Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
p. craboes

Craboes Goes Guerilla

Recommended Posts

Ik denk dat je over de jacht geen zorgen hoeft te maken

 

1 als die mannen rond lopen lig jij waarschijnlijk nog te stinken in uwe nest

2 zwijn en hert ja waar ik woon moet je hard zoeken om er 1 te vinden en ree wat hier rondloopt maar niet genoeg om er mogen

Op te schieten

3 als je naar je terrein gaat zie jij ze normaal ook lopen en de regel is schiet enkel als je weet waarop je schiet

4 de honden maken meestal zoveel kabaal dat je ze niet hoeft te zien om te weten dat ze er zijn

En die beestjes willen ze niet afschieten dus daarom letten ze goed op

5 hagel zal boven de 30 meter geen dodelijke schade meer hebben voor een mens ik zeg niet dat je niet gaat bloeden

Vanaf 50 meter enkel nog wat blauwe plekken je wil natuurlijk geen konijn op je bord vol staal of denk je dat elke chef eerst

Wat bolletjes loopt te vissen de kunst is te schieten rond de 30 meter

6 de meeste jacht gaat door op weekdagen vroeg op de ochtend reden is minder kans op loslopende kinderen

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat je over de jacht geen zorgen hoeft te maken

 

1 als die mannen rond lopen lig jij waarschijnlijk nog te stinken in uwe nest

2 zwijn en hert ja waar ik woon moet je hard zoeken om er 1 te vinden en ree wat hier rondloopt maar niet genoeg om er mogen

Op te schieten

3 als je naar je terrein gaat zie jij ze normaal ook lopen en de regel is schiet enkel als je weet waarop je schiet

4 de honden maken meestal zoveel kabaal dat je ze niet hoeft te zien om te weten dat ze er zijn

En die beestjes willen ze niet afschieten dus daarom letten ze goed op

5 hagel zal boven de 30 meter geen dodelijke schade meer hebben voor een mens ik zeg niet dat je niet gaat bloeden

Vanaf 50 meter enkel nog wat blauwe plekken je wil natuurlijk geen konijn op je bord vol staal of denk je dat elke chef eerst

Wat bolletjes loopt te vissen de kunst is te schieten rond de 30 meter

6 de meeste jacht gaat door op weekdagen vroeg op de ochtend reden is minder kans op loslopende kinderen

 

 

oftewel gaan met die banaan..... dan wel schone plant.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jagers schieten niet zomaar, en als ze schieten schiet je toch terug?

 

Ik heb geen zin om een poema of grizleybeer in me nek te krijgen, dus de .357 Smith&Wesson hangt aan de heup :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuke reacties!

 

Het gaat me niet alleen om mijn eigen welzijn, maar ook om dat van de dames (ja, ik ben nu eenmaal een echte gentleman). Ik denk niet dat een jager bij het zien van een wietplant denkt; "Ach ja, laat maar staan". Dus vandaar mijn keuze. Ik hoef nog maar 1 spot te vinden, uitgaande van de drie-eenheid die in mijn hoofd zit. Ik wil namelijk dat die drie spots binnen een rondje van 5 km te bezoeken zijn. Dat is ideaal voor mijn conditie en val ik als hardloper niet op ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wens je veel succes verder :)

Als ik je plant zou passeren zou ik hem laten staan alvast dan toch tot de oogst :)

 

Vergeet je gronden niet te gaan voorbereiden dit gaat je zeker ten goede komen even zeulen met stront met stro

Op zen minst de grond eens gaan luchten omspitten onkruid verwijderen

Dit ten laatste voor maart dit moet je er echt eens voor over hebben

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Graaf die stompjes uit of zaag ze af dat ze niet te zien zijn ,als ik zoiets zie ga ik ook kijken,ik heb er zo al eens gevonden ,ik had er een briefje bijgelegd ,dat hij het niet moest doen zo ,en dat hij voor mij niet bang hoefde te zijn ,ik haal niks weg .

Hij durfde toch niet meer te kweken daar ,sindsdien leg ik er niks meer bij ,vorig jaar had ik er drie gevonden ,ik ga alleen een paar keer kijken daar ,ze hebben allemaal geoogst .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stronkjes zijn niet te zien van ver af. Zag het ook pas bij aankomst. Waarschijnlijk door de oranje/groene brigade gesnoeid. Dit snoeien is lang geleden gebeurd, dus denk niet dat de plek ieder jaar een beurt krijgt. Er was duidelijk te zien dat dit geen gebied is waar iemand per ongeluk verzeild kan raken of waar kinderen zouden kunnen spelen. Ik gok het er op!

 

Wel gisteren spot 3 gevonden. Is vrijwel onbereikbaar en ligt pal op het zuiden. Nadeel is dat het om een minispotje gaat. Zo enkele foto's.

