Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
kastanje57

Een Vuist Maken Met Z'n Allen!

Recommended Posts

Beste mensen, wiettelers en gebruikers.

Ik laat hier niet vaak van me horen al ben ik wel zeer betrokken bij de cannabis cultuur.

Al een week of wat ben ik bezig om mensen warm te krijgen voor een grote demonstratie

in Den Haag.

Deze gaat normaliter in de eerste of tweede week van april dit jaar plaatsvinden.

 

Ik weet dat de meesten van u bang zijn, u heeft ook gezinnen met kinderen en vrienden

en kennissen en verantwoordelijkheden.

Ik weet dat u allen grote belangen te beschermen heeft.

Toch vraag ik deze keer wat lef van u.

Het beleid in dit land moet om.

Nederland kantelt en wat cannabis moet dit land ook kantelen.

Wilt u alstublieft uzelf en uw omgeving stimuleren om massaal naar Den Haag te komen,

het lijkt me echt de enige manier om een vuist naar de overheid te maken.

 

Ik reken op u en hopelijk rekent u ook op uzelf.

Ik ga hier geen visie op het huidige beleid geven.

Allereerst moet het bekrompen Den Haag geconfronteerd worden met een half miljoen

demonstrerende mensen en liefst nog meer.

Nederland moet om.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat bedoel je met "ik ga hier geen visie op het huidige beleid geven"? Bedoel je het beleid naast het cannabisbeleid?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste mensen, wiettelers en gebruikers.

 

Al een week of wat ben ik bezig om mensen warm te krijgen voor een grote demonstratie

in Den Haag.

Deze gaat normaliter in de eerste of tweede week van april dit jaar plaatsvinden.

 

Allereerst moet het bekrompen Den Haag geconfronteerd worden met een half miljoen

demonstrerende mensen en liefst nog meer.

Nederland moet om.

 

Waar gaat het over?

Wat is het doel van de demo?

Den Haag confronteren met demonstrerende mensen?

Is dat het doel?

En hoe ga je die 500.000 mensen op de been brengen.

In vijf weken?

 

Herinnert u zich deze nog...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aan demo's hebben ze schijt in Den Haag, als je echt verandering wil moet je de barricaden op. 500.000 hooligans, dat maakt indruk. :verryangry: 5000 trouwens ook.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vorig jaar hebben we kunnen zien hoe dat ging:

 

"Ik proef steeds meer animo, dat doet me goed.

En verder, ik heb zeer ruime ervaring in het organiseren en kan moeiteloos bronnen uit mijn verleden aanboren.

Ik kom niet zonder de nodige bagage en weet waar ik het over heb.

Zelfs met mogelijk 250.000 mensen op de been of meer om een volksfeest te vieren."

 

Weer een beetje manisch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is die weer...........

 

 

Mod's slotje aub :thumbsdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

smoor het in de kiem.

kraak het af

en geeft het volk de schuld.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch fijn om te weten dat de wiet opperhoofden nog steeds van die negatieve, laffe mensen zijn.

Met jullie kunnen we de oorlog winnen, Toch????

Bedankt voor de fijne reacties

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een demonstratie heeft geen enkel effect. Ome Ivo krijgt zelfs de growshopwet er doorheen!!! Het enige dat wij kunnen doen is de idiote regels negeren, doen alsof we brave burgers zijn en wachten tot het politieke klimaat veranderd.

 

Exit Ivo? Dan zitten we nog altijd met een regering die Ivo z'n gang heeft laten gaan. En neef Teeven is klaar om het beleid voort te zetten in een volgend kabinet.

 

Met de kennis van nu en de ontwikkelingen in andere landen is dit regeringsbeleid niet meer rationeel te verklaren. Elke politicus die via zijn functie met drugsproblematiek betrokken is behoord volledig geïnformeerd te zijn! Maar helaas, Informatie wordt genegeerd en politici (niet volledig geïnformeerd), beroepen zich op "de kennis van nu" .

 

Het huidige regeercredo: Bij de uitvoering van het beleid moeten we ons niet laten afleiden door de realiteit!

 

Cannabis=Drugs=Verslaafden=Criminaliteitt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja Kastanje,

de broodkweek heeft weinig op met legalisering of regulering

en daarbij is de actie bereidheid in het algemeen ook ver te zoeken.

liever een beetje haten en liken en dan het gevoel hebben dat je maatschappelijk je steentje hebt bij gedragen.

