Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Het word weer eens tijd dat ik ga beginnen met het opzetten met de plannen voor dit jaar. Het is ook meteen mijn eerste jaar, ik lees al een tijdje mee en ik ga dit dus ook doen aan de hand van informatie die ik gelezen heb.

 

Ten eerste heb ik mijn spot gevonden, er is geen water aanwezig dus ik zou daar een grote kuil moeten gaan graven om daar het water vandaan te halen.

 

2hduzjd.jpg

 

 

De soorten die ik wil gebruiken zijn voornamelijk feminised autoflowers, omdat het dan zeker is dat ze vrouwelijk zijn. Ik zou ook nog een stuk of 5 Heribei willen proberen maar wat laten in het jaar.

 

Ik laat meer van me horen als jullie meer willen weten hoor ik het graag.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het word weer eens tijd dat ik ga beginnen met het opzetten met de plannen voor dit jaar. Het is ook meteen mijn eerste jaar, ik lees al een tijdje mee en ik ga dit dus ook doen aan de hand van informatie die ik gelezen heb.

 

Ten eerste heb ik mijn spot gevonden, er is geen water aanwezig dus ik zou daar een grote kuil moeten gaan graven om daar het water vandaan te halen.

 

2hduzjd.jpg

 

 

De soorten die ik wil gebruiken zijn voornamelijk feminised autoflowers, omdat het dan zeker is dat ze vrouwelijk zijn. Ik zou ook nog een stuk of 5 Heribei willen proberen maar wat laten in het jaar.

 

Ik laat meer van me horen als jullie meer willen weten hoor ik het graag.

Hey succes ermee dit jaar spot ziet er goed uit.

Ik ga dit jaar ook beginnen in het bos/veld.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Het word weer eens tijd dat ik ga beginnen met het opzetten met de plannen voor dit jaar. Het is ook meteen mijn eerste jaar, ik lees al een tijdje mee en ik ga dit dus ook doen aan de hand van informatie die ik gelezen heb.

 

Ten eerste heb ik mijn spot gevonden, er is geen water aanwezig dus ik zou daar een grote kuil moeten gaan graven om daar het water vandaan te halen.

 

2hduzjd.jpg

 

 

De soorten die ik wil gebruiken zijn voornamelijk feminised autoflowers, omdat het dan zeker is dat ze vrouwelijk zijn. Ik zou ook nog een stuk of 5 Heribei willen proberen maar wat laten in het jaar.

 

Ik laat meer van me horen als jullie meer willen weten hoor ik het graag.

Hey succes ermee dit jaar spot ziet er goed uit.

Ik ga dit jaar ook beginnen in het bos/veld.

Autoflowers niet aan te raden in het bos zonder dakje er boven ,ze rotten als je ernaar kijkt zondder dakje .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plek is prima, auto's zou ik zonder dakje echt bij wegblijven.

 

Goldrush is naast Heribei een leuk soortje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom de Heribei later zetten? Hoe eerder hoe beter toch ?

Succes dit jaar.

 

En zo droog is die spot toch niet met dat riet ? - Ziet er niet droog uit..

Edited by HighLife

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik lees Veel verschillende verslagen over de heribei. Hij is best rot gevoelig? Dat is bij iedereen verschillend volgensmij. Op de plekzelf is er genoeg ruimte voor een stuk of 20 feminised maar welk soort moet ik nog even naar kijken misschien 2 x 10. En ergens anders nog 5 autoflower lowryder 2 voor zadenkweek. Heb er veel zin in. Ik wil eigenlijk alle aandacht op 1 spot richten.

Is er ook iemand die weet waar een verslag staat van een autoflower guerrilla met een dakje er boven?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja die staaaaattt....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

nergens :likken: :whistle:

Je zult de eerste zijn.

 

Wel is er een enkel verduister project te vinden. Bvb van PH Donner.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lowryder 2.....kies dan een auto waar ook nog wa aan komt :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is er gebeurd met regulier jongens, zijn we te lui geworden om de mannetjes eruit te trekken?

