Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

chassie

Growshop Dicht? Meld Het Hier, Dan Krijgen We Wat Inzicht.

Recommended Posts

In de verborgen growshop in Goirle

 

Tja, daar ga je al..

 

Ik weet iig van bepaalde shophouders dat zij in overleg zijn gegaan met hun gemeente en dat afhankelijk van de visie van de sterkste man op het gemeentehuis sommigen gewoon kunnen doorgaan, alhoewel in 'light' versie en bepaalde anderen is te kennen gegeven de boel te ruimen.

 

 

En aangezien andere ondernemers niet dom zijn, liggen er sinds vorig jaar al ineens stalen buisventilatoren bij m'n lokale bouwmarkt tot 160mm, zag ik de hele plagron lijn bij de boerenbond, etc, etc, etc.. We zullen dus bij allerlei kassa's vertrouwde blikken moeten uitwisselen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoorde vanochtend op het nieuws dat er 2 shops gesloten zijn en 6 mensen gearresteerd. Volgens mjj is dit puur om de andere eigenaren bang te maken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is sowieso een heel smerig wetje om mensen bang te maken

Zo lang bepaalde producten niet verboden worden gaat het nergens over.

 

En dan zou een onschuldig kassameisje moeten vermoeden of iets voor wiet kweken gebruikt word.

Is onmogelijk te bewijzen.

Wet hangt van vaagheden en onderbuikgevoelens aan elkaar.

 

Daarom ook gelijk die invallen, want ze weten zelf ook dat het nergens over gaat.

Maar als je een onschuldig iemand arresteert en zegt laat de rechter het maar uitzoeken schrik je ook veel mensen af.

Want wie zit er nou te wachten op allerlei kosten en toestanden?

En dat is wat ze nu doen.

 

Maar een hoop stront blijft een hoop stront, ook als je er de meest lekkere knoflooksaus over heen giet.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Growcenter noord a'dam is dichtgegooid door de gemeente

Share this post


Link to post
Share on other sites

En Maastricht heeft speciaal team in aktie meld NPO teletekst..... met eerste sluiting..

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoorde op de radio dat de eerste arrestaties en ontruimingen zijn gedaan door de nazi's.

 

En nog steeds zien mensen geen vergelijkingen met de tweede wereld oorlog.

De razzia's zijn begonnen.

 

Tijd voor het verzet om op te staan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie nou net bij een electronica gigant waar ik al tijden bestel, dat ze ineens het hele VSA programma van zowel Philips als Vossloh hebben......... Zomaar, ineens.... :whistle:

 

Hier is op de sociale werkplaats iedere werkdag een speciaal team in aktie, hoef je niet voor naar Maastricht hoor. :innocent:

 

Maaruh, topic kan een slotje op he, net als op de growshop zoals wij die kenden tot 1 maart 2015. Kniezen heeft weinig zin en ik hoorde zelfs net dat die laatste 2 waarvan ik weet dat ze met de gemeente gepraat hebben, toch 'voorlopig' hun deuren gesloten houden uit voorzorg. Van uitstel komt afstel, dus hou maar op!

 

Dus, tijd om topics te openen in de trand van 'hoe bouw ik m'n eigen VSA's veilig', of 'hoe maak ik mapito', of 'welke P moet ik kopen voor een betere chelaTERING', dat soort topics, daar is denk ik ineens behoefte aan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar gaat de zogenaamde voorsprong dat Nederland had op de rest van de wereld.

Dit is werkgelijkwaar een belachelijke wet dat juist zorgt voor meer problemen dan daadwerkelijke oplossing.

Mijn visie op dit hele wetswijziging is Nederland wilt graag zelf de touwtjes in handen hebben omdat zij goud zien in het telen van wiet en willen concurrentie uitschakelen.

Dit is slechts een begin van een drastische vervolg betreft het gedoogd beleid!!!!!

 

1 maart officiële aankondiging van het illegale kweekspullen markt!!!

Misschien maar een nieuwe "SILKROAD" voor kweekspullen die niet meer bij de growshop te vinden zijn ??

 

Inspireer ik iemand ? :innocent: :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb het idee van de illegale markt in hobby kweekspullen voorgelegt aan me compaan. Goed idee. Gat in de markt. En wellicht het beste idee van nederland

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bart Nieuwenhuis; dit beleid is failliet - nu hij nog.

 

http://www.voc-nederland.org/2015/03/oorlogstaal-bart-nieuwenhuizen-om-cannabis-nrc-dit-beleid-failliet/

 

Dit figuur ( Bart Nieuwenhuizen-O.M.) doet dus weer ijverig z'n best om de cannabisgenieter te stigmatiseren.

