Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Chanelmummer5

Ik Wil Binnen Wiet Kweken, Zonder Lampen, Wie Doet Dat Ook ?

Recommended Posts

@harry

ik ben realistisch,

en help de man /vrouw uit zijn haar droom .

en geef hem/haar goed advies om zich in te lezen .

hoezo is dat iemand de grond in boren.

 

en te min is het zeker niet .

als je hersens had had je gezien dat ik het meest in de micro actief ben.

wiet is min hobby .

binnen buiten grote kweekjes kleine kweekjes ik hou er van

volgende x ff nadenken als je dat kan ,

voor je onzin gaat roepen

 

als het in april mei was geweest en ts had zijn /haar raam op het zuiden .

lukt het zeker.

en had ik het graag gevolgd.

kweek zelf ook elk jaar buiten.

en volg dan ook de meeste buitenkweekjes.

@harry

verplicht om onder een lamp te kweken ?

hoezo dan? :huh:

Edited by chucha

Share this post


Link to post
Share on other sites

al die paki s de laatste tijd .

word je ook niet goed van :huh:

 

beter maken ze een paki sectie

voor de mensen waar het licht in hun hoofd uit is :whistle:

 

Dit noem jij helpen?

Dit is je eerste reactie hier.

Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op,maar ja als je hersens had had je dat zelf ook wel ingezien,toch.

Niet iedereen heeft een strebertje in zich.

Als die jongen het nou gewoon wil proberen omdat ie niet kan wachten tot het voorjaar is...wat ik heel goed kan begrijpen...nou en

Help hem of lees een ander topic is dat nou zo moeilijk.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

al die paki s de laatste tijd .

word je ook niet goed van :huh:

 

beter maken ze een paki sectie

voor de mensen waar het licht in hun hoofd uit is :whistle:

 

Dit noem jij helpen?

Dit is je eerste reactie hier.

Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op,maar ja als je hersens had had je dat zelf ook wel ingezien,toch.

Niet iedereen heeft een strebertje in zich.

Als die jongen het nou gewoon wil proberen omdat ie niet kan wachten tot het voorjaar is...wat ik heel goed kan begrijpen...nou en

Help hem of lees een ander topic is dat nou zo moeilijk.

 

Precies Harry, deze dame kan niet wachten en nee, ik ben niet blond !!! Ik ga het lekker proberen en maak foto's. Mocht het mij wel lukken nou dan ben ik trots, mocht het mij niet lukken dan laat ik dat gerust ook weten. De 2 zaadjes zijn nu 3 dagen aan het ontkiemen en al een paar mm lang. Ik ga ze lekker vertroetelen en wie weet.

 

Ik ben pas sinds gisteren lid geworden maar de afgelopen 4 weken heb ik hier heel veel gelezen en bekeken. Nu was er 1 reactie van iemand die zei: Waarom niet gewoon op de ouderwetse manier zonder al die lampen en dat sprak mij aan, zodoende. Te vroeg nu, zal gerust maar ik heb hier ook gelezen dat de planten in hun natuurlijke omgeving snachts ook te kampen hebben met koude temperaturen.

 

Dan een lamp: Het wordt gedoogd 5 planten maar wanneer je er lampen bij hebt dan wordt gelijk alles in beslag genomen en krijg je een boete, nou dat lijstje met boetes oef die zijn ook vrij hoog. Het zal wel loslopen met 2 plantjes, lijkt mij maar je weet het maar nooit.

 

Wie zei dat ook alweer: zeker lekker in de kamer.......die persoon heeft gelijk.........hahahaha.........lekker op de eetkamer tafel en eens zien wat er allemaal gaat gebeuren en ik ben niet bang om mijn ongelijk hier te bekennen eventueel maar Harry heeft gewoon gelijk: Ik kan niet wachten !!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon kijken wat het doet.Niks mis mee.Komt vast wel iets groens.

Dan straks in het voorjaar of in de zomer de andere zaadjes/plantjes

in de vensterbank en/of in de tuin(als het zonder lamp moet).

Kan je het verschil goed zien.

Veel plezier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon kijken wat het doet.Niks mis mee.Komt vast wel iets groens.