 

2 in een kuil? Je kan ook nog wat bakken neerzetten om vervokgens de mannen eruit te trekken en met de extra vrouwtjes uit de bakken op te vullen?

 

Voor de grotere spots ontkom je niet aan regulier en dan met name regulier van eigen kweek. Een echte geurilla kweekt zijn eigen zaden naar hetgeen wat ie nodig heeft.

 

Gisteren ook weer een nieuwe spot voorbereid, 4 grote plantgaten van pakweg 150liter voor 4 bomen onvang in de klei en bemest met farmers house. Dit jaar ga ik voor less is more. Ik heb liever 4 bomen dan 40 autoflower formaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hack, 150 liter kuilen, zó hoort het :specool

 

less is more,

dat werkt voor mij ook het beste

 

greetz,

lufthegreenstuf

Edited by lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit word mijn eerste keer dus heb nog geen tijd gehad voor een zadenkweek. Momenteel ook niet de mogelijkheid om binnen een zadenkweek te doen.

 

Ik ga wel voor reguliere zaden goldrush en heribei.

 

Autoflower met een dakje automazar. En ak47

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Dit word mijn eerste keer dus heb nog geen tijd gehad voor een zadenkweek. Momenteel ook niet de mogelijkheid om binnen een zadenkweek te doen.

 

Ik ga wel voor reguliere zaden goldrush en heribei.

 

Autoflower met een dakje automazar. En ak47

goede keus maatje ,we volgen je op de voet . :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga wel voor reguliere zaden goldrush en heribei.

 

regulier zou ik ook wel willen...

gooi je de feiten niet door elkaar?

ga je nou fem of regulier gebruiken :likken:

 

maar even serieus, dat lijkt mij ook een zeer goede keuze.

die auto mazar lijkt mij ook super

 

greetz,

lufthegreenstuf

Edited by lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had zelf ak47 auto's van hyseeds geen schimmel gezien hoewel het wel gwn geregent had een week voor t oogsten ofzo ik raad je die wel aan was prima oogst! En niet te dure zaden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is er gebeurd met regulier jongens, zijn we te lui geworden om de mannetjes eruit te trekken?

 

2 in een kuil? Je kan ook nog wat bakken neerzetten om vervokgens de mannen eruit te trekken en met de extra vrouwtjes uit de bakken op te vullen?

 

Voor de grotere spots ontkom je niet aan regulier en dan met name regulier van eigen kweek. Een echte geurilla kweekt zijn eigen zaden naar hetgeen wat ie nodig heeft.

 

 

Fem is echt een uitkomst als je meerdere spots hebt waar je niet zomaar even naar toe kunt gaan naast je fulltime baan om de mannetjes er uit te vissen. Daarnaast moet je er ook zo min mogelijk komen dus niet bevorderlijk voor je spot..

 

Jij zegt in potten zetten en die mannen vervangen door die je in de pot had staan..

Dan moet je dus 10 tallen potten neerzetten met ook weer regulier zaad (dus de helft voor niks) waar je allemaal grond voor naar je spot moet slepen. Want je neemt dan geen kleine potjes.. ook zit je hier met de kans op uitdroging waardoor je misschien nog vaker naar je spot moet.

 

En qua kosten .. ben je dus niet goedkoper uit met regulier zaad (mits je zelf je zaden maakt, maar ook dat kost geld.. en moet je ook maar tijd voor hebben). En nooit kopzorgen dat je een man over het hoofd zou hebben gezien..

 

Ieder zijn manier toch..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Highlife ik heb dit jaar ook veel fem ,zeker op plekken waar je niet veel kan komen zonder te worden gezien,ook veel regulier hoor ,waar ik veel kan komen ,komen die er te staan ,ik zet veel herijuana-mighty mite en maf regulier en ierdbeif3 ,dus werk zat dit jaar .