Het is in feite puur fascisme om vredelievende mensen zo te onderdrukken. Staan de vee-wagons al klaar?

 

Deze man (een windvaan) was bij een discussie in de Rode Hoed n.a.v. de documentaire Nederwiet-De Moevie, waar wij het unaniem met elkaar eens waren betreffende de stelling dat 'wietteelt het beste gereguleerd kon worden'. Er heerste een hele milde stemming.

Zonder dat wij dit wisten werden er geheime audio en video opnames gemaakt.

Na deze uitzending is hij door Fred Teeven op de vingers getikt, met de mededeling dat hij zijn koers en opstelling moest wijzigen.

 

Hoelang laten we ons nog de les lezen door dit soort arrogante zelfingenomen onverdraagzame figuren?

 

Het is zaak om de gecreëerde criminele beeldvorming te doorbreken. We moeten laten zien dat er veel mensen op een plezierige manier cannabis consumeren. Steun daarom onze campagne Cannabis?Aangenaam! http://www.cannabisaangenaam.nl/

 

Ons motto; BAAS IN EIGEN BREIN.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is dus in feite wietteelt gereguleerd. Regulatie betekend volledige controle en dat is wat velen hebben gewild hier en nu lopen ze te janken.

 

De eerste stap naar volledige controle is gemaakt, losstaand dat het een losse flodder betreft hebben vele dit gewild. Denk je nou echt dat wietteelt gereguleerd gaat worden met nog meer voordelen voor de kweker en consument. Wakker worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe, nee dit is geen reguleren

dit is criminaliseren.

omdat er geen actie gevoerd moet worden t.a.v. legalisatie of regulering.

Met spijt in mijn hart zeg ik dus:

Dit is het gevolg van de kwekers die stelselmatig tegen veranderingen zijn,

dan krijg je dus dit soort dingen.,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Growshop beverwijk is opgedoekt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt me sterk van gavita omdat ze ook aan tuinbouw leveren en voetbal stadiums (gras) verlichten

 

Er is een verschil tussen gavita en gavita-holland juist voor deze reden.

 

 

Leuk bedacht...

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe, nee dit is geen reguleren

dit is criminaliseren.

omdat er geen actie gevoerd moet worden t.a.v. legalisatie of regulering.

Met spijt in mijn hart zeg ik dus:

Dit is het gevolg van de kwekers die stelselmatig tegen veranderingen zijn,

dan krijg je dus dit soort dingen.,

 

Oh, de schuld van de kwekers? :wacko: Komt mij bekend voor dit soort redeneringen, je hoort ze vaak uit de politiek correcte hoek.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien een idee om alle gesloten growshops in de begin post bij te houden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opstelte is zelf de grootste crimineel eerst die wietpas van hem waar de straat dealers dol gelukkig mee waren.

Nu deze wet weer idd. het zal de wiet waarschijnlijk alleen maar duurdr maken en kwekers zullen meer gaan verdienen. en hoe lang is het nou rijden naar duitsland? daar kan je zo alles kopen wat je nodig hebt.

 

ivo je bent een pannenkoek

doe Nederland een plezier en ga met pensioen

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

http://www.rijnmond....bodem-verdwenen

 

Rotterdamse growshops lijken van aardbodem verdwenen

 

04-03-2015 | 23:20 door Leo Roubos

  • Growshop_De_Kast_52F81D987F0C7EA9C1257DFE007A10E4_2.jpg
  • Growshop_De_Kast_vakantie_BD9071CC1F6428CFC1257DFE007A1059_2.jpg
  • Growshop_Prinsenland_4C821386F1067478C1257DFE007A10BE_2.jpg
  • Growshop_Nieuwe_Gieter_FA0D2AB3BA694D5FC1257DFE007A0FFD_2.jpg
  • Growshop_Greencorner_2B061E3E6B9FDE9EC1257DFE007A1107_2.jpg

Delen:

Share on facebookShare on twitterShare on emailMore Sharing Services0

 

sinds afgelopen maandag verboden om voorbereidingen voor de teelt te treffen of dit makkelijker te maken. De verkoop van spullen als zaden, voedingsstoffen, lampen en kweekhokken is daarom nu verboden. Er staat zelfs een straf op van 81.000 euro of een gevangenisstraf van drie jaar.

In de zuidelijke provincies heeft de politie afgelopen maandag al verschillende invallen gedaan in growshops en spullen in beslag genomen. In Rotterdam lijken de growshops dit niet te hebben afgewacht.

