Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

justplaying

Autoflower Vensterbank Zadenkweek Vlak Voor Buitenseizoen Mogelijk?

Recommended Posts

sorrie vanwege extreem drukke tijden niet netjes bijgehouden fotos komne deze week .

 

even een korte updaten de 5 lowsnoxduckfoot zaden bloeien iets later dus die reken ik niet mee in het gemiddelde .

 

van de big devils 2 mannen 3 vrouwen grootste vrouw zeker 50 zaden (schatting) de andere 2 50 bij elkaar denk ik .

dus 5 zaden inplanten zonder iets te doen dan water geven geeft 100 in de zomer en denk er aan dit is echt een 3 uur zon plek geweest en een pot van 10 cm diep dus dit is bij betere aanpak rendabel ik heb het expres minimalistisch gedaan voor de test .

fotos etcetere komt eraan sorrie voor het slechte topic

 

de lowsnows waren allemaal vrouwen dus kan niet eerlijk zeggen wat er was gebeurt als daar wat stuifmeel op de goede tijd was vrij gekomen ze zijn ook nog niet uitgebloeid dus helaas

 

 

 

dat de selectie niet deugt is inderdaad waar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe is het afgelopen?

 

 

nog niet ben nu langzaam het zaad aan het oogsten ik zit nu op 110 en ik dnek dat ik 1 vierde heb dat zou uitkomen op tegen de 500 hoop ik .

dit waren dan 2 mannen en 8 vrouwen in erg slechte setting dus wel oke als je het in grotere potten zou doen zal je nog verbaast staan denk ik .

 

alleen ze waren inderdaad na 9 weken klaar maar het zaad duurt veel langer dus als je dit wil doen dan moet je gewoon vlak na het buiten seizoen beginnen met je binnen zadenkweek zodat je die in de lente weer in kan zetten .

de big devil vrouwen gaven duidelijk veel meer zaad .

de eindscore komt nog hoor!!

 

de lowsnowxduckfoot was nog wel goed bestoven btw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komt nog wel goed denk ik! mijn planten waren na 7 dagen ook helemaal gestrekt. Zo'n 10 cm hoog heb ze tot aan de lob blaadjes in de grond gestopt en 3 van de 5 zien er prima uit! Dus ik ben nog wel optimistisch :likken:

 

 

 

hier de link van mijn kweekverslag die ik vandaag nog heb bijgewerkt:

 

http://www.wietforum.nl/topic/116276-outdoor-kweekverslag-2015/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komt nog wel goed denk ik! mijn planten waren na 7 dagen ook helemaal gestrekt. Zo'n 10 cm hoog heb ze tot aan de lob blaadjes in de grond gestopt en 3 van de 5 zien er prima uit! Dus ik ben nog wel optimistisch :likken:

 

 

 

hier de link van mijn kweekverslag die ik vandaag nog heb bijgewerkt:

 

http://www.wietforum...ekverslag-2015/

 

waar ik mee bezig was is wel heel wat anders kijk naar de data en lees even goed :)

heb buiten ook wat staan nu indd ,different ballgame

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...