Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Johanvdhoek

2 ww'tjes op het balkon

Recommended Posts

Hey medekwekers,

Hier ff wat foto's van mijn plantjes. Het zijn 2 ww'tjes van stek grootgebracht. Ze staan sinds +- 10 aug. in de bloei. Ze hebben tijdens de bloei biobloom gehad van biobizz. Ik denk zelf dat ze nu nog 2/3 weekjes mogen staan, maar als het weer dat niet toelaat gaan ze maybe een week eerder om. Let trouwens niet op de layout van de site wat dat heb ik ff snel inelkaar gezet..kon niet w88 om mijn dames te showen! :no

 

De links:

http://whitewidow.8m.com/photo.html

http://whitewidow.8m.com/photo2.html

http://whitewidow.8m.com/photo3.html

 

:verrygood

Ga ff kijken en vertel me wat je van deze 2 beeldschone dames vind

Greetz johan, :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tjah das een goede vraag.... :P

Voor mij was dit de eerste x buiten, toen ik deze stekkies haalde wist ik ook niet dat de ww niet zo goed geschikt was voor een buitenteeltje. Uiteindelijk doen ze het wel goed maar nou is het maar hopen dat het niet te veel gaat regenen :verrygood .

Share this post


Link to post
Share on other sites

deze week scheen iedere x de zon als ik wakker werd..ik heb dus besloten om deze week nog voeding te geven. Eigenlijk zou ik deze week stoppen en beginnen met het toevoegen van suiker. Dat heb ik nu dus een week uitgesteld en ze zullen daarna pas mee naar binnen gaan. Ik weet dat ik nu wel risico's begin te nemen...maar ik heb zo'n gevoel dat het wel goed gaat komen. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest WPW

waarom zou je suiker toevoegen?

alsof dat gaat helpen? planten nemen geen gewone suiker op geloof ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee de suiker zelf niet maar ik denk dat er wel stoffen in zitten die de plant gebruikt om zelf suikers aan te maken. Ik kan het ook fout hebben maar zonder het ooit geprobeerd te hebben kan ik er ook geen goed oordeel over geven. Maar ik heb wat artikelen gelezen waarin het een en ander staat aan het toevoegen van suikerbiet/rietsuiker extracten zelfs over fructose/vruchtensuikers. Wat daar staat klinkt opzich wel logisch dus lijkt me het geen slecht plan om het een x te proberen. Nooit geschoten is altijd mis tog....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet je waarmee je bezig bent? Aan je post te zien blijkbaar niet, 'stoffen in zitten die de plant gebruikt om zelf suikers aan te maken', laat me niet lachen he. http://www.wietforum.nl/editie6/index.php?...t=0entry96516

 

En BTW planten kunnen wel suikers opnemen, maar dit doen ze in beperkte maten, om hun suikerspiegel niet uit balans te brengen.

Dit zijn feiten, geen bedenksels.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb net ff dat lapje tekst van je gelezen, denk er nu wel ff anders over jah. Ik ben zelf ook maar een beginnende kweker dus je weet ook niet zo snel wat je moet geloven. Kijk jij geeft goede argumenten en feiten waarom dit niet goed zou zijn..de artikelen die ik had gelezen waren ook van prof. kwekers die eigenlijk niet vertelden waarom dit goed zou zijn. Als je dit eerder had gepost was ik er denk ik ook niet mee begonnen....maargoed daar kom je ook pas later achter. Zit hier uiteindelijk om te leren tog?? :verrygood

in ieder geval bedankt voor je post.... :P

Greets johan..

Share this post


Link to post
Share on other sites

goeie ervaringen heb ik met mijn Infusion de Menthe, ofwel mintthee. Ervaren rokers en kwekers die het geproefd hebben spreken er geen slecht woord over.

 

Ik weet ook dat meningen hier in het wietforum erg verdeeld zijn, komt waarschijnlijk door die bananen, want dat slaat echt nergens op!

Het hele suiker verhaal vind ik ook vrij twijfelachtig. Dat een smaakmakertje van een grow-vloeistoffen fabrikant positief werkt kan ik inkomen, dat is beproefd en getest. Trekken mijn tenen toch krom bij vanillesuiker zeker omdat vanillesuiker kunstmatig toegevoegde vanille-aroma bevat.

 

Nou ja, ieder voor zich en Shiva voor ons allen.

 

Doei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Infusion de Menthe...klinkt idd wel goed jah :verrygood

Ik heb bij 1 van me planten al een beetje ge-experimenteerd met suiker en honing..wie weer wordt het wel nix maarjah de ervaring leert het beste tog :P .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...