Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Starter 1.0

Stroomdieven Worden Harder Aangepakt

Recommended Posts

je moet ze den kost geven die stroom illigaal aftappen voor hun airco ,probleem lig niet alleen bij de wiet teelt ok jan modaal die zich er schuldig aan maak. maar daar lees je nooit wat over, horeca idem dito een beetje brood kweeker doet dat met een aggegraatje of een bedrijf pand met 380 ipv 220 het zijn vooral de woonhuizen die er last van hebben en dat lever gevaar op voor de buurtgenoten het zou je maar gebeuren dat jij de dupe bent van je buurman die illigaal stroom tap op een amateuristische wijze en jou kinderen lopen gevaar dus legaliseren, vergunning, bedrijfpand ,btw er over en klaar dat 1 lampje in een tentje kan dan gewoon over de het net hobby kweeker tevreden en broodkweeker tevreden en de belasting dienst tevreden .....ach het kan zo mooi zijn :rofl

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik snap niet dat mensen denken dat je eerder gepakt word als je stroom betaald. Tegenwoordig kunnen ze heel handig blok metingen uitvoeren waar ze zo in een blok van 30 huizen zien waar teveel stroom weg vloeit of op bepaalde tijden geschakeld worden. Dat zien ze dus ook als je achter de meter af tapt. Tevens zijn de slimme meters tegenwoordig zo ingericht dat als de hele straat een slimme meter heeft en jij tapt er achter langs dat ze bij de buren een iets andere netspanning meten als op jou keter wat duid op stroom aftap. Maar bij welke hoeveelheid geen idee. Deze info heb ik van Essent monteur. Dat doet mij ook besluiten om waarschijnlijk op led over te gaan en gewoon de stroom te gaan betalen. Als de energie maatschappij vragen stelt heb ik een jacuzzi aangeschaft. Niet zo moeilijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...