Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

bosrand

De Val Van Opstelten Komt Dichterbij

Recommended Posts

Het artikel geeft weer aan dat de hoge politieke heren/OM banden hebben met de criminaliteit, dat zal met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid ook zeker te maken hebben met met hun eigen winstbelang.

Het lijkt mij dat de heren Opstelten en Teeven er zelf ook een aardig centje aan over hebben gehouden, maar goed dat is nu nog speculeren natuurlijk.

 

 

Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald hem wel. ;)

 

Witwasdeal bedreigt positie Opstelten

 

Minister Opstelten (Justitie) is in verlegenheid gebracht nu alsnog de betalingsgegevens zijn opgedoken van de omstreden witwasdeal die Fred Teeven sloot met drugscrimineel Cees H. Door: Willem Feenstra, Wil Thijssen 4 maart 2015, 23:41

36

 

 

 

 

 

Het gaat daarin om een veel hoger bedrag dan Opstelten aan de Tweede Kamer heeft voorgehouden. Later heeft hij steeds gezegd dat het bankafschrift kwijt is. Nieuwsuur claimt alle informatie over de transactie nu in handen te hebben,zo werd vanavond bekend.

 

Volgens oppositiewoordvoerders heeft Opstelten nu heel veel uit te leggen en moet de onderste steen boven komen. Kamerlid Gert-Jan Segers (ChristenUnie) heeft aangegeven namens D66, CDA en SP een debat aan te vragen. De regeringspartijen VVD en PvdA hebben nog niet gereageerd. Diverse oppositiepartijen overwogen vorig jaar het vertrouwen in Opstelten op te zeggen als de betalingsgegevens boven water zouden komen.

 

Fred Teeven, de huidige staatssecretaris van Justitie, trof in 2000 als officier van justitie een schikking met H., die werd veroordeeld voor drugshandel. Het lukte het OM niet H. zijn criminele winst te ontnemen. Daarop sloot Teeven een deal: de staat zou 750 duizend gulden van H.'s criminele vermogen krijgen, de rest mocht Cees H. houden. Bovendien zou de Belastingdienst niet worden geïnformeerd.

 

Politiek verantwoordelijk

 

 

 

 

Over de hoogte van het bedrag dat H. mocht houden, ontstond vorig jaar onenigheid. Opstelten, die politiek verantwoordelijk is, beweerde in de Kamer dat dit 1,25 miljoen gulden was. Piet Doedens, H.'s voormalige advocaat, weersprak dat in de Volkskrant. Volgens hem ging het om bijna 5 miljoen gulden. Over de woorden van Opstelten in de Kamer zei hij: 'Het was allemaal lulkoek wat Opstelten verkondigde. Het was liegen en omzeilen. En de Kamer slikte dat.'

 

Staatssecretaris Teeven weigerde op de deal in te gaan. Het enige wat hij erover kwijt wilde was: 'U weet niet alles en ik wel alles. Dus misschien komt dat nog een keer naar boven en dan zal u het wel begrijpen.'

 

Onder druk van de Kamer beloofde Opstelten vorig jaar op zoek te gaan naar het bankafschrift om te bewijzen dat niet H.'s advocaat maar hij de waarheid sprak. Die zoektocht leverde niks op. Hij schreef de Kamer dat de administratie uit die tijd 'niet te traceren' was, dat er 'ook anderszins geen relevante documenten zijn' en dat de betrokkenen 'onvoldoende herinneringen hebben'. Opstelten toen: 'U moet het met deze informatie doen. Dat is een kwestie ook van vertrouwen.'

 

'Onjuist'

 

 

 

 

Uit de gegevens die Nieuwsuur inzag, blijkt dat op 10 september 2001 van een rekening van het parket Amsterdam 4.710.627,18 gulden naar H. is overgemaakt. De informatie is volgens het programma afkomstig uit justitiekringen.

