Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sarizen

Kan Wiet Zo Fel Anders Ruiken?

Recommended Posts

Hey jongens, ik ben nog maar pas wiet zelf aan het rollen, ipv een gedraaide te kopen.

 

Ik had vorige week een bud, en die ruikte super good, het maakte me al blij als ik er aan rook :)

Vandaag heb ik van een andere dude een grammetje gekocht, en als ik daar aan ruik, ruikt het echt ' vies ' vergeleken met die andere , het ruikt niet fel ' bijna niet ' en ruikt zo raar.

 

Maar die andere wietje die zo goed rook kreeg ik alleen duizeligheid , overgeven van. ( eerste 15 min waren goed, daarna begon het .. )

 

Hopelijk is deze anders, ik update deze post wel als ik seffes eentje gerookt heb van die nieuwe wiet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik zo lees wat er allemaal met jou gebeurt als je gerookt hebt

Bad trips, overgeven, duizelig, misselijk, benauwd.

kun je maar beter helemaal geen wiet gebruiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of koop eens ergens anders of begin met een laag thc gehalte en eventueel bouw je dit gelijkmatig op.

 

Ook als je niet goed voelt een rustig muziekje op en iemand die je tot rust kan brengen bij je hebben een vriendin of vriend.

 

Je weet nooit wat er met je wiet is gebeurd daarom kweek ik nu ook zelf ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of gezonde wiet, wat niet van een kweker komt, die allerlei zware giffen (op het laatst) spuit.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik zo lees wat er allemaal met jou gebeurt als je gerookt hebt

Bad trips, overgeven, duizelig, misselijk, benauwd.

kun je maar beter helemaal geen wiet gebruiken.

 

Nja klopt wel, maar heb 2x puur gesmoked & 2x bad gegaan.

Nu is een andere wierrie proberen, als het nu ook zo is kap ik ermee toch

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik zo lees wat er allemaal met jou gebeurt als je gerookt hebt

Bad trips, overgeven, duizelig, misselijk, benauwd.

kun je maar beter helemaal geen wiet gebruiken.

 

Nja klopt wel, maar heb 2x puur gesmoked & 2x bad gegaan.

Nu is een andere wierrie proberen, als het nu ook zo is kap ik ermee toch

 

Dat is nu net weer teveel van het goeie voor de eerste keer 2x puur nooit goed voor je eerste keer of als je het nog niet zolang doet.

Zoals je zelf zegt probeer eens wat anders maar met een laag thc gehalte je kan het daarna gaan opbouwen indien je dit zelf wenst.

 

Verder zoals oude rocker zegt je wiet kan bespoten zijn en dus helemaal niet gezond daardoor kan je ook,zwaar fout gaan.

 

Ik hoop dat het deze keer goed zal gaan

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik zo lees wat er allemaal met jou gebeurt als je gerookt hebt

Bad trips, overgeven, duizelig, misselijk, benauwd.

kun je maar beter helemaal geen wiet gebruiken.

 

Nja klopt wel, maar heb 2x puur gesmoked & 2x bad gegaan.

Nu is een andere wierrie proberen, als het nu ook zo is kap ik ermee toch

 

Dat is nu net weer teveel van het goeie voor de eerste keer 2x puur nooit goed voor je eerste keer of als je het nog niet zolang doet.

Zoals je zelf zegt probeer eens wat anders maar met een laag thc gehalte je kan het daarna gaan opbouwen indien je dit zelf wenst.

 

Verder zoals oude rocker zegt je wiet kan bespoten zijn en dus helemaal niet gezond daardoor kan je ook,zwaar fout gaan.

 

Ik hoop dat het deze keer goed zal gaan

 

Grtz

 

Heb net die andere wierrie met tabak bij gerold, er was weinig wiet

maar ik voelde mijn armen en benen redelijk zwaar, beetje alles trager en mijn zicht is ook beetje troebel ( heb lenzen aan )

ik deed rare stuff over straat dansjes enzo, (maar moest helemaal niet lachen ofzo,ik zag ook geen kleuren feller als anders ) er is eigelijk niets zo speciaal aan :P

 

Heb ik te weinig wiet gerookt voor dit effect? Of?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt verschillende soorten wiet.

Dus elke wiet heeft ook een ander effect.

 

Probeer eens wat anders dan wat je normaal steeds neemt.

Vraag desnoods als dit mogelijk is welk effect je kan krijgen.

 

Mvg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Relax... dat wil ook wel eens helpen rook gewoonnje jointje en houjezwlf bezig.

 

Niet gaan zitten wachten tot je stoned wordt en niet bang worden ofzo.gewoon niet aan denken dat je net geblowed hebt.

 

Maar ehh hoe oud ben jij eigenlijk ? Ken maar weinig van 18+die rare dansjes e.d over straat gaan doen zeg maar...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kleuren die feller worden door wiet ? Dan denk ik eerder aan paddo's en dat soort dingen, mocht je daar op uit zijn: dat zal wiet je niet geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huy,

Zet gewoon een echt grappige film op,en heb wat lekkers in bereik en wat te drinken.

rook een joint van een niet zo sterke(buiten) soort,je bent nog maar net bezig! en ook nog niet te puur! gewoon 50/50

Zorg dat als je ooit nog eens zgn. ''bad gaat'' je even naar buiten hupst en je hartslag omhoog gooit(even joggen) en goed diep in-ademt en je focus op iets anders houden dan ''dat gevoel''.

Dan is het zo weg,en heb je een vreetkick hahaha.

Edited by Collie Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gisteren had ik blijkbaar ( Amnazia haze )

 

 

Ging wel best goed, maar zo een leuke effects had ik er niet van
:P

had allesinds geen ( bad trip )...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amnees is 1 v/d sterkere soortjes,neem gewoon een white widow of pp die zijn veel rustiger.

Of een lekkere orange bud,is niet te versmaden lekker.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doe al jaren 2/3 van een sigaret en ong die 1/3 wiet gaat perfect zo ik vind het zonde van puur te roken

Weggesmeten geld want scheler dan scheel kun je toch niet worden sorry Belgisch dialect

 

Rook niet als je als je dronken bent dit verergert alleen het effect van dronken zijn en dan wordt je ziek en ga je overgeven

Andersom zorgt wiet dat je minder snel dronken wordt een voor je dronken bent he

een filmkke leggen zoals vettig eten voor je weggaat

 

 

Hou u gebruik matig het effect is leuker als je niet teveel rookt maar wel goed

Anders wordt je er op den duur gek van dus niet doen

 

Onthou altijd de regel alles met mate maar wel goed :)

 

Mijn mening ervan

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sinds ik erachter ben gekomen wat voor troep er vaak in en overheen zit haal ik alleen nog maar als ik haal bij shops die echte bio wietjes hebben.

Vaak zijn deze niet eens veel duurder dan de meeste straat verkopers, en dan weet je tenminste zeker dat het daar niet aan kan liggen als je er fout van gaat..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...