Dan straks in het voorjaar of in de zomer de andere zaadjes/plantjes

in de vensterbank en/of in de tuin(als het zonder lamp moet).

Kan je het verschil goed zien.

Veel plezier.

Ja toch, dank je wel !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is prima mogelijk om een plant met mini mini budjes te kweken.

Mensen die anders beweren weten weinig van hobbykweken.

Je zult enorm veel aandacht moeten besteden aan alle factoren;

Pessimisme is op zijn plaats als je die niet allemaal zo goed als mogelijk probeert te houden.,

maar vooral de wortel temperatuur moet je proberen stabiel te houden

en dat is lastig op een vensterbank.

 

Ik hoop dat je geen grote rokert bent,

want ja, t worden minibudjes,

maar de kwaliteit van de kristalstructuur hoeft niet enorm onder te doen voor een superbud van dezelfde genetica.

Maar het mag wel voor zich spreken dat je ieder spatje zon moet gaan benutten.

 

suc6 ermee

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest snah

Hallo Chanelmummer5

 

Ook ik zeg je moet het gewoon doen , wat er ook gebeurt je zal er door leren .

Zoals andere ook al melden is licht heel belangrijk , hoe meer hoe beter , zeker bij een snelgroeiende ( wiet ) plant .

Kan je de uren daglicht niet wat oprekken met kunstlicht tot zo'n 18 uur licht per dag . Dus er een lamp boven hangen met liefst een plantenlamp of desnoods een bureaulamp met wit licht .

 

Bij mij staat er 1 op de vensterbank met een led plantenlamp ( 35w ) die pas om 16.00 uur aan gaat en om 24.00 uit .

De plant ziet er mooi en gezond uit .

 

Succes met je kweek

 

Groet

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is prima mogelijk om een plant met mini mini budjes te kweken.

Mensen die anders beweren weten weinig van hobbykweken.

Je zult enorm veel aandacht moeten besteden aan alle factoren;

Pessimisme is op zijn plaats als je die niet allemaal zo goed als mogelijk probeert te houden.,

maar vooral de wortel temperatuur moet je proberen stabiel te houden

en dat is lastig op een vensterbank.

 

Ik hoop dat je geen grote rokert bent,

want ja, t worden minibudjes,

maar de kwaliteit van de kristalstructuur hoeft niet enorm onder te doen voor een superbud van dezelfde genetica.

Maar het mag wel voor zich spreken dat je ieder spatje zon moet gaan benutten.

 

suc6 ermee

Bedankt :-)

 

Een reflectorschermpje van karton met alufolie om elk spatje zon te bundelen.......

Ik ga uitzoeken hoe ik daar aan kom, thanks

 

Hallo Chanelmummer5

 

Ook ik zeg je moet het gewoon doen , wat er ook gebeurt je zal er door leren .

Zoals andere ook al melden is licht heel belangrijk , hoe meer hoe beter , zeker bij een snelgroeiende ( wiet ) plant .

Kan je de uren daglicht niet wat oprekken met kunstlicht tot zo'n 18 uur licht per dag . Dus er een lamp boven hangen met liefst een plantenlamp of desnoods een bureaulamp met wit licht .

 

Bij mij staat er 1 op de vensterbank met een led plantenlamp ( 35w ) die pas om 16.00 uur aan gaat en om 24.00 uit .

De plant ziet er mooi en gezond uit .

 

Succes met je kweek

 

Groet

Dat is ook een goeie waar koop je zo een lamp ?

 

Ik heb bij indoor kweken wat foto's gezet en dat wil ik updaten zodat jullie ook kunnen zien of en hoe het gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoewel ik je niet wil ontmoedigen weet ik uit ervaring dat het een lastig verhaal wordt om wiet te kweken zonder licht. Ik heb eens autoflowers in de vensterbank gehad tijdens de winter en het werden enorm iele plantjes die zo ver strekten dat ze omvielen. Als je niet onder hps wilt kweken dan is een emmertje wiet voor 100 euro misschien iets voor jou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoewel ik je niet wil ontmoedigen weet ik uit ervaring dat het een lastig verhaal wordt om wiet te kweken zonder licht. Ik heb eens autoflowers in de vensterbank gehad tijdens de winter en het werden enorm iele plantjes die zo ver strekten dat ze omvielen. Als je niet onder hps wilt kweken dan is een emmertje wiet voor 100 euro misschien iets voor jou.