 

Het ministerie reageerde woensdagavond schriftelijk. 'De bewering van Nieuwsuur dat de minister de Tweede Kamer verkeerd heeft geïnformeerd over de schikking met Cees H. is onjuist. Ambtenaren binnen het Openbaar Ministerie en het departement hebben geen kennis van wat bij de afwikkeling van de schikking feitelijk zou zijn overgemaakt.' Zijn woordvoerder is explicieter: 'Hier is zeer uitgebreid onderzoek naar gedaan. Wij hebben geen document.'

 

Jan-Hein Kuijpers, H.'s huidige advocaat, wilde het bewijs over de deal vorig jaar al naar buiten brengen. 'Wij hadden er genoeg van door Opstelten te worden weggezet als leugenaars. Maar Cees H. wilde niet dat het bankafschrift naar buiten zou komen. Als mijn cliënt dat zegt, houd ik me daaraan. Het verbaast me dat de cijfers nu alsnog zijn opgedoken. Blijkbaar krijgt de minister niet alle informatie van zijn ambtenaren.'

 

 

http://www.volkskran...elten~a3884488/

Edited by bosrand

Share this post


Link to post
Share on other sites

overheid is de grootste mafia, niks nieuws eigenlijk maar hopelijk toch :execute

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zijn daar in Den Haag allemaal vuile criminelen, & zakkenvullers die enkel aan hun eigen denken.

Enige verschil met de "gewone" crimineel en/of fraudeur is dat als zij betrapt worden ze enkel af hoeven te treden. :verrygood

Waar een "normale" crimineel de bak in draait nemen hun ontslag en mogen ze 2 jaar doorbetaald thuis gaan zitten. :kill: :kill:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoop zo erg dat die oprot samen met die Teeven!!! :wOOt

Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja heeft al lang genoeg geduurd met Opstelten en zijn terreur.

 

Capo,

 

2 jaar? wachtgeld is zelfs 7 jaar dacht ik hoor. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

overheid is de grootste mafia, niks nieuws eigenlijk maar hopelijk toch :execute

Hey beste 420man010 ik vind je een ok gast maar haal aub die vreselijke profiel foto bij je weg als ik dat zie wordt ik altijd misselijk :head_hurts_kr: jammer terwijl je best ok bent
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

All is een leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald hem wel....

 

De wet.. ahum de wet, de wet moeten we allemaal volgen.. ahum ahum

 

Hoe ongeloofwaardig kan iemand nog zijn? Even een paar miljoen wit op je bankrekening, het moet nog niet gekker worden,

 

 

 

http://www.volkskrant.nl/binnenland/allemaal-lulkoek-wat-opstelten-verkondigde~a3628200/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou hopen dat die 2 alcoholverslaafde seniele debielen Opzoute en z'n schoothond Teevje die nog in

de vorige eeuw zitten snel oprotten en er een gematigder / realistischer iemand voor in de plaats komt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk en aardig maar dit is echt lang bij na niet genoeg om hun te laten opstappen. Helaas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee joh, ff een cirmineel bijna 5 mil van ze zwarte geld witwassen is idd niet zo erg nee

En ga er dan maar vanuit dat wat wij horen het topje van de ijsberg is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk en aardig maar dat was in die tijd echt niet ongewoon.

 

Of nog 10 jaar procederen (vordering liep al heel wat jaren) of nu het afhandelen zodat de tijd nuttiger besteed kon worden.

 

Er zijn genoeg voorbeelden bekend van schikkingen met criminelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

crime does pay

 

Hell mothafuckin' yeahh!!

 

Ik had het ook gedaan, zoveel miljoenen in me eigen zak gestoken.

Je zou gek zijn als je het niet zou doen.

 

Wie zou dat afslaan vraag ik me hier af..

 

Velen zijn scheinheilig maar als ze de kans zouden krijgen zouden ze het met huid en haar aangrijpen.

Deze jongen in ieder geval wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk en aardig maar dat was in die tijd echt niet ongewoon.

 

Of nog 10 jaar procederen (vordering liep al heel wat jaren) of nu het afhandelen zodat de tijd nuttiger besteed kon worden.

 

Er zijn genoeg voorbeelden bekend van schikkingen met criminelen.