En dat je de cannabis consument alleen maar onzekerheid wilt bieden om je eigen beurs te spekken.

 

Nee, van dat soort mensen hoef je het niet te hebben in dit geval.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zowiezo is de actie bereidheid in nederland niet heel hoog heeft niet veel met cannabis te maken zijn zat andere zaken waarbij k mezelf hetzelfde afvraag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kastanje 57; Met mensen, die om allerlei duistere redenen anoniem op een Wietforum zitten, win je de oorlog zeker niet.

 

Fear is the mindkiller!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is toch de rubriek voor cannabisgerelateerde nieuwsberichten?

Niet de afdeling "vage plannen".

 

Legalisatie is een goede zaak, maar ik twijfel erg aan de capaciteiten van de topicstarter om die kar te trekken,

gezien zijn pogingen van vorig jaar. Een aantal mensen heeft hem hem toen goede adviezen gegeven,

maar nu begint hij weer van voor af aan.

Dat schiet niet op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@FoolOnTheHill, ik richt me maar tot jou zonder de anderen daarmee tekort te doen.

 

Het valt me op dat je zowel kritisch alsook betrokken bent bij mijn ideeën, dat blijkt ook uit het feit dat je mijn post van verleden jaar nog goed kan herinneren.

Het afgelopen jaar heb ik mijn ondersteuning op het internet gegeven waar ik maar kan, ook bij de VOC.

Daarbij ben ik bereid geweest (en nu nog steeds) om mezelf diep in de schulden te steken om een rechtszaak/kort geding tegen de Staat Der Nederlanden te beginnen.

Het probleem waar ik tegenaan liep, is dat ik geen advocaat heb kunnen vinden die met mij die rechtszaak/kort geding wil gaan uitvoeren.

Ik heb een aantal diepgravende artikelen geschreven aangaande de vrijheid omtrent cannabis gebruik, verkoop en teelt.

Deze heb ik gepubliceerd enof opgestuurd naar betrokkenen.

In gesprekken met anderen heb ik me het hele afgelopen jaar hard gemaakt voor liberalisering van de wiet, het belang voor het MKB, de nuttige medische kwaliteiten van wiet en ga zo maar door.

Kortom, ik heb beslist niet stil gezeten.

 

Een jaar geleden bleek de aktie bereidheid in Nederland té weinig te zijn dus heb ik het idee van een demonstratie aan de kant geschoven.

Nu denk ik dat de aktiebereidheid onder de bevolking groter is, denk bv. aan de mensen in Groningen en de Waddeneilanden inzake de gaswinning, idem voor de noord-Brabanders inzake het schaliegas.

Verder zijn de gemeenten nu verantwoordelijk voor de zorg en dat gaat veel problemen opleveren, alle gemeenten doen nu hun best om de zorg geregeld te krijgen, daar gaat veel geld naar toe en je zult zien dat straks, mei/juni, de meeste gemeenten voor een groot deel door hun budget heen zijn.

"Normale" mensen gaan nu last krijgen omdat hun kind, hun hulpbehoevende ouders niet de juiste adequate zorg krijgen die nodig is.

Je zult zien dat de opgefoktheid onder de bevolking snel toeneemt, dat gebeurt nu al en wordt alleen maar erger.

 

Okee, deze laatste alinea heeft niets met wiet te maken, wel met het falende beleid van de overheid in z'n algemeenheid en het wiet beleid is daar een zowel typisch als schrijnend voorbeeld van.

 

Ik kan het niet alleen, ik heb inderdaad goede adviezen gekregen een jaar geleden en een aantal daarvan heb ik opgevolgd maar ik kan het nog steeds niet alleen.

Vandaar dat ik het idee van een demonstratie nu weer van stal heb gehaald.

Het is mijn stellige overtuigeing dat een massale demonstratie in Den Haag Het Aangewezen Middel is om van dit kabinet af te komen.

Neem daarbij van mij maar aan dat er voldoende Tweede Kamer leden zijn die voor liberalisering van de cannabis cultuur zijn.

Zij worden echter monddoood gemaakt door Ivo en Fred.

Zelfs Diederik Sam,son had voorafgaand aan de vorming van dit kabinet al aangegeven dat wat hem betreft cannabis geliberaliseerd moet worden. Echter, ook hij is door de VVD monddood gemaakt.

