Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

GrowingP

Om Wilt Growshops Aanpakken.

Recommended Posts

@worm ik kreeg dit te horen van gavita

 

Zoals je weet treedt er per 1 maart 2015 een nieuwe wetgeving in werking. Deze maakt het ons onmogelijk maakt om nog langer enige support of bijdrage te leveren aan kweekactiviteiten waarvan wij ook maar het vermoeden hebben dat ze met cannabis te maken hebben, wij zouden daardoor strafbaar zijn.

 

Ik denk dat je je kunt voorstellen dat we dat absoluut niet kunnen en willen riskeren.We kunnen niet in verband gebracht worden hiermee, en we zullen per 1 maart zelfs stoppen met de levering in Nederland aan distributeurs en shops waarvan wij niet zeker weten dat ze aan de legale horticultuur leveren.

 

Het is helaas niet anders, wij mogen binnenkort niet meer met je communiceren of je support leveren. Gedurende de maand februari zullen we waarom al onze support activiteiten, waarvan wij vermoeden dat ze met de teelt van cannabis te maken hebben, in Nederland afbouwen.

 

Het spijt ons dat het het op deze manier moet eindigen, maar we zien geen enkel wettelijk kader om deze activiteiten voort te zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Triest..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Bolliex

Dat die nieuwe koolstoffilters maar snel eraan komen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het lijkt erop, dat deze wet al behoorlijk wat impact heeft en het is nog niet eens 1 maart. Gouden tijden voor cowboys! :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bolliex

 

Die zijn er al een tijdje.

 

http://www.filterweb...--filterkasten/

 

@coco mapito

 

De eerste telefoonnummers en garageboxen zijn al open hoor. Maar of je met die gasten zaken wilt doen... Ik in elk geval niet.

 

Gr,

 

Worm

Edited by Worm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee ze zijn niet sterk genoeg. Er worden momenteel met name veel sterkere patronen ontwikkeld. Straks niet meer met filters slepen maar alleen de patronen voor in de kisten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed bezig die Dick.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoorde net van een zeer bekende online shop dat de groothandels ook al gestopt zijn met leveren van af vandaag. Iedereen wil de komende weken afwachten hoe het gaat lopen.

 

Dikke kans dat deze shop dicht gaat, trieste zaak. Het is toch broodwinning van mensen.

 

Er is dus bijna al geen filter of iets dergelijks te krijgen. Godverdomme zeg, ik denk dat veel mensen veel te laat hebben gerealiseerd wat voor impact dit zou hebben.

 

Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat de prijzen wat wiet omhoog gaan. Kan bijna niet anders dat die komende weken minimaal een puntje voor de komma gaat stijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zat er al heel lang aan te komen maar iedereen dacht dat de wet zou worden afgeketst. Niet dus.

 

Veel spullen zijn al niet meer te krijgen omdat de garageboxen her en der vol liggen. Een lange terijn oplossing hoor ik niemand over.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ebay of zelf naar de buren rijden .

Wel lullig voor de garantie..............

 

Prijzen gaan omhoog heren ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is ook zo, ik had er al een paar maanden geleden over met de zelfde shop. Toen deden ze er nogal nonchalant over en dachten ze dat er niet veel zou veranderen.

 

Tja als ik een bedrijf had gehad was had ik de dag nadat die wet is aangenomen al juridisch advies ingewonnen. Maar dat is natuurlijk het schipper aan wal verhaal.

 

Jij hebt dat een tijd geleden toch wel gedaan Racker?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus vanaf zondag bestaat sannie's shop niet meer?

 

Heb gauw wat herijuana zaadjes bestelt, wanneer moet ik deze eigenlijk ontkiemen?

 

De heribei was natuurlijk stormloop op geweest hahaha, kut zooi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hennep zaad kun je ook eten dus dat valt daar niet onder michiael.

 

Voor buiten zal ik er nog even mee wachten, heribei komt als het goed is in April weer terug.

Share this post


Link to post
Share on other sites

shit joh, dat gavita stopt met distibutie in NL

 

indd trieste zaak worm!

 

en racker inderdaad.. ook ik had verwacht dat dit met een sisser zou aflopen....!

tenminste.. er een maas in de wet gevonden zou worden waardoor je bij de "urban garden centre/tuincentrum"

gewoon je shit kon blijven halen.. (netals de hydophonic shops in de UK)

 

wat een kutland leven we in....

 

 

 

ik verwacht daling in kwaliteit en stijging van prijs...

voor sommige misschien juist dat lichtpuntje waar ze op zaten te wachten.. die paar kwartjes extra.

en wat moet dit betekenen voor de shops?

die zouden in theorie nu geen aanvoer meer hebben..

logische volgende stap dan toch gemeentelijke overheids wiet?