 

Tja, moet je daar nou op zeggen?

We wonen in een krom land waar ze gek zijn op veel en vooral onduidelijke en vage regeltjes,

jammer dat de hoge piefen er meestal nog goed mee weg komen ook terwijl Jan modaal de rekening betaald.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Man, man, wat een treurnis dit gedoe.

 

Nieuwsuur dat even een vuurtje gaat stoken om de aandacht af te leiden van PVDA-dief Van der Roest die eur 70.000 van de daklozenopvang in Utrecht heeft gestolen en deze week voor de rechter moest verschijnen.

Spekman heeft in deze kwestie trouwens geprobeerd de daklozenkrant te weerhouden aangifte tegen van der Roest te doen.

 

Maar daar horen we natuurlijk niks over in Nieuwsuur, als het om misdrijven van de de rooie vrienden of de aanhangers van de religie van de vrede gaat, dan proberen ze dat zoveel mogelijk onder het tapijt weg te moffelen. Net zoals de verkrachting van 400 kinderen in Oxford.

 

Voor dit akkefietje, dat vorig jaar al lang bekend was, gaan Teeven en Opstelten echt niet aftreden. Bovendien, denk je dan dat er iets beters voor in de plaats komt? Het is 1 pot nat.

 

Dit hele kutland is in 20 jaar tijd veranderd in een fascistische multiculturele hel en het wordt alleen maar erger. Afzinken in de Noordzee is de enige oplossing.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Televisie, de machine die beelden en informatie in onze breinen programmeerd waar wijn vervolgens de hele dag aan denken in ons onderbewustzijn.

 

Ik kijk er niet naar, want ik geloof er toch geen barst van. Al 60 jaar is er niks veranderd. Nog steeds dezelfde televisie series en dezelfde greenpeace spotjes en oorlogsbeelden.

 

Het enige wat ik weet is dat het klootjesvolk weet wat ze moeten weten en dat is helemaal geen ene moer.

Het brein word kunstmatig bezig gehouden door televisie om te voorkomen dat het gezonde verstand kan werken.

Kortom mensen kunnen niet meer denken en worden dus tot ideale slaaf van de maatschappij gevormt.

 

Dit is wat de politieke top weet want wie ziet het niet als die stropdassen op de podiums staan dat als je ziet hoe en wat ze zeggen geen kant noch wal raakt de hele menigte als domme ezels lopen te joelen en klappen.

Zorg dat de menigte jouw kant kies want samen staan we sterk. En als we sterk zijn kunnen we flikken wat we willen want niemand doet ons wat.

 

Ivo op stelten, heeft zichzelf nog eventjes lekker van een bonus voorzien en wij hebben het nakijken en moeten het maar slikken.

Want ze plukken van de mensen die al niks hebben om te voorkomen dat ze vooruitkomen en een hogere levensstandaard kunnen bereiken, want iemand zal de kar moeten trekken en als er geen noodzaak meer is om de kar te trekken doet niemand het. Dus het systeem waarborgt dat er altijd werkpaarden zullen zijn en blijven door deze kunstmatige instandhouding van slavernij, die wij vrijheid noemen.

  • Like 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu komt naar buiten, dat Teeven in bepaalde pedoclubs is gesignaleerd door Cees H. en Bruinsma. Daarom heeft hij zo'n soepele deal gemaakt. Die beerput moet dicht, want anders valt de hele VVD-top om.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Politiek is achterhaald, ik stem niet en zal dat ook nooit doen.

 

Stemrecht is een ilusie, slaven hebben niks te zeggen. Laat een slaaf in de waan dat hij vrij is en hij is vrij.

Pure psychologie, het leven is pure psychologie. De politieke top bestaat uit mensen die hier bedreven in zijn.

Hoe anders kan 1 persoon of desnoods een klein clubje mensen zoveel duizenden mensen naar hun hand krijgen?

Juist.. Raak de juist psychische snaren van de slaven en ze staan te dansen.

