Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Prachtige toppen inderdaad.

 

Leuk dat vergelijk van HPS en T-neon. Verbazingwekkend dat er zo weinig verschil in grootte is eigenlijk

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat verbaast mij ook enorm.

 

Een heel mooi verslag!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een rook verslag?

 

Benieuwd of er verschil is in lamp type?

 

Mooi verslag :-)

Edited by homegrower1967
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks heren. :)

 

@Wietefras: voor mij is dit een goede indicatie dat er met het HPS kweekje iets niet goed is gegaan, want de topjes onder Tneon waren zelf nog ietsje dikker.

Smaak en uitwerking valt niks over te klagen, maar de opbrengst is VER achter gebleven.

Ik vermoed dat ik het in mijn gebruik van het AutoPot systeem moet zoeken.

Ondanks dat ik ze vaker heb bijgevoed dan stond voorgeschreven door Biotabs, denk ik dat ik ze toch zwaar heb ondervoed door ze alleen kraanwater van onder te hebben gegeven. Volgende keer probeer ik andere voeding.

Het blijft de eerste paar keer toch aftasten met een nieuw systeem. ;)

 

@homegrower1967: ik ben nou eenmaal slecht in het omschrijven van de verschillende smaken, dus zul je niks hebben aan een rookverslag van mij.

Echt veel verschil merk ik niet tussen HPS en Tneon, alleen dat de wiet onder de Tneon net iets meer geurt. :icecream:

 

Groeten Beaker :spliff:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat denk je van Guano Extract? Dat lijkt mij ideaal voor het autopotsysteem qua voeding.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Guano extract is toch een toevoeging op een basisvoeding?

Misschien ga ik de lijn van No Mercy wel een keer proberen (dit zal met de AutoPot dan ook i.c.m. Oxy Org moeten).

 

Groeten Beaker :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn ook kwekers die alleen melasse toevoegen aan Guano Extract en verder niks las ik. Het lijkt mij ideaal voor het autopotsysteem en daarom heb ik het direct maar besteld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oké, ben benieuwd hoe het jou bevalt. Misschien weet je me straks over te halen. ^_^

 

Ik las een tijdje geleden in jouw topic, dat je van plan bent om de AutoPots toe te passen zonder onderbakken en een vlotter los op de vloer te zetten, zodat deze alle potten in 1 keer van water voorziet. Volgens mij kun je dan beter een Smart Valve aanschaffen. ;)

Deze werkt volgens hetzelfde principe als de AutoPot, maar is bedoelt voor wat jij van plan bent en is aan te sluiten op het AutoPot systeem. :verrygood

 

Groeten Beaker :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...