg

 

gallery_44321_18452_2194639.jpg

 

gallery_44321_18452_463398.jpg

 

gallery_44321_18452_1492032.jpg

 

gallery_44321_18452_236172.jpg

 

gallery_44321_18452_299695.jpg

 

gallery_44321_18452_1432408.jpg

 

gallery_44321_18452_1889263.jpg

 

gallery_44321_18452_2494878.jpg

 

gallery_44321_18452_2481208.jpg

 

Voor nu was het dat ff ik hou jullie op de hoogte

 

Greetz limbo

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Mooi man , het gaat goed daar , lekker vlug aan het bloeien nog , wij zitten in nov nog in het bos , hahahahah

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice man! Gaat lekker daar en voor een eerste keer heb je niks te klagen daar, hou het wel goed in de gaten.

 

Op de 2e foto ziet het er naar uit dat er rot in zit.. Heb je dit wel gezien?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi man, naast de mooie buds, zien ze er ook nog eens gezond uit. :tu

Edited by Monti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...