 

Vanwege het ruimtegebrek creatief gaan denken en kwam dit filmpje tegen op Youtube; misschien wel de beste kweek die ik ooit gezien heb!! In een boom :wtf2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spot 3. Plateautje geeft ruimte voor 4 planten. Eventueel kan ik er nog 6 plaatsen in een tweetal bomen. Op Youtube is te zien dat de boomkwekers een Blumat systeem of iets dergelijks gebruiken. In principe is dit wel te realiseren

 

gallery_44048_17875_1852775.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Omzagen die rotzooi en plaats maken ,dat in een boom kweken is ook niks ,je moet er veelste veel naar toe .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Graaf die stompjes uit of zaag ze af dat ze niet te zien zijn ,als ik zoiets zie ga ik ook kijken,ik heb er zo al eens gevonden ,ik had er een briefje bijgelegd ,dat hij het niet moest doen zo ,en dat hij voor mij niet bang hoefde te zijn ,ik haal niks weg .

Hij durfde toch niet meer te kweken daar ,sindsdien leg ik er niks meer bij ,vorig jaar had ik er drie gevonden ,ik ga alleen een paar keer kijken daar ,ze hebben allemaal geoogst .

 

Oh was JIJ dat Wiet61!

Had je toen ook 2 topjes mee genomen?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Graaf die stompjes uit of zaag ze af dat ze niet te zien zijn ,als ik zoiets zie ga ik ook kijken,ik heb er zo al eens gevonden ,ik had er een briefje bijgelegd ,dat hij het niet moest doen zo ,en dat hij voor mij niet bang hoefde te zijn ,ik haal niks weg .

Hij durfde toch niet meer te kweken daar ,sindsdien leg ik er niks meer bij ,vorig jaar had ik er drie gevonden ,ik ga alleen een paar keer kijken daar ,ze hebben allemaal geoogst .

 

Oh was JIJ dat Wiet61!

Had je toen ook 2 topjes mee genomen?

 

Ja was dat van jouw :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Stelletje ripperts, een beetje 2 topjes van elkaar stelen. :rtfm:

 

Ik hadhet nodig johnny :whistle:

Ik denk dat jij wel weet dat ik dat niet doe ,ik neem niks mee waar een ander aan het kweken is ,als je dat doet zit je niet goed in elkaar ,ik ben ook bestolen ,geript ,maar het kwam niet in me op om bij die andere spots te stelen .

Als ik ze aangetroffen had was het anders geweest ,dat had ik ze laten stuiptrekken ,even kennis laten maken met zo,n stroomding :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stelletje koppensnellers, foei!

 

De drie spots zijn bekend en ik heb al een globale planning in gedachten;

- spots plantklaar maken door gaten te graven, vuilniszak als 'pot' ingraven en vullen met aarde en mest/voeding

- thuis zaad ontkiemen en de stekjes naar de spot brengen

 

Ik zit wel nog met 3 cruciale vragen, misschien kunnen jullie helpen.

 

De eerste vraag is welk zaad. De informatie die zaadbanken verstrekken vind ik minder betrouwbaar dan die van jullie, ik heb ervaringsdeskundigen nodig! Ik heb al een aantal soorten die ik een kans wil geven; Sweet Deep Grapefruit/Frisian Duck/Super Skunk/7th Wave. Wat ik zoek is een soort die eenvoudig buiten te kweken is (uiterlijk eind september klaar en niet gevoelig voor rot)

 

Vraag twee gaat over de potgrond. Is alles geschikt, wat vinden jullie?

 

De laatste vraag gaat over voeding. Welke voeding gebruiken jullie bij guerilla (ik wil absoluut met voeding gaan werken, omdat ik verschillende verslagen heb gelezen waarbij dit zeer effectief was)

 

Ps. Is het op Wietforum toegestaan om zaden te kopen van andere leden?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

voeding geven op guerilla ,dat word met kippemest gedaan,en wormenmest en lavameel ,dan heb je alles ..

Potgrond van welkoop is goed .Watzoek je igenlijk voor zaad fem regulier ,autoflowers ,er zit noals wat verschil in .,wat betreft de rot ,ook daar zit veel verschil in ,waar staat de plant ,wat voor weer is het of word het ,allemaal factoren die mee spelen,rot heb je bijna bij elke plant ,soms helemaal niet ,

kijk eens naar gold rush Ams en durban poisson en heribei van sannie ,en fresian dew ,die soortjes die jij opnoemt komen bijna niet voorbij ,ook niet als autoflower ,wil je die op je spot gaan zetten ,maar er dan een dakje boven van green span plastic ,dat is voor de rot ,ps vloeibare voeding haalt echt niks uit op guerilla .

