Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Iceberg2k

Airdome Systeem By Autopot

Recommended Posts

Nu er verschillende rondes zijn en worden gedraaid met het autopot bewateringssysteem en dit effectief blijkt te zijn lijkt het me interresant om het ook eens te hebben over een ander systeem van autopot namelijk de Airdome.

Autopot-Air-Dome.jpg

 

Doel van dit systeem is om meer lucht bij je wortels te krijgen en om zo dus een hogere opbrengst te creëren.

De theorie lijkt aannemelijk en je hoeft dus niet per-se het autopot bewateringssysteem te hebben om dit systeem te kunnen gebruiken.

Erg duur is het ook niet, een setje voor 5planten inclusief luchtpomp kost €47,50

 

Graag wil ik de discussie er eens op loslaten, geloven jullie hier in of niet.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt me een goed systeem zou ik ook wel willen kopen en 50 euro voor een 5 planten set is ook geen geld vind ik.

 

Als hier goede reactie"s van komen dan koop ik deze voor de volgende ronde :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

helaas niemand die reageert waarschijnlijk heeft niemand het getest, wat ik er van kan zeggen, ik draai er nu een eerste rondje mee (met de Airdome) en kan er dus nog niks zinnigs over zeggen, wel dat het een bekend gegeven is dat EXTRA lucht bij de wortels bij de juiste temperatuur en omstandigheden je plantje er erg blij van kan worden.

In mijn setup heb ik de XL potten van autopot met daarin een laagje kleikorrels, daarbovenop de airdome met RFX mapito.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die airdome zorgt naast extra lucht ook voor een stijging van je PH...

 

Zou als je voor meer zuurstof in je water gaat eerder kiezen voor peroxide 1 keer in de week.

 

 

Gr,

 

 

Worm

Edited by Worm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...