Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
024n

Help Kweektent.

Recommended Posts

Hallo wie kan me uit de brand helpeb.

 

ik heb een kweektent 150x200x300. 2x gavita pro 1000w. Met 33 stuks 25 liter potten met heis .

 

 

En ik heb een regelaar s vens 7a.

 

ik had de stekjes al binnen , gepoot en al

Moet ik de 1ste keer als de lampen aan gaan 600w aanzetten met 1 lamp. Alleen de lv was maar 40 procent in de groeifase. Sommige stekjes slaan maar aan. Heb ze gister in de bloei gezet op 1000w en de lv is nog steeds 35 procent hoe komt dit . Het lijkt alsof deplantjes niet groeien wie kan me helpen.

 

Dit is de eerste keer van mij.

en wie kan me ook helpen met de regelaar de s vens 7a

 

groetjes..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foto zou handig zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan je in ieder geval aanraden om de plantjes eerst in kleine pottten te doen en beetje water te geven dan zal de LV niet zo een probleem zijn (afhankelijk van de medium, mapito kan ook startblokken, netpotjes).Even een dagje of 4-7 voorgroeien en dan overpotten of iets dergelijks. Ook met betrekking tot het licht kan ik zeggen dat ik dat rustig zou opbouwen. Ik doe bijv. 33 plantjes in kleine potjes onder een 600 HPS en dan op een redelijke hoogte. Het niet groeien kan zijn omdat ze nog niet zijn aangeslagen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom gelijk in de bloei zetten als je al ziet dat t niet lekker gaat ?

Eenmaal op 12/12 is er geen weg meer terug

Beter hield je ze ff in de groei tot je zeker weet dat alles is aangeslagen en dannpas de klok om

Share this post


Link to post
Share on other sites

De plantjes groeien wel. Alleen heb ze in de bloei gezet met 2 x 1000w aan en ventilator aan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou je je eerst even voor willen stellen in deze sectie?

 

Groeten Beaker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...