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel benieuwd hoe jou jaar gaat verlopen 61 ! :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Heel benieuwd hoe jou jaar gaat verlopen 61 ! :innocent:

Anders ik wel ,we doen er alles aan om te slagen ,soms zit het mee en soms tegen ,de spots zijn allemaal mooi ,wel veel werk maar daar weet jij ook alles van lijkt me .

Waren we maar een paar weken verder ,dan is het wat groener in het bos .

En wat denk je trouwens ,ik had een spot al klaar in een bosje ,met een 15 gaten ,wat denk je ,is er een boom opgevallen precies op mijn spot ,ik denk door de sneeuw maanden terug ,ik zit nu te dubben ,ik denk dat ik wat takken ga zagen daar ,zodat ik ze toch kan planten,ik doe niet graag iets voor jan met de korte achternaam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is er gebeurd met regulier jongens, zijn we te lui geworden om de mannetjes eruit te trekken?

 

2 in een kuil? Je kan ook nog wat bakken neerzetten om vervokgens de mannen eruit te trekken en met de extra vrouwtjes uit de bakken op te vullen?

 

Voor de grotere spots ontkom je niet aan regulier en dan met name regulier van eigen kweek. Een echte geurilla kweekt zijn eigen zaden naar hetgeen wat ie nodig heeft.

 

 

Fem is echt een uitkomst als je meerdere spots hebt waar je niet zomaar even naar toe kunt gaan naast je fulltime baan om de mannetjes er uit te vissen. Daarnaast moet je er ook zo min mogelijk komen dus niet bevorderlijk voor je spot..

 

Jij zegt in potten zetten en die mannen vervangen door die je in de pot had staan..

Dan moet je dus 10 tallen potten neerzetten met ook weer regulier zaad (dus de helft voor niks) waar je allemaal grond voor naar je spot moet slepen. Want je neemt dan geen kleine potjes.. ook zit je hier met de kans op uitdroging waardoor je misschien nog vaker naar je spot moet.

 

En qua kosten .. ben je dus niet goedkoper uit met regulier zaad (mits je zelf je zaden maakt, maar ook dat kost geld.. en moet je ook maar tijd voor hebben). En nooit kopzorgen dat je een man over het hoofd zou hebben gezien..

 

Ieder zijn manier toch..

 

Slepen met grond doe je niet op een goede spot, misschien enkele zakjes zodat ze goed aanslaan. Krijg je veel mooiere planten van als ze in het begin niet zo hard hoeven te vechten voor voedingsstoffen. Ze zeggen niet voor niks tegen kinderen, jij moet nog groeien dus eet maar lekker. Die zelfde zon gaat op voor planten en voor elk levend organisme. Een goede start is het halve werk.

Doorgaan is het makkelijker om met vuilniszakken te werken. Maar wat is er mis met een aantal keer naar je spot? Dat is makkelijk te combineren ook met een fulltime baan. Ik draaide ploegendiensten toen ik dit deed. Doorgaan heb ik mezelf voor genomen geen deel meer uit te maken van de prestatie maatschappij dus ik heb alle tijd nu voor mezelf in plaats van voor iemand anders. Vrijheid kost een paar 100 euro maar die snoep ik elk jaar wel weer bij met deze hobby. Voorheen stapte ik om 05:30h in de auto om naar me werk te gaan, nu draai ik me nog een keer om om vervolgens later op te staan en met mijn maatjes lekker te gaan vissen, heerlijk!!

 

Fem zaad is vaak rotgevoelig en bloeid veel te laat, daar waar je uit reguliere soorten vaak hele mooie vroegbloeiende soortjes kunt nemen.

Fem is leuk, uiteraard, maar het zijn maar 2 bezoekjes voor de mannetjes, de vroegste met het eerste bezoekje, en de laatste met het tweede bezoekje.

 

Je moet er toch zo nu en dan heen om bij te snoeien zodat de brandnetels en overige vegetatie je planten niet overwoekerd.

 

Ik krijg sterk de indruk de laatste tijd dat iedereen zo min mogelijk wilt doen maar wel zoveel en zo mooi mogelijk wilt oogsten maar

hoop nooit ergens zoveel op dan dat je er voor werkt. Als je er niks voor doet moet je ook niks verwachten.