 

Vanaf kleins af aan worden kinderen al in de richting geschopt zodat ze deel uit gaan maken van de verknipte maatschappij waar zei vervolgens

hun steentje aan moeten bijdragen.

 

Werken, zeg 1400-1500 netto. Die aan het eind van de maand weer op is, dus vraag jezelf af waar leef je voor?

Om elke maand weer opnieuw te beginnen aan de opbouw om vooruit te komen en je levenstandaard te verbeteren?

Tot je 67 bent? Zeg maar gerust 70. Dan ben je op beste mensen. Ze hebben al het leven uit je gezogen en het gebruikt daar waar de top er

het meeste aan heeft. Voorheen werd er geinvesteerd in onderwijs want er waren teveel werkpaarden, nu is dat niet meer want er moeten nu weer werkpaarden bij. Het zijn allemaal vieze spelletjes en het systeem is zoals die is want het kan niet anders zijn dan dat het nu is want dat zou het leven zoals wij die kennen in elkaar ploffen en krijgen we barbaarse omstandigheden dat we elkaar de koppen in slaan voor een droge snee brood.

 

Wat ik dus zeg is, wees geen slaaf en denk ook eens aan jezelf en je gezin.

 

Werk om te leven, leef niet om te werken!

 

Zet de tv maar eens aan en er word niks anders gepredikt dan werkgelegenheid werkgelegenheid werkgelegenheid.. Natuurlijk! Die slaven moeten aan het werk want ze worden wakker! En dat moeten we niet hebben!

Je ziet het nu al aan de jeugd dat ze wakker worden en zien dat de tradionele manieren niet werken om te komen waar we willen zijn, de wegen die ons worden onthouden omdat deze slecht zouden zijn.

 

Een schaap is vrij, binnen de grenzen van de wei. En wat gebeurd er op het moment dat er een schaap over het hek springt? Dan komt de boer met zijn herdershond en gooit de schaap weer terug de wei in.

 

En dan nog iets. De wetten van de natuur zijn totaal omgedraaid in onze kunstmatige manier van leven. In de natuur is het het recht van de sterksten en de zwakken sterven. De manier hoe we leven is dat de zwakken staan aan wal en de sterken staan aan het front en de zwakken worden kunstmatig in leven gehouden. Het is hard om te zeggen maar wel de waarheid. Ook ik had er niet meer moeten zijn als de wetten van de natuur zouden gelden, maar omdat we alles en iedereen maar kunstmatig in leven willen houden WANT DAAR VERDIENT HET SYSTEEM AAN!

Volpompen met medicijnen en lekker eigen risico opstrijken. Aan een dooie valt niks te verdienen maar aan een zieke wel dus in leven houden die handel.

De sterken worden ook ziek omdat de last ook hen te zwaar word.

 

Kwestie van tijd voordat de hele teringbende in elkaar ploft en dan heb je de poppen aan het dansen want dit kan niet voor eeuwig zo doorgaan en zal de natuur een grote schoonmaak houden.

 

En ook vooral religie houd mensen bezig met zaken die in het belang van het systeem zijn, niet van de individu.

  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals Ome Henk al zei in zn spannende verhalen, '' Wie wat bewaard die heb wat '' :execute :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo mensen,

 

Ik heb ook het stuk van nieuwsuur zitten kijken, in 1 woord....verbijsterend!! Natuurlijk weten we dat het een grote boevenbende is daar in Den Haag, is ook nooit anders geweest. Helaas betaald het klootjesvolk het gelag, is ook nooit anders geweest.

 

Maar wat een leugens, en gewoon keihard met droge ogen durven ze de boel zo bij elkaar te liegen, jullie moeten op you tube maar eens de fouten en de ergenissen van opstelten bekijken, dan pas wordt je wakker (wietpas, MH17, drugdeals met grote criminelen, enz, enz) vergeet ook niet de uitzending van Ram Bam te kijken over de misstanden bij de politie en gemeenten, het is echt vreselijk om te zien, en het zegt genoeg over het beleid momenteel in dit verrotte land. Liegen bedriegen, geld stelen van de gewone burger, onder het mom van zeer slappe en ongelovige verhalen, ze komen er allemaal mee weg, en dat terwijl op dit soort praktijken volgens de wet flinke celstraffen staan...niet voor de elite, die houden elkaar de handen wel boven het hoofd....het is tenenkrommend!

