Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

supremegreen

Wat Is Het Gemiddelde Opbrengst Van Een 600 Watt Lamp In Een 120X120

Recommended Posts

Hallo ervaringsdeskundigen

 

Ik zou graag willen weten wat een 600 watt hps lamp op zn slechts kan opleveren

ik lees overal gemiddeld 500gram en dat het aan de soort ligt en aan de voeding en nog vele factoren

ik vraag me dan af als ik op mijn slechts zou presteren en ze overleven het tot het eind zonder ziektes en duidelijke tekortkomingen is het dan mogelijk om beneden de 300 gram te behalen

 

ik ben van plan om de voedingslijn van canna te gaan gebruiken

ik rook 10 tot 15 euro weed per dag van de koffieshop en dat kost mij te veel geld

en ik hoor dat beginners meestal de eerste keer niet zo veel oogsten

en ik wil toch 2 maanden kunnen rondkomen zodat ik niet meer zoveel geld kwijt ben

ik vraag dit om mij voor te bereiden op het allerslechtst

ik ben bereid om anders een grotere tent aan te schaffen

 

ben benieuwd naar de reacties

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan 100 gram eruit halen maar ook wel 600 gram(max) licht aan je kweekervaring, gewoon veel lezen en goed bedenken welke dingen wel en niet reëel zijn, succes alvast met je kweek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als beginner kan je wel 0,5 gram de watt halen en ik spreek uit ervaring dat het echt wel uit kan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

een beginner kan best 400-500 gram uit een 1,20 tentje halen met een 600 watt lamp. gewoon even goed inlezen van te voren, en hou een kweekverslag bij. daar leer je een hoop van en kun je fouten mee voorkomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ligt ook een beetje aan het budget, de motivatie, of je bijvoorbeeld al wat ervaring heb in een moestuintje en of je niet te lui bent om te wateren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als beginner kan je wel 0,5 gram de watt halen en ik spreek uit ervaring dat het echt wel uit kan.

 

Haha, jij kan het zeker weten Dilago. Ik zou al blij zijn met een opbrengst die de helft van Dilagos oogst was.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Be careful what you wish for! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

met alle inzet en leesvaardigheid is het zeker mogelijk om 300 gram te oogsten,

temeer je inzet, een topic maakt en luistert naar de kritieken en voorql naar je dames blijft kijken

mag je er 100den grammen bij optellen

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb bij mijn eerste binnen kweek 200g kunnen krijgen met 3 planten 25l potten onder 400watt, aarde was growmix de planten waren mostly sativa ook met canna voeding. ik heb egt slecht gedaan overvoeding de waarden van de ph en ec meter klopten niet ,te nat gestaan,heel erg hooge luchtvochtigheid tussen 80 en 95 bijna kortsluiting gekregen zeker 2 weken te vroeg geoogst door schimmel infectie, ik had geen inblaas ventilator temperatuur was best hoog rond de 29,30,31 met lamp aan 18,19, lamp uit. ik heb wel zitten knakken,buigen,toppen,dieven,pletten maar geloof me dat was egt en kut wiet het slaat wel maar niet zoals het hoort.dus ik heb het meeste fouten gedaan die je kan doen. ik had 200 gram en ik ging tog naar shop om een goeie kwaliteit te halen dus ik zou niet focusen op grammen maar kwaliteit van je wiet. dus lees hier egt goed op het forum en niet gierig zijn met spullen die je nodig zorg dat je alles heb om je baby's te geven wat ze nodig hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je maximaal wil verdienen. Zet er dan ook haze in en 11 liter potten. En neem stekken geen zaad. En behandel ze voor op spint

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom geen zaad? Geen ziektes en geen hoge LV nodig...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je stekken eenmaal zijn aangeslagen in de propagator is een hoge LV ook niet meer nodig als ze onder hps gaan. Het duurt alleen wat langer voor ze bijkomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja maar al het ongedierte dat ik hier voorbij zie komen telkens weer in stekken, das niet ideaal voor een beginner...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...