Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Weedlover020

Mezelf Even Voorstellen.

Recommended Posts

Hallo iedereen,

 

Hier een klein beetje informatie over mezelf.

 

Ik lees al een tijdje mee op het forum, heb een hoop kennis opgedaan in die tijd en vond dat het wel eens tijd werd om me ook te registreren.

 

Ik richt me de aankomende tijd op '' Geurilla-kweken '' en ben van plan er ook een verslag van te maken.

Heb het maar 1 keer eerder geprobeerd (6 jaar geleden) toen waren alle plantjes geript..

Zodra de zomer voorbij is en ik wat dingen geleerd heb tijdens de guerrilla kweek zal ik me volledig gaan richten op het indoor kweken.

 

Ik kweek voor eigen gebruik en omdat ik het simpelweg heel erg leuk en interessant vind.

 

WeedLover :j

Edited by Weedlover020

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom weedlovert,

 

en tis altijd drama als er rippers voorbij komen. Zoek naar een plekkie waar zelfs jij naar moet zoeken. Neem elke keer een andere route, neem evt je hond mee als afleiding voor koekebakkers die je in de gaten houden.

 

Kvind het altijd een heel ding met een guerillakweekje, zeker in het drukke Nederland. Maar als je voor de zekerheid meerdere spots hebt dan overleven er altijd wel een paar.

 

Succes is helaas nooit gegarendeerd.

Gr bubbz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi and welkom

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Sem Koek, bedankt

 

@Secretbudd, ook bedankt en ja hier zijn helaas geen plekjes ver van de bewoonde wereld waar ik woon... Wel wat afgelegen plekjes ik ga uit van 0 gram dan zal ik ook niet telleurgesteld raken.

 

@Tjoe, en jij ook bedankt !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...