Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Faded

2X Nlx Daimond Auto (Buitenland)

Recommended Posts

Hoeveel water geef je?

Share this post


Link to post
Share on other sites

350/400 Is op zich wel genoeg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan ga ik me daaraan houden. Ze groeit wel goed in de breedte nu en ook word ze nog steeds langer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elke week 50 ml meer geven tot max 600 ml doe ik ongeveer. Heb nog nooit een plantje verzopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En als ik straks voeding ga geven moet ik dan een 1 liter fles met zowel grow bloom en top aanmaken en dan 2 dagen die liter geven(500ml per dag) en de rest van de week gewoon water zonder voeding?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo ongeveer. 1 liter water +- 2/3 van aanbevolen hoeveelheid bloom en dan de booster dr nog bij roeren en gaan. Doe meestal om de dag voeren dus 1 dag alleen water en volgende met voeding dr bij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Top! bedankt Tjoe! dat was me namelijk nog niet helemaal duidelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat het misschien einde verhaal is voor me plantje. Sinds twee dagen een soort oranje/gele roest plekken op het blad en het krult en is erg droog. Ik denk zelf een magnesium tekort of een wortel blokkade. Het gebeurde nadat ik LST had toegepast. Alles ging goed en de onderste topjes kwamen mooi naar boven. Mischien dat ze hierdoor meer voeding nodig hadden? Ik heb er uit de lst gehaald en ze staat nu weer recht. Maar het bladprobleem gaat door. Water wordt overