Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Representative

Grow Tent Maten

Recommended Posts

Hallo iedereen, ik heb het internet flink doorzocht (daar waar het betaalbaar en te verzenden naar mijn locatie was) maar kan niet vinden wat ik nodig heb.

Ik wil binnen wat green-O-matic gaan groeien, dit plantje wordt volgens beloftes rond de 30cm hoog. Nu wil ik op een oppervlak van zo'n 120cmx120cm groeien maar de tenten zijn dan altijd meteen 2 meter hoog. Een beetje onnodig voor een klein plantje. Is er ergens een lagere tent van bv 1 meter maar met de 120cm oppervlak te vinden?

 

Bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

geef eens wat meer uitleg....

 

welke verlichting nzo...?

 

stel jou plant word 30 cm groot, je pot is ook +- 30cm,

daar een 400W armatuur in, dat kapje heeft ook een hoogte van 10-20 cm + daarbij moet je minstens 40cm afstand houden tussen lamp en gewas.

als je dit alles samen optelt heb je al minstens 120cm hoogte nodig...

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

100x100x180 -- 600w

 

80X80x160 -- 400w

 

60x60x160 -- 250w

 

Bijvoorbeeld.

 

Let idd wel op wat sensi zegt.

 

weet niet waar jij zit maar in dat winkeltje in edam hebben ze een zooi van die kleine dingetjes op voorraad.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het enige wat ik kan bedenken is de Secret Jardin DR120T (Twin).

Deze tent bestaat uit een bloeitent en een propagator.

De totale hoogte is 210cm., maar de propagator(60cm. hoog) kun je demonteren en houd je een tent over van 150cm. hoog.

b_15250.jpg

 

óf

 

De Secret Jardin Cristal CR110.

Deze heeft meer de vorm van een koepeltent, met een oppervlakte van 110 x 110cm. en een hoogte van 105cm.

b_20559.jpg

 

Groeten Beaker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb duidelijk niet op de juiste plekken en goed genoeg gezocht :head_hurts_kr: :| Bedankt!

 

Ik zit helaas een goede 18 uur rijden, of 9 uur met het vliegtuig van Edam vandaan :(

 

Ik misschien de potten iets te klein in de berekening gezet... Maar zelfs bij 120cm + dan wat extra 'voor het geval dat' heb je misschien 150 a 160 cm nodig, dat is nog steeds aanzienlijk minder dan 200cm.

 

Ik zat overigens aan LED verlichting te denken, dus dat is inderdaad 10 a 15 cm hoog.

 

Nogmaals bedankt voor de info!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...