Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
CannaDanny

Home Made Zaden, Bubblegum X Haze

Recommended Posts

Beste forumleden

 

 

Na een aantal jaren weer een kweekje en een verslag. Gewoon om weer een lekker rokertje in huis te hebben.

 

Vorig jaar zelf een bubblegum dame met een haze man bestoven en de zaden bewaard. In december jl. de zaden ontkiemd. Ik geef geen voeding, alleen handwarm kraan water en wat pk 13/14 (Week 5-6), zuur niet af en geen e.c. meter. Vanaf het begin CompoSana, dit is een aarde met voor 12 weken voeding, osmocote, wortelactivator en perliet. Ze staan onder 600 Watt (op 40 cm), 1000m3 afzuiger met 1000m3 filter en actieve inblaas 400m3 met een filter buiten het hok vóór de inlaat om schone lucht in te blazen. Het hok is 1,20 x 1,50 x 1.80.

 

Dit is 1 van de 20, allemaal dezelfde wortels. Ik heb ze na ontkiemen (5 mm worteltje) tussen toiletpapier gelijk in aarde gezet, in een propagator onder 400 watt hps. Ik heb kleine 6 cm potjes gebruikt.

 

gallery_12381_17938_78137.jpg

 

Hier alle 20. Ik geef ze nu om de 3 dagen een liter water. De temperaturen zijn overdag 23-24 en 's nachts wat aan de koude kant, 16-17.

 

gallery_12381_17938_97996.jpg

 

 

Vier dames over. Een tegenvaller! Ze staan in 7,5 literpotten. Ik heb een netje gespannen want ik verwacht nog wat groei en zo kan ik de toppen spreiden. Ik geef ze nu 1,5 liter om de 3 dagen. De bladeren staan helemaal rechtop dus de dames hebben het naar de zin! De dames zijn getopt en komen net niet tegen het net aan.

 

dag 17 bloei

gallery_12381_17938_51604.jpg

 

En weer een week later. Ik geef ze nu 1,5 liter om de twee dagen.

 

dag 24 bloei

gallery_12381_17938_52283.jpg

 

De bladeren staan mooi rechtop, donkergroen blad dus nog steeds 1,5 liter om de dag nu.

 

dag 29 boei

gallery_12381_17938_192235.png

 

De dames staan nu ruim 35 dagen in de bloei, en de topvorming is goed op gang gekomen. Er is onderaan wat geel blad aan het vormen, beginnen ze een tekort te krijgen? Ik zuur niet af, misschien stijgt de ph van het medium of word er opname van voedingstoffen geblokkeerd door de hoge ph?

 

De dames hadden nu iets meer dorst: twee maatbekers van een liter.

 

Dag 37 bloei

gallery_12381_17938_112986.jpg

 

Dat waren de eerste weken, ik zal vanaf nu 1x per week posten.

 

 

greetz CD

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze zien er mooi uit. ik heb laats nog een bubbel haze gerookt en het was heerlijk ik zoek het in de shops maar nergens te vinden. dat was en van de lekkerste wiet die ik heb gerookt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom zulke kleine potten?

Ik zou het water geven met zulke kleine potten wat meer verspreiden, nu zet je ze waarschijnlijk van redelijk tot kurkdroog naar zeiknat, dat vinden ze niet optimaal.

Beter elke dag water geven en dan wat minder geven.

600w op 40cm hangen? Waarom?

 

De planten zien er goed gevoed uit en de toppen beginnen al lekker aan te dikken!

Succes nog de komende weken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga ze dan maar anders wateren. ik gaf altijd veel te veel en ben hierin voorzichtiger geworden.

 

en die lamp kan makkelijk, de warme lucht word weggeblazen door een ventilator, en ik was benieuwd of de lamp zo laag kon vandaar.

 

ik had niet grotere potten vandaar 7,5 literpotten.

 

ze staan er nu minder mooi bij, lichtgroen-geel, ik ga ook maar voeding bijgeven. ik hoop dat het nog weer wat bijtrekt..... foto's volgen.

 

greetz CD

Edited by CannaDanny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...