 

Op internet nog veel growshops

Wie op internet zoekt, kan verschillende growshops in Rotterdam vinden. In werkelijkheid lijken de meeste inmiddels verdwenen. Nergens wordt meer de telefoon opgenomen. Een rondgang door RTV Rijnmond langs de verschillende adressen levert een ontnuchterend beeld op.

Zo zou aan de Anthonetta Kuijlstraat het Tuincentrum Prinsenland zitten, op internet beter bekend als Growline of Kweektent Rotterdam. Op de deur hangt nu een papiertje dat de zaak gesloten is wegens een verbouwing. Wie een beetje verder speurt op internet, kan zien dat de zaak sinds 20 februari dit jaar te koop staat voor 95.000 euro.

Aan de Pleinweg is De Kast gevestigd. Hier treft men nog wel de reclame op de gevel aan, maar verder een lege winkel en een briefje op de deur dat de zaak ‘ wegens vakantie’ tot 9 maart is gesloten.

Bij de Nieuwe Gieter aan de Buislaan in Oud-Mathenesse wordt evenmin de telefoon opgenomen. Ook hier lijkt het er op dat de zaak is gesloten.

Van De Thuiskweker aan de Passerelstraat in Delfshaven is zelfs geen spoor meer te bekennen, hetgeen ook geldt voor Het Toppie aan de Sluisjesdijk waar het gehele pand in de steigers staat.

Evenmin vindt men nog kwekersbenodigdheden bij Greencorner aan de Bombaystraat op Industrieterrein Noord-West. Ook dit pand maakt een compleet verlaten indruk. Growshop Cultivaraan de Schammenkamp in de Zuidwijk blijkt alleen nog maar vuurwerk te verkopen tijdens de feestdagen.

 

Al eerder growshops dicht

Een aantal jaren geleden werd onder leiding van de toenmalige burgemeester Ivo Opstelten een groot aantal growshops gesloten. Opmerkelijk is dat hij nu verantwoordelijk is voor de wijziging in de Opiumwet die het hebben van een growshop verbiedt.

De grote vraag is natuurlijk waar de wietkwekers nu hun spullen halen, want de vele coffeeshops in Rotterdam - die wel legaal wiet mogen verkopen - moeten natuurlijk wel bevoorraad worden.

 

 

 

 

 

het lijkt er op dat iedereen afwachtende is wat er precies gaat gebeuren aan de kant van politie/gemeente..

mijn vaste winkeltje is ook tijdelijk 'in verbouwing' maar heb de eigenaar gister gebeld en ik kan morgen gewoon mijn bestelling komen ophalen op een andere plek :)

 

parkeerplaatsverkoop dus, goed bezig Ivo :likken:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee, Coco

ik heb het over de kwekers die stelselmatig tegen veranderingen zijn (geweest),

niet over alle kweker, dus

Gelukkig zijn er zat die er anders over denken en handelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb het over de kwekers die stelselmatig tegen veranderingen zijn (geweest),

 

Je redenering klopt van geen kant.

Kwekers die tegen verandering zijn, zijn dus ook tegen deze wet, want het is een verandering.

En heb je nog steeds de illusie dat de machthebbers in den Haag zich iets van de kwekers aantrekken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach jee, kwestie van welwillend lezen

probeer het anders nog is, van voren af aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Door Gerard van den IJsselCategorie: Nieuws, Slider

 

Het hennepteam van de politie Den Haag heeft growshops aan de Apeldoornselaan en de Eerbeeklaan gecontroleerd. Dat was nodig na een een wijziging van de Opiumwet waardoor niet alleen het telen van hennep strafbaar is, maar ook het geld verdienen met de levering van goederen of diensten voor illegale hennepteelt.

 

Het leveren van bijvoorbeeld lampen, voedingsstoffen, kweektenten en elektra ten behoeve van illegale hennepteelt vanaf is sinds 1 maart strafbaar. Het Haagse hennepteam doet niet alleen onderzoek naar hennepkwekerijen, maar handhaaft ook de voorschriften voor growshops. Eind februari controleerde het Haagse hennepteam de twee growshops en stelde hen op de hoogte van de inhoud van de wetswijziging en de gevolgen voor hun bedrijf.

 

Bij de nieuwe controle van de growshops werden geen onregelmatigheden geconstateerd. Beiden konden na de controle open blijven. De komende tijd kunnen meer growshops een bezoek verwachten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

123tuintechniek alkmaar is open. De kleinschalige onder ons kunnen daar hun spullen gewoon halen n

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...