Opstelten is een alcoholist en ik hoor de man nog zeggen: Heuh, als ik minister van Justitie wordt, dan roei ik, samen met Fred, dat cannabistuig in de komende vier jaar uit, om vervolgens daar werk van te maken.

 

Beste mensen, ik kan het niet alleen, ik heb hulp, steun nodig om veel mensen te mobiliseren.

Vooruitlopend gaat het er naar uitzien dat VVD-PvdA een groot verlies gaan lijden over een paar weken.

Ze willen koste wat het kost door regeren in de wetenschap dat waarschijnlijk meer dan tweederde van de bevolking deze twee partijen de rug toekeert.

Dat geeft ons allen een uitgelezen kans om van dit kabinet af te komen.

 

Ik waardeer de bovenstaande posts, er spreekt zorg en betrokkenheid uit, nu is het nog enkel de vraag:

 

Zijn we inmiddels bereid tot actie of laten we weer een jaar verloren gaan???

 

Het is enkel nodig om een demonstratie te promoten, mensen wakker te krijgen voor het idee, de rest gaat dan vanzelf, zo werkt het nu eenmaal in de praktijk. Alleen al de dreiging dat er een half miljoen verontwaardigde mensen naar Den Haag komen, is bijna zeker voldoende om dit kneuzenkabinet de schrik om het hart te doen slaan. Zij raken dan immers de controle kwijt.

Stel dat het op rellen uitdraait!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

...dat blijkt ook uit het feit dat je mijn post van verleden jaar nog goed kan herinneren.

 

Ik heb een geheugen als een zeef, maar met slechts één muisklik komt alle door u op dit forum gegenereerde content overzichtelijk in beeld.

 

Maar het doel is dus de regering te laten vallen, als ik het goed begrijp?

Het is maar de vraag of we daar iets wijzer van zullen worden.

Het kan de tegenstanders ook in de kaart spelen.

 

Dat daarna alles van zelf wel goed komt,

die opvatting is te naief voor woorden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste mensen,

 

denk alstublieft eens heel goed en grondig na over de buitenkweek van Cannabis in grote platisc potten, het liefst wit natuurlijk.

Kweken op potgrond gemengd met een grote hoeveelheid compost.

 

Dan krijg je fosfot tekort, zo leert de ervaring.

Havermout is de oplossing, vooraf een half pak per 50 liter grond in de onderste laag doormengen.

 

Deze wiet is niet te roken, ze wordt Vals Giftig.

Deze wiet is om zaad voor olie te produceren, vezels voor touw en Zuurstof in de Atmosfeer.

Dat laatste gaan We Vooral nodig Krijgen en Hebben, heel dringend.

 

De Coffeeshops gaan, kunnen en Mogen leegstaande bedrijfspanden met buitenlicht en openstaande ramen gebruiken om hun koopwaar voor zich te laten kweken.

Dit alles voor 21 maart, let maar op en heb Vertrouwen.

 

Ps,

denk alstublieft vooral goed na, met zorg voor de natuur, niet beperkt tot wietplantjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

KANS EN KANSLOOS TOPIC DIT VAN NO BRAINERS. Stoners die denken ook maar iets van invloed te kunnen uitoefenen. Gewoon triest. Kijk even objectief naar jullie eigen idee en zie dan in dat het totaal niet reëel is

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beter is het door te draaien en geld te poakken zolang het kan

en ondertussen idealisten de grond in te boren

echt om trots op te zijn.....

 

Dat is nou echt triest.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat je iets een kut idee vind prima.

 

Maar zitten we niet allemaal welleens op de bank te denken wat kunnen we doen om deze kut situatie te veranderen? Ik in elk geval wel.

Een grote demostratie zie ik persoonlijk niet snel gebeuren gezien de aard van het onderwerp...

 

Ik vin dat we allemaal wel een iets vriendelijere toon mogen aan slaan wat je mening ook is.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beter is het door te draaien en geld te poakken zolang het kan

en ondertussen idealisten de grond in te boren

echt om trots op te zijn.....

 

Dat is nou echt triest.

Gelukkig is niet iedereen zo.

 

Al moet ik zeggen dat de plannen in dit topic nou niet echt overtuigen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee, Johnny gelukkig niet.

Maar het is wel opvallend dat het out of the box denken minder wordt gedoogd dan enkele jaren geleden.

En ja, in dit topic is het nog zoekende, hehehe

majah, het is ook een "probleem"wat niet zo valt te tackelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...