Kijk eens op marktgrowplaats naar outdoorseeds ,daar kan je gerust wat zaden kopen als hij mooie heeft naar jouw smaak ,een goede en betrouwbare man .

Share this post


Link to post
Share on other sites

kippemest/wormenmest/lavameel en potgrond van welkoop; Thanks Wiet61, daar ga ik niets meer aan veranderen.

 

Je bedoelt growshopmarkt.nl, heb ik al eens gekeken, maar vertrouwde het niet helemaal. Toch een poging doen dan maar.

 

Ja wat zoek ik... Geen autoflowers, voor de rest sta ik overal voor open. Ik ga de soorten die jij noemt in ieder geval bekijken. Het gaat mij er om dat ik iets te roken over hou, van de 20/30 guerillaplanten.

 

Ps. Een greenspan afdak staat al bij mijn inventaris ;) als het weer omslaat in de zomer dan komen die erboven!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Die soorten die ik noem zijn allemaal fem hoor ,wel makkelijk ,geen last van mannen ,je oogst gegarandeerd als je spot goed is ,zorg dat je grond goed opgewardeerd is en goed luchtig ,eventueel cocosbricks kopen van de action .

Kippemest kan je het beste de farmershouse hebben ,andere gaat ook wel hoor ,wil je weten waar je de farmershouse kan kopen bij je in de buurt ,stuur een mail naar de firma en vraaghet dan ,je krijgt antwoord waar ..

Een gat graven van 50bij50bij50cm daarin de potgrond ,eventueel mengen met de aarde van de plaats als hij goed is ,5 kopjes kippemest per gat erbij ,anderhalve tpt twee liter wormenmest erbij lavameel erbij ongeveer een halve tot 1 liter ,dit alles goed mengen ,en je hebt top grond ,het gat kan je natuurlijk ook groter maken ,zoals je zelf wil .

hou maar een mooietropic bij ,succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die soorten die ik noem zijn allemaal fem hoor ,wel makkelijk ,geen last van mannen ,je oogst gegarandeerd  als je spot goed is ,zorg dat je grond goed opgewardeerd is en goed luchtig ,eventueel cocosbricks kopen van de action .

Kippemest kan je het beste de farmershouse hebben ,andere gaat ook wel hoor ,wil je weten waar je de farmershouse kan kopen bij je in de buurt ,stuur een mail naar de firma en vraaghet dan ,je krijgt antwoord waar ..

Een gat graven van 50bij50bij50cm  daarin de potgrond ,eventueel mengen met de aarde van de plaats als hij goed is ,5 kopjes kippemest per gat erbij ,anderhalve tpt twee liter wormenmest erbij lavameel erbij ongeveer een halve tot 1 liter ,dit alles goed mengen ,en je hebt top grond ,het gat kan je natuurlijk ook groter maken ,zoals je zelf wil .

hou maar een mooietropic bij ,succes

 

wat geeft de lavameel voor toevoeging aan de aarde ik heb dat namelijk nog nooit gebruikt ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die soorten die ik noem zijn allemaal fem hoor ,wel makkelijk ,geen last van mannen ,je oogst gegarandeerd als je spot goed is ,zorg dat je grond goed opgewardeerd is en goed luchtig ,eventueel cocosbricks kopen van de action .

Kippemest kan je het beste de farmershouse hebben ,andere gaat ook wel hoor ,wil je weten waar je de farmershouse kan kopen bij je in de buurt ,stuur een mail naar de firma en vraaghet dan ,je krijgt antwoord waar ..

Een gat graven van 50bij50bij50cm daarin de potgrond ,eventueel mengen met de aarde van de plaats als hij goed is ,5 kopjes kippemest per gat erbij ,anderhalve tpt twee liter wormenmest erbij lavameel erbij ongeveer een halve tot 1 liter ,dit alles goed mengen ,en je hebt top grond ,het gat kan je natuurlijk ook groter maken ,zoals je zelf wil .

hou maar een mooietropic bij ,succes

 

wat geeft de lavameel voor toevoeging aan de aarde ik heb dat namelijk nog nooit gebruikt ?

Stikstof ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij voegt dat geen stikstof toe maar doen de mineralen wat anders voor de grond. hier ook binnen meestal een theelepeltje in de pot erbij en meestal erg gezonde planten.

 

Basaltmeel en bentoniet zijn ook nog een paar toevoegingen die elk wat anders met de bodemstructuur doet.

 

hier misschien wat meer leesvoer.

 

 

EDIT,

 

beendermeel BV bevat wel weer stikstof,hier. meer over lavameel, daar verkopen ze veel andere soorten gesteentemeel en voedingsstoffen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...