Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
robert34

omkrullen van blad

Recommended Posts

hee ffe een vraag aan diegene die mij kan vertellen wat er aan de hand is.

 

ik heb nu mijn stekken ruim een week staan,5dagen in de groei nu een dag of 4 in de bloei.

ze gaan goed,schieten omhoog

temp.s nachts rond de 20 en overdag rond de27.

 

nu komt het,bij heel veel blad krult het uiteinde van het blad een beetje krom,wat dat nou is?

en de kleur is goed alleen wel een beetje licht groen vooral het nieuwe blad is licht groen..komt t misschien door t nevelen van water?

of is t wat anders?

wie o wie.

groet.

Edited by Onimusha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nieuwe aangroei al altijd licht van kleur

 

Wat is je luchtvochtigheid :unsure:

 

Ik heb je post trouwens iets verduidelijkt.

Mag je volgende keert zelf op letten dat het leesbaar blijft, anders geef ik je weinig kan op een goede reactie :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze krullen naar beneden..allemaal een beetje maar hoor..luchtvochtigheid is heel goed eerste dagen rond de 90 en nu 50 a 60..enne verduidelijkt?was wel te lezen toch..grapjas..mijn dank is groot.groet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb er her en de een return tussengezet

 

was een vrij lastig aaneengeschervengeheelwatnietechtleesbaarwas, zie het antwoord wat je geeft :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

vertel je ook nog wat over kweken of let je alleen op spelfouten hahaha... enne.. t was echt wel leesbaar hoor,ik heb erger meegemaakt.of misschien was t stickie iets t sterk.een goed wietje op zijn tijd is ook lekker toch.maar t probleem valt wel mee,ze gaan goed de lucht in.in ieder geval bedankt.groet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan zul je toch iets meer info moeten geven :verrygood

 

Medium :unsure: voeding :unsure: plaats waar die planten staan tov de lamp :unsure: blad bovenin of onderin :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

kweek op slabs,gebruik voedingscomputer erg duur maar wel makkelijk omdat ik niet elke dag kan kijken.lampen hangen nu op een cm.of 80.gebruik gewoon a & b met een DNA1 en het blad was verschillend onder en boven,je zou zeggen de warmte maar dat was t niet.het gaat nu wel weer beter en ik gebruik de slab voor de tweede keer maar heb wel goed gespoeld.hoop dat je hier wat aan heb.groetjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo te horen heb je het best wel inorde allemaal.

Kan het zijn dat juist op die plaatsen meer/minder lucht komt.

Of is het recht onder de lamp. Mss kunnen ze de verdamping niet bijhouden.

Of droogt je slab iets te snel in waardoor je overvoeding krijgt :unsure:

Hoeveel drain heb je :unsure: Zorg toch altijd voor 20/30%

 

Slabs een 2e keer gebruiken lijkt me geen probleem, mist goed voorbehandeld weer. Het beste gebruik je hiervoor volzetvoeding. Eventueel ook nog wat sporen/bacterieën.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...