Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
wietboy15

Red Bull Meegeven ?¿

Recommended Posts

Mijn plant staat nu bijna 5 weken te bloeien.

Maar zou ik de laatste 3 a 4 weken Red bull kunnen meegeven of niet ?

Had ik daar al eerder mee moeten zijn jah of nee?

En Hoeveel zou ik dan meegeven 1 blikje op 10 liter ofso :verrygood ?

Lijk me best wel lekker K2 met een vleugje red bull..... :P

 

De Groenten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat als je RedBull gaat meegeven dat je een vieze plakkerige schimmel teringzooi krijgt. Als je de wiet echt een smaakje wil meegeven moet je van dat spul in de growshop kopen wat daarvoor is bestemd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik denk dat als je RedBull gaat meegeven dat je een vieze plakkerige schimmel teringzooi krijgt. Als je de wiet echt een smaakje wil meegeven moet je van dat spul in de growshop kopen wat daarvoor is bestemd.

Nee, hihi een kerel die laatst hier bij de snowboardbaan was had een eigen kweekje haze (indoor en die gaf zijn planten vanaf het begin al Red Bull. Ik proefde niet echt een red bull taste ofzo maar het was wel erg goede wiet. 4 hijzen waren genoeg om mij te doen denken te vliegen als ik over de schans ging hihi. Hij gaf het trouwens puur.

 

kwekeling...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha Dik ook Duur grapje :verrygood

Maar mijn planten staan in de volle grond ...Dus dan geef ik 1 bilke op 2 liter ofzo?

Maar zou dat werken ja of nee ...?

En moet de laatste weken of of dagen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm mij lijkt er ook geen erg goed idee..die redbull is volgens mij zo chemisch als et maar kan. Maar ik kan et ook fout hebben...zou zeggen probeer et gewoon op een plant en kijk wat et word. (hoef ik zelf niet te gaan experimenteren :P )

Ik zou liever voor het toevoegen van suiker of honing gaan aangezien je deze producten 100% natuurlijk kan krijgen, of een suikerbietextract van een bekend voedingsmerk ofzo. Ik heb hier geen ervaring mee maar ben aan 1 plant suiker en een beetje honing gaan geven sinds ik gestopt met met de bloeivoeding. Deze honing krijg ik van een kennis die het zelf maakt, het is dus zo natuurlijk als het maar kan.

Voor het geven van zoetmakers zijn er veel mensen die hier juist voor zijn en heel veel mensen tegen. Ik ben zelf maar eens gaan experimenteren dan kan ik zelf mijn oordeel geven. Nou maar hopen dat et een verschil maakt. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
WAT EEN ONZIN!

 

:P

Hier sluit ik me volledig bij aan :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Experimenteren met je plantjes is altijd leuk...alleen ik denk dat met redbull niet echt een geslaagde keuze is. Maar dat is mijn mening en ik denk dat redbull niet echt goed is om bij je plantjes te gooien, dat baseer ik dan op het feit dat er niet echt plantvriendelijke stoffen in die troep zit....maar wie weet zit ik er wel naast.

Share this post


Link to post
Share on other sites

welk effect zal dat koolzuur hebben op je ph? ik denk dat ik voor de grap even een ph/ec meter in een glas redbull gaat zetten....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik schat een pH van ong 2, net zoals cola. Kpeins ni dat het toedoenen van red bull iets uitmaakt op de planten. Meer dan de helft van de stoffen wordt nt opgenome door de wortels...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Experimenteren met je plantjes is altijd leuk...alleen ik denk dat met redbull niet echt een geslaagde keuze is. Maar dat is mijn mening en ik denk dat redbull niet echt goed is om bij je plantjes te gooien, dat baseer ik dan op het feit dat er niet echt plantvriendelijke stoffen in die troep zit....maar wie weet zit ik er wel naast.

Cafeïne behoort niet echt tot het voedings arsenaal van de planten . Voor de rest bevat Red Bull vooral suikers en water .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt me dat alleen het koolzuur een positive invloed kan hebben, de rest niet echt.

Kun je beter spa-rood pakken :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kpeins ni dat het toedoenen van red bull iets uitmaakt op de planten. Meer dan de helft van de stoffen wordt nt opgenome door de wortels...

daarom maakt 't juist wél veel uit....

 

de stoffen die niet worden opgenomen blijven nl. om de wortels zitten, waardoor ze niks meer kunnen opnemen...

 

oplossing: spoelen (niet met red bull dus)

 

volgens mij heeft red bull ook een héle hoge EC :P

 

ps...waar gaat dit eigenlijk over :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

beetje offtopic...maare ik heb nu biologische/natuurlijke vruchtensuiker gekregen. Het is erg fijn van structuur en zoeter als andere soorten suiker. Mijn vraag is nu eigenlijk...wat doet de plant nou pcies met die suikers...ik heb gelezen en gezocht...maar nergens krijg ik een duidelijk antwoord :verrygood . Misschien iemand die het hier weet zonder dat ik een nieuw topic hoef aan te maken. Alvast erg bedankt.

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...