Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Thorismus

Knakken Omverblazen 3 Dagen Na Ontkieuwen,

Recommended Posts

Hey

 

Ik heb een vraag ik ben beginnende en

Ik heb in mijn kast nu 4 prachtige dames staan 2 normaal beide rond 1m20 en met goede opbrengst

1 tje in een soort pheno fase wou niet in bloei is er nu maar 20 cm groter en zeker 2 weken achter

 

Dan de laatste een power flower daar mispeuterde ik het al na drie dagen wou een fan testen en die blies

Het amper 4 cm grote plantje omver resultaat geknakt juist waar de stam uit de grond komt

Deze is daardoor een prachtige plant maar erg klein gebleven 40 cm

En heeft een dikke bol waar de knak heeft plaatsgevonden

Nu 2 maand later heb ik een super opbrengst op 8 dikke stengels met zware stevige buds op

Is dus gaan scroggen zonder dat ik iets moeten doen heb en staat op een stoel om de hoogte met

De andere niet te verliezen

 

Nu mijn vraag is heb ik gewoon geluk met,deze plant of zou ik in mijn volgende kweek alles omver

Blazen en deze manier verder uittesten of doe ik het maar beter niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey Thorismus, grappig dat die kleine drommel het toch zo ver weet te schoppen. De kleine plantjes worden door menigeen forummer altijd als een klein droppie behandeld. Volgende keer gewoon je plantje een scrog-netje geven joh, dan kun je ze alle vier/vijf op die manier de kans geven.

 

ik vermoord er per ongeluk altijd wel 1-tje in de run naar de buds.

 

ben wel benieuwd naar een fototje thoris.

 

grtz bubbz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soms worden de plantjes alleen maar sterker van een beetje mishandeling altijd mooi om te zien dat t onkruid is

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey Thorismus, grappig dat die kleine drommel het toch zo ver weet te schoppen. De kleine plantjes worden door menigeen forummer altijd als een klein droppie behandeld. Volgende keer gewoon je plantje een scrog-netje geven joh, dan kun je ze alle vier/vijf op die manier de kans geven.

 

ik vermoord er per ongeluk altijd wel 1-tje in de run naar de buds.

 

ben wel benieuwd naar een fototje thoris.

 

grtz bubbz

 

Lol ja tis men eerste kweekje

En een per ongeluk goed uitgedraaide test is een mooie leerfase

De eerste molde ik al na 3 dagen ging eens graven naar het zaadje en beschadigde de wortel

Ik scrog de andere niet daar heb ik dus 1 monster krop en meerdere kleine per plant

Haal volgens de zaadleveransier iets minder dan de opgeven opbrengst denk ik dus ben enorm blij

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op de foto zie je niet de hoogte die is van top tot aarde 43 cm

Je ziet ook niet alle toppen door het bladerdek en de slechte foto

De langste top die waar de aansteker bij ligt is 16 cm lang en heeft een dikte van ong 5 cm

Mooie lengte toch :) een vrouw kan er tevreden zijn met dat formaat mooi mondje vol

 

gallery_43365_17787_325198.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...