Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

stinkertje

Geld Afdwingen Bij De Zorgverzekeraar.

Recommended Posts

ahum... de naam is Beaker. :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry Beaker. Concentratie probleempje. Dit is ook de reden dat ik deze oproep doe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welke sector zou er lobbyeen met de vvd voor een streng marrijuana wetten? Ik denk in Nederland bijna alleen de Farmacie. de zorgverzekeraars worden vooral gestuurd door de farmasie.

Daarom krijgen we elke keer andere merk medicijnen.

De zorgverzekeraars liggen al onder vuur. Misschien dat de pers nu wel zin heeft in een artikel waarin uitgelegd word dat de hele medicinale wiet wordt tegengehouden door de zorgverzekeraars. Want er is wiet, maar volgens mij lopen de meeste mediwietgebruikers sneller naar de koffie shop, dan dat dat via de apotheek gaat. Terwijl de meeste mensen denken dat dat wel mogelijk is.

 

Als je in dat artikel ook nog zou zetten dat mediwiet veel kan besparen aan zorgkosten dan snijd het mes aan 2 kanten. Besparen is Hot op het moment.

 

Nog niemand overtuigd zeker?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry. :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gebruikers, stoners, zij het medicinaal of niet zijn allemaal ook wel achterdochtig, licht paranoia zie ik ook wel soms.

Veel medicinale gebruikers die daar net aanspraak op zouden doen hebben ook mss een tentje of hokje staan, misschien wel zonder dat je het weet, zei gaan hun natuurlijk niet in het grote licht zetten.

dat komt door heel het absurte beleid, je kan niet in de kijker lopen met zulke dingen of moet toch op bepaalde dingen voorzichtig zijn...

Ook al gaat het maar om 5 plantjes voor eigen medisch gebruik, ze nekken je als ze kunnen!

 

Als je niet de mogelijkheid hebt om zelfvoorzienend te zijn is het een heel ander verhaal vind ik...

Dan heb je niet veel te verliezen...

 

maar nogmaals ik denk dat het in vele gevallen beter is de aandacht niet naar je te trekken en gewoon een 5 planten tentje Te zetten, desnoods bij kennissen, je kan altijd wel wat bedenken.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daarom lijkt het me leuk om hier toch redelijk anoniem samen met iets moois te komen.

 

Ik zit nu in een betere positie, maar soms zit je in een situatie dat het net effe allemaal niet kan.

 

En we kunnen misschien ook nog wel iemand vinden die wel in de picture durft, met een goed verhaal in de rug.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb iemand gekent die begon zulke onsamenhangende teksten met merkstift op zn muren te schrijven....

 

 

 

 

 

2 jaar later had hij tbs..:P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier is gelukkig no niets te zien op de muren hoor. maar breng me niet op ideeën :wOOt :wOOt :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb iemand gekent die begon zulke onsamenhangende teksten met merkstift op zn muren te schrijven....

 

 

 

 

 

2 jaar later had hij tbs.. :P

 

Doet me denken aan jim carrey - number 23

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer iets gewonnen? Of moet je daar niet blij mee zijn?

 

In iedergeval vandaag weer een stukje vrijheid terug gewonnen :punk: :punk: :punk:

 

internet gegevens mogen niet bewaar worden!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ken iemand die gaat stoppen met zijn bedrijf, omdat hij een allergie opgebouwd heeft op het werk.

Hij heeft best wel wat te besteden, en zal een nieuwe uitdaging zoeken.

Nou wil ik hem benaderen om zijn tijd en of kapitaal te investeren in Hennep. In america schijnt het 1 van de sectoren te zijn waar echt in verdiend wordt. Maar natuurlijk ook om de Groene ideologie de goede kant op te sturen. Wachten kan altijd nog.

Ik ben wel enthousiast, maar is er iemand met wat meer overtuigingskracht die me hier mee kan helpen. Als deze man te overtuigen is, dan denk ik ook dat hij zoveel kennis heeft, dat hij ook echt wat kan betekenen voor ons medicijn. Ook is hij bekend met de farmaceutische handel, en zo misschien kunnen helpen met dit Topic gerelateerde zaken.

 

Of heb ik toch te veel geinnhalleerd?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie vrienden maak jij.

 

Theo is ook vast geïnteresseerd, hier zijn cv.

Hoe lang bestaat je bedrijf al: Het bedrijf bestaat tachtig jaar, ik ben dertig jaar boer.

Welke bewoners treffen we nog meer op je boerderij: Twee broers, en soms wat vrienden.

Waar ben je trots op in je bedrijf? Nieuwe melkstal.

Mooiste plek op je bedrijf? Het land om de boerderij, het groeien van de gewassen (zoals gras en mais).

Leukste klus? Voeren van de koeien.

Vervelendste klus? Grond van de graskuil scheppen.

Favoriet moment van de dag? Koffietijd met vrienden.

Wat is het eerste wat je doet als je opstaat? Koeien melken.

Als boer ben ik blij als... Het vee gezond is.

Als boer zou ik het liefst nog... Ik heb alles al.

Waarmee kan een partner jou helpen op de boerderij? Het jongvee naar binnen doen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Cum Laude

Mmm Koetjes boer. Heb een paar jaar van koetjesboer naar koetjesboer gereden. Nu effe niet.

Altijd welkom.

 

@The-Predator

Ik denk dat investeerders heel voorzichtig zijn. Maar op groei zit weinig marge. Een nieuwe markt kan zich nog lang blijven ontwikkelen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...