 

 

en gezonheids risico's? via de growshops kon je nog wel eens een "niet al te schadelijk" middeltje kopen tegen ongedierte... nu is daar het zich ook op verloren?

 

 

 

heb zelf goede ervaringen met spaanse webshops :tu

Edited by skunkmonster

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja NL is een heel zielig ongezellig land aan het worden...

 

Wat ze hier willen is:

  • geboren worden,
  • tot je 25 of 28ste de tering studeren,
  • gaan werken,
  • jezelf maximaal in de schulden steken,
  • 3 kinderen nemen
  • en dan met een karig penioentje nog een tijdje weg kwijnen zodat de ziekenhuizen flink aan je kunnen verdien...

En de meeste mensen zijn zo brain washed dat ze dit ook heel normaal vinden.

#$!@ land, ik ben zeker geen trotse Nederlander.

Edited by Michael1986
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moet dat nou dat nare kk woord Micheal?

 

Er zijn zat andere kracht termen...

Edited by Worm
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@johnny

 

Er is zeker te laconiek gereageerd door de meeste mensen...

 

Bijvoorbeeld:

 

Gavita trekt de keutel in mbt levering in NL terwijl een klein jaar geleden continuiteit werd beloofd.

 

Toen

 

 

We hebben ooit de double ended lamp geïntroduceerd op deze markt nu bijna 5 jaar geleden, dus het is ook wel onze verantwoordelijkheid om continuïteit te bieden, da's logisch.

 

 

 

Nu

 

 

 

Zoals je weet treedt er per 1 maart 2015 een nieuwe wetgeving in werking. Deze maakt het ons onmogelijk maakt om nog langer enige support of bijdrage te leveren aan kweekactiviteiten waarvan wij ook maar het vermoeden hebben dat ze met cannabis te maken hebben, wij zouden daardoor strafbaar zijn.

 

Ik denk dat je je kunt voorstellen dat we dat absoluut niet kunnen en willen riskeren.We kunnen niet in verband gebracht worden hiermee, en we zullen per 1 maart zelfs stoppen met de levering in Nederland aan distributeurs en shops waarvan wij niet zeker weten dat ze aan de legale horticultuur leveren.

Edited by Worm
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doe vaak boodschappen in duitsland,moet ik nu mijn lampen in rollen koekjes verstoppen?

Mijn voeding in colaflessen?

Het word zowieso apart shoppen en geen shit in 1 keer halen,filters zijn voor het schijthuis,voeding voor de chilipepers etc.

Internet komt dus stil te liggen denk voor de meeste producten,stelletje schijtwouten.

Hoe verzin je dit? je snijd in de winst van eigenlijk vrij onschuldige winkels,de grote vissen hebben hun ondergrondse adresjes wel die vang je hier dus niet mee.

Typisch het judgement van iemand die niet thuis is in de feiten v/h wereldje,maar wel macht genoeg heeft om de boel te veranderen.

 

Give a sword to an idiot and he will cut you down and say 'oops'.......

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@johnny

 

Er is zeker te laconiek gereageerd door de meeste mensen...

 

Bijvoorbeeld:

 

Gavita trekt de keutel in mbt levering in NL terwijl een klein jaar geleden continuteit werd beloofd.

 

Toen

 

We hebben ooit de double ended lamp geïntroduceerd op deze markt nu bijna 5 jaar geleden, dus het is ook wel onze verantwoordelijkheid om continuïteit te bieden, da's logisch.

 

 

 

Nu

 

Zoals je weet treedt er per 1 maart 2015 een nieuwe wetgeving in werking. Deze maakt het ons onmogelijk maakt om nog langer enige support of bijdrage te leveren aan kweekactiviteiten waarvan wij ook maar het vermoeden hebben dat ze met cannabis te maken hebben, wij zouden daardoor strafbaar zijn.

 

Ik denk dat je je kunt voorstellen dat we dat absoluut niet kunnen en willen riskeren.We kunnen niet in verband gebracht worden hiermee, en we zullen per 1 maart zelfs stoppen met de levering in Nederland aan distributeurs en shops waarvan wij niet zeker weten dat ze aan de legale horticultuur leveren.

 

Ze kunnen dit ook puur zeggen uit zakelijk oogpunt, zodat ze dit kunnen gebruiken als er ooit een rechtzaak wordt aangespannnen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had ik dit even onderschat...

 

Maar komt wel goed hoor, zolang je binnen een paar uur een kalasjnikov kan hebben, ben ik niet bang dat er geen filters of dergelijke meer zijn te krijgen.

 

 

(niet dat ik kalasjnikov's heb maar je begrijpt me wel)

Edited by Boefje030
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

gvd! eigen schuld, maar waar kan ik nu a la minute nog in rond midden oost nederland een shop vinden voor van alles?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...