 

 

Dat is zeker een leuke link, heel vriendelijk bedankt. En ja, het zal wel moeilijk worden maar ik houd de moed er gewoon in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ervaring is de beste leermeester. Succes! :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn excuses voor de eerdere opmerkingen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wees verstandig en wacht tot eind maart met ontkiemen en doe daarna je lamp loze idee uitwerken. Zet er eind mei ook meteen een in de tuin of balkon dan kan je goed het verschil zien.

 

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ chucha : mmm, ben een tijdje tussenuit geweest een beetje law-trouble laten we maar zeggen.

dat wil niet zeggen dat ik niks weet,ben al langer lid dan jij geloof ik sinds 2008 of was het nou 2006?( maarjah,alsof dat wat moet uitmaken)ik volg gewoon niet alles tegelijk,ik moet ook werken enzo ;)

Klinkt alsof ik even een verdieping in paki moet doen, Thnks.

Maar je mag wel iets minder grumpy zijn he? haha.

 

Wat een belangstelling toch voor Chanelmummer5,chill hoor.

Wie geeft nog meer waardevolle input on this subject? :icecream:

Edited by Collie Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou haast zeggen, zet er een lampje bij! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe als de heren is wqat vaker een luchtje kado zouden doen

zouden ze al eerder op de hoogte zijn geweest. :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ervaring is de beste leermeester. Succes! :tu

Dat bedoel ik crowbar djw voor de bemoediging.

 

Mijn excuses voor de eerdere opmerkingen

Geaccepteerd Iceberg2x, niet iedereen heeft de middelen om het gelijk tedoen zoals het moet.

 

Mummer5,ik zie het nu pas,sorry dat ik je heb uitgescholden voor man en jongen. :)

Hahaha Harry, van jou kan ik dat hebben omdat je mij steeds zo vriendelijk beantwoordde maar nu weet je het :D

 

Wees verstandig en wacht tot eind maart met ontkiemen en doe daarna je lamp loze idee uitwerken. Zet er eind mei ook meteen een in de tuin of balkon dan kan je goed het verschil zien.

 

Succes

Was ook mijn plan daarom dat ik niet al mijn kruid heb verschoten, djw

 

hehe als de heren is wqat vaker een luchtje kado zouden doen

zouden ze al eerder op de hoogte zijn geweest. :whistle:

Nou heren, dit zegt voldoende toch .....op naar de parfumerie zaak en uw vrouw of vriendin een s verwennen met een geurtje !! Dan ziet u vast ook de Chanelmummer5 staan hahaha !!!
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben gisteren bij ici geweest en wat zag ik? Channel nummer 5 onder een spotje :rofl

Dit is NIET om jou te sarren hoor, het is echt waar (er stonden nog meer geurtjes naast hoor) maar ik moest wel gelijk aan dit topic denken! Hahaha

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

op naar de parfumerie zaak en uw vrouw of vriendin een s verwennen met een geurtje !! Dan ziet u vast ook de Chanelmummer5 staan hahaha !!!

Meent u dat nou? Dan geef ik mijn vrouw een flesje Chanel mummer 5 en mijn vriendin Chanel nummer 5. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben gisteren bij ici geweest en wat zag ik? Channel nummer 5 onder een spotje :rofl

Dit is NIET om jou te sarren hoor, het is echt waar (er stonden nog meer geurtjes naast hoor) maar ik moest wel gelijk aan dit topic denken! Hahaha

Kijk Ici ( Paris ? ) Jij snapt de bedoeling want dan zeggen ze allemaal hey dat klopt niet en zo word je onthouden hahahahahaha!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op de ouderwetse manier lekker zonden lampen.

 

Degene die jou dat heefy verteld mag nooit meer en dan ook nooit meer over planten of soortgelijks praten.

 

Die is het spoor al bijster voordat die kweekt hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...