Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
five

help

Recommended Posts

hoi dit is de 2de keer dat ik hier typ ,ik zit met een probleem en ik heb al 1 van de 5 bomen verwijderd omdat ik toprot had maar nu kijk ik elke dag mijn planten na en ontdek elke dag wel wat toprot wat ik er dan grof uithaal,maar mijn vraag is of het nu verstandig is om al te knippen ze plakken al behoorlijk maar de haartjes zijn nog niet echt super bruin mijn planten zijn ongeveer 2 meter hoog (ik heb helaas geen foto) maar wel goeie toppen ik probeer het elke dag toch wel uit te stellen maar ik ben bang dat als ik elke dag moet blijven verwijderen dat ik dadelijk niet veel meer overhoud ooja het is pp en ze zijn wel al goed wit,het ziet er niet naar uit dat het nog zonnig wordt gr five

Share this post


Link to post
Share on other sites

als het eruitknippen echt niet meer helpt zou ik zeggen haal het eraf, beter iets mindere wiet dan geen wiet. je kan ook een deel snoeien en een deel alsnog laten staan. of gaan spuiten met middelen maar daar ben ik niet zo voor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb t zelfde probleem, ik zoek iedere dag de planten goed door. En vind steeds opnieuw weer. Ook raar, mn planten die buiten in de regen staan hebben het bijna niet, en de planten in de kas een stuk erger. nog een weekje doorgaan en er blijft bijna niks over... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij is het ook mis. Van de balkonplanten (in potten) moet ik iedere dag delen wegknippen. Daaruit knip ik dan de rot weg en de lest laat ik drogen. De vaste planten in de tuin hebben nog geen problemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat heb ik ook ....! plant in de volle grond heb nergens last van heb ook geen afdakje ofzo.Maar 1 plant in mijn kuip heb er wel een beetje last van :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja hier ook, ook Power Plants.. 4 dagen geleden begon de rot, en elke dag vindt je idd wel wat nieuws. Kheb er al 3 moeten oogsten, de rest laat ik doorgroeien in de hoop dat de toppen nog wat verder groeien, gewoon elke dag wat wegknippen en goed in de gaten houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

had ik ook, heb ze toch maar geoogst.ben er wel tevreden mee ondaks dat ze wel langer hadden gemogen.hangen nu te drogen laat nog wel weten hoeveel het was. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...