Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
buitenboertje

1000 Of 1500M3

Recommended Posts

Goedeavond mensen, ik ben buitenboertje en ik heb de volgende vraag na het lezen van het ventilatie topic van Miss J,

ik heb een tent van 1,50 x 150 met 2x 600 w.

 

Hierop wilde ik een 1000m3 softbox op een SMSCOM Twin controller 2 X 2,25 Ampère doen samen met een buisafzuiger voor inblaas van 480m3.

 

Nu is mijn vraag, lijkt jullie een 1200m3 beter? of zou een 1000m3 voldoen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe groter je box hoe langzamer hij zal lopen,minder geluid

hoe groter je box hoe groter van diameter je slangen zullen zijn. wat weer een lagere luchtsnelheid oplevert. wat weer betekent nog minder geluid,....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik draai met ongeveer dezelfde hardware alleen is mn ruimte iets groter 120x240 ik heb een 1500m3 softbox hangen en 500 m3 inblaas en daar kom k t hele jaar goed mee weg.

en uiteraard heb k geen koel mogelijkheid dus als k 30 graden aan zuig is het in t hok ook 30 graden zomers is altijd een crime zonder extra koeling je kan wel je genetica er enigzins op aanpassen

 

suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het nog eens uitgerekend, als ik elke minuut drie keer de lucht bij m'n planten zou willen verversen zou ik volgens het rekensommetje van Miss J op 810 M3 uitkomen, als ik het de andere manier neem van een kuub per watt dan zou ik 1200 m3 moeten nemen, dan ga ik er tussen door en ga voor een 1000 M3.

 

Heb jij ook kweekverslagen Agent Orange? Heb op je profiel gekeken maaer kan niks vinden, denk dan kijk ik de kunst mooi van jou af.

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee heb nooit verslagen volbracht hier. maar met die 1000m3 kom je wel weg maar wordt het warmer zal je denk toch wat meer nodig hebben

 

staan overigens genoeg 12oo watt kweekjes en bouwverslagen op t forum

 

suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...