Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Vlinder78

Vraagje Iemand Ervaring Met Ph Verlagen Van Citroensap

Recommended Posts

Ik ben een beginner en ben vandaag bezig geweest met me ph meter en nou is mijn vraag of iemand ervaring heeft met het verlagen van je ph met citroensap en of het schadelijk is voor je plant. Het werkt trouwens perfect had me ph er zo mee omlaag.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

citroensap is volgens mij niet ideaal.. wat k wel weet wat regelmatig gebruikt wordt is citroen poeder weet je dat witte poeder wat zo ongelooflijk zuur is ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaan we is kijken of we dat kunnen krijgen. Of weet je toevallig waar je dat kunt halen.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verlaagt pH wel, maar is niet erg stabiel. Meet binnen enkele uren nog eens :).

 

Bovendien moet je vrij veel citroensap gebruiken, lijkt me een aanslag op je kalkbuffer.

Edited by Thanatos

Share this post


Link to post
Share on other sites

k weet eigenlijk niet goed waar het te halen is k heb wel een kilo liggen maar dat kwam bij de groothandel vandaan is wel gewoon van verstegen ofzo dus mischien een supermarkt of een toko

k denk dat een toko dat spul wel heeft liggen of zo n reforma zaakje

mischien dat anderen het weten en anders google

 

 

maar ehh ph min is ook niet duur hoor en doet t veel beter.. alleen dan de vraag waar haal je dat nu nog ff..

 

als je er niet aan kan komen geef ff een pm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te koop in turkse winkels.Vraag naar Lemon tozu!

Verlaagt je ph, maar laat je ec sterk stijgen. Pas dus op.

PF

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

geloof dat azijn ook werk ff wietforum doorspitten kom je het van zelf tegen trouwens deze wet maak het niet moeilijker om aan de nodige spullen te komen de gs maakte het alleen wat gemakkelijker beetje jezelf in lezen en je kan zelf alles maken ipv kan en klaar kopen het is zoals gezegde zeg lood om oud ijzer een beetje grower weet dat je goedkoper voeding haalt bij de action of de wibra, boerebond gewoon je boere verstand gebruiken en terug naar oma recepten :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okay Dank jullie voor je reacties. Ik kom liever niet in de gw shop vandaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azijn, citroensap, fosforzuur kun je ook elders kopen..zoek via google. Een aquariumzaak kan je ook helpen..voor sommige vissen heb je water nodig met een ph beneden 7.

Anders turf kopen,dit in een panty hangen in water . Voor dit soort spullen hoef je niet naar een GS

PF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...