 

We worden door deze Haagse criminelen, en dat zijn het stuk voor stuk, compleet voor de gek gehouden, nu ook weer met die wet op het verbod op growshops, overal in de wereld zie je langzaam vooruitgang omtrent het prachtige groene plantje, en ook de vaak heilzame werking van het gebruik voor mensen met kanker, spierziekten, epileptische aandoeningen, enz) niet in dit land, hier wordt alles in hoog tempo afgebroken, opgebouwd door onze ouders/voorouders die nu echt letterlijk en figuurlijk in de strond kunnen zakken, van onze roverheid...hoe eerlijk is dat dan? denken jullie daar ook wel eens over na? Ons eens zo mooie Nederland met zijn gedoogbeleid, wat natuurlijk ook al krom is maar afijn, we konden redelijk een plantje kweken zonder al teveel problemen, wordt helemaal naar de verdommenis geholpen. Sociale voorzieningen, belastingstelsel, de zorg, het corrupte politieapparaat, ga zo maar door.

 

Het wordt je in dit land steeds meer onmogelijk gemaakt om fijn en prettig te leven met elkaar, de schuldigen??? crimineel Den Haag!

 

EN DAN HEB IK HET NOG NIET EENS OVER DE FARCE DIE E.U. HEET!!!

 

Hoeveel geld denken jullie wat daar mee gemoeid gaat, al die bodemloze putten en gigantische salarissen van al die buitenaardse wezens die daar op het pluche zitten, dat is werkelijk onbeschrijflijk, en dat natuurlijk allemaal van de belastingcenten van de normale burger, die hard moet knokken om aan het einde van de maand een grijpstuivertje over te houden.

 

Het zal ze allemaal een worst wezen!

 

Ja mensen zo is het momenteel gesteld in Nederland anno 2015, corruptie viert hoogtij bij die wereldvreemde wezens op het pluche in Den Haag en Brussel.

 

Daarom roep ik iedereen op die dit leest, ga stemmen, en stem verstandig zeker niet op deze kliek met daarbij D66 als grootste leugenaars met mooie praatjes. En wat is verstandig? het is tenslotte 1 grote kliek, laat dan je stem op een kleinere partij vallen, hoewel ik ook wel weer betwijfel of dat stemmen eerlijk gaat, ik ben er heilig van overtuigt dat ze ook daarin de hele boel manipuleren om er uiteraard.........zelf weer beter van te worden!

 

Ik hoop 1 ding, en dat is dat deze hele foute kliek, ook daar in Brussel helemaal in elkaar dondert, en dat gaat gebeuren, dit houdt geen stand, hoewel ze het nog steeds aardig weten te rekken.

 

Tegen die tijd hoop ik lekker in alle rust ergens heel ver weg te wonen, ergens waar ik weer mezelf kan zijn 1 met de natuur zonder stress, gewoon lekker je ding doen en leven en vrij ademen, dat wordt je hier momenteel onmogelijk gemaakt.

 

Of dat lukt, ik hoop het, maar de wereld is in zijn geheel in rap tempo aan het verloederen/vervuilen als gevolg van de grote graaiers (overheden, banken, staatsbedrijven) die over de hele wereld het beleid bepalen, en die nooit maar dan ook nooit genoeg zullen hebben, en daarbij niets en niemand zullen ontzien!

 

Ik hou mijn hart echt vast!

 

 

Grtz,

El oro

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als wij allle nou een hele grote grinder maken waar we meneer Opstelten nou in fijn malen? :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Edited by zumba
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

rukker


:thumbsdown: :whistle: Edited by zumba

Share this post


Link to post
Share on other sites

en hij is weg!!!! :likken: samen met vriend teeven!

 

:verrygood :specool :tu :D

Edited by michel t
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...