Een tuintje bijhouden kost nou eenmaal onderhoud en 1 keer in de 2 tot 3 weken vind ik toch wel minimaal. Al is het maar om de stand van zaken

bij te houden.

 

Als de herfst aanbreekt verliezen veel planten en struiken hun bladeren en daar gaat dus je beschutting bij de meeste spots. Fem zaad is laat en bloeid dus pas op het moment dat je je beschutting verliest. Regulieren vroegere soorten zijn eerder klaar of precies op dit moment.

 

Ik ben meer fan van stekken van vroege reguliere soorten dan fem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zei ik toch. Ieder zijn manier... :whistle:

 

Als ik de hele dag de tijd zou hebben net als jou (je hebt groot gelijk hoor betreft je standpunt!), dan zou ik mijn guerilla plannen ook heel anders hebben ingedeeld..

Ik krijg nu alleen sterk de indruk dat jij denkt of vind dat ik lui ben. Nou dan moet je nog maar eens gaan nadenken :fish:

 

Fem zaad is per definitie laat bij jou? Tja.. dat overkwam mij vorig jaar toevallig wel met de Heribei maar dat lag hem aan de breeder die niet goed werk had afgeleverd.

Ze kunnen ook prima vroeg zijn. Jou perfecte reguliere soortje kun je ook Fem krijgen/maken... ik bedoel maar..

Dus dat vind ik ook geen sterk argument.

 

Nogmaals:

Naast een fulltime baan, een huishouden, een vriendin, een giga moestuin, bij beunen, overige verplichtingen, contact onderhoudt, overige hobby's etc... wil je dus buiten kweken. Al is het puur en alleen omdat je het virus te pakken hebt en er geen medicatie voor bestaat.

 

Dan wil je ook wel meerdere spots om je kansen te spreiden. En dan ga je de opties bij langs. Ook jou optie is er 1. Maar niet voor mij. Hier gaat dat niet werken en dat geeft verder ook niks.

Maar denk niet dat ik er niks voor doe. Ik ben zonder gein in de laatste 10 weekenden zeker 6 weekenden wezen scheppen/slepen en 3 wezen spotten.

Door de week goed inlezen, kijken en vergelijken, plannen opstellen en op vrijdag kijken wat het weer doet en daar op inspelen qua activiteiten.

 

Niet dat ik me wil verdedigen tegen over jou, maar omdat ik je een andere kijk wil geven op het geheel.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

HighLife een bezig baasje ,ik zit ook altijd in het bos ,je kan maar zat spots weten ,altijd makkelijk .

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

higlife is inderdaad een druk baasje,

ben erg blij dat er nog een paar van die echte diehards op het forum zitten :specool

 

je kan maar zat spots weten ,altijd makkelijk .

 

jaaa, ik was al jaloers :likken:

 

greetz,

lufthegreenstuf

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

HighLife een bezig baasje ,ik zit ook altijd in het bos ,je kan maar zat spots weten ,altijd makkelijk .

 

:rolleyes: :ph34r:

 

higlife is inderdaad een druk baasje,

ben erg blij dat er nog een paar van die echte diehards op het forum zitten :specool

 

je kan maar zat spots weten ,altijd makkelijk .

 

jaaa, ik was al jaloers :likken:

 

greetz,

lufthegreenstuf

 

Thanks man. Ik weet ik heb eigenlijk weinig inbreng hier op het forum qua verslagen.. Mijn vorige zelfs niet eens afgemaakt :rtfm:

Maar druk zijn we zeker. :whistle: Misschien dit jaar hier en daar eens een sneak preview :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hopelijk draai jij ook een top jaar :icecream:

 

greetz,

lufthegreenstuf

Edited by lufthegreenstuf
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keuzes keuzes, je kan niet alles hebben in het leven. Ik laat de rest dus schieten omdat ik wil kweken want alleen dat brengt brood op de plank, maar ik ben klaar met brood, tijd voor kaviaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...