Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Chanelmummer5

Ik Wil Binnen Wiet Kweken, Zonder Lampen, Wie Doet Dat Ook ?

Recommended Posts

Ik heb het gedaan, had een plantje over. Heb hem gewoon als huiskamer plant gehouden.

Het was wel wat later in het jaar en ik begrijp de negatieve reakties hier ook wel. Het heeft weinig zin om in januari te planten, of het moet een winterplant zijn maar dan ben je weer telaat :D

 

Doe die laatste drie in maart/april in de ontkiem, zet hem op een lichte plaats en als je hem wil laten bloeien dan kun je hem in een licht dichte kast zetten voor de nacht. En evt inde tuin op balkon als het mooi weer is

En wees blij als je er 5 joints van kunt draaien want het zullen geen kilo knallers worden :D

 

Veel plezier met groeien!

 

Edit : er is lekkere wiet vanaf gekomen maar het was hoogstens een gram of 10, het was niet de moeite om het te wegen dus met zekerheid kan ik dat niet zeggen

Edited by mrWeed
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb vorig jaar ook een plantje achter het raam gehad. Mooie plant geworden en het was leuk, maar meer als een jointje kwam er niet af.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het gedaan, had een plantje over. Heb hem gewoon als huiskamer plant gehouden.

Het was wel wat later in het jaar en ik begrijp de negatieve reakties hier ook wel. Het heeft weinig zin om in januari te planten, of het moet een winterplant zijn maar dan ben je weer telaat :D

 

Doe die laatste drie in maart/april in de ontkiem, zet hem op een lichte plaats en als je hem wil laten bloeien dan kun je hem in een licht dichte kast zetten voor de nacht. En evt inde tuin op balkon als het mooi weer is

En wees blij als je er 5 joints van kunt draaien want het zullen geen kilo knallers worden :D

 

Veel plezier met groeien!

 

Edit : er is lekkere wiet vanaf gekomen maar het was hoogstens een gram of 10, het was niet de moeite om het te wegen dus met zekerheid kan ik dat niet zeggen

Ik verwacht ook geen mega opbrengst maar bedankt voor het vertrouwen en de tip.

 

Op de ouderwetse manier lekker zonden lampen.

 

Degene die jou dat heefy verteld mag nooit meer en dan ook nooit meer over planten of soortgelijks praten.

 

Die is het spoor al bijster voordat die kweekt hahaha

Hahahaha, oke dan !!

 

Heb vorig jaar ook een plantje achter het raam gehad. Mooie plant geworden en het was leuk, maar meer als een jointje kwam er niet af.

Die het kleine niet eert toch en daarna ga ik voor het grotere werk zullen we maar zeggen :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel veel succes!

 

Ik vind het idee super, heb er zelf ook over nagedacht.

Ben zeker benieuwd naar hoe het verlopen gaat!

 

Doe het en deel je ervaring!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Experiment loopt.

 

Wegens zolderraam op het zuiden op april 20 begonnen met binnenkweek. Plantje: Medial Mass

 

Doel: Met beperkt budget mezelf voorzien van mediwiet.

Handig om te weten: een grote doe-het-zelf keten in ons land heeft veel interessante en praxtische dingen te koop.

 

Met een grote pot en goede aarde begonnen en de groeifase uitstekend doorgekomen.

Op gevoel bijgevoed met meststoffen uit dezelfde praxtische doe-het-zelf winkel.

Plant is nu ruim 80 cm hoog.

 

Om de buren te onthouden van mogelijke ongewenste geurbelevingen deze zomer op marktplaats een vitrinekast gekocht en deze voorzien van een afzuiginstallatie met koolstoffilter.

 

De bloeifase is begonnen .....

 

Bij goed resultaat volgt een compleet kweekverslag.

 

Greetz,

 

Grinnalot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je 20 april begonnen bent zou je nu toch al wel wat resultaat moeten zien?

 

Fotos graag :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi mummer 5

 

leuk ideetje en als het auto's zijn die je hebt zou het in principe ook moeten lukken met minimale opbrengst dat wel maar als hobby is het zeker leuk om een plantje in de huiskamer te hebben die je kunt volgen...

is in mijn ogen ook leerrijk om een plant de hele dag door te kunnen volgen zonder er voor in een hokje to hoeven welke je juist zo weinig mogelijk wilt betreden ivm overbrengen van ziektes van buiten

 

ik zie dat je al lang niet meer gepost hebt en zou zelf ook wel graag horen hoe het gegaan is en mischien een fototje als je die hebt zou ook leuk zijn

 

hoop iig dat het een leuke ervaring was en dat je veel plezier hebt gehad met je grow

 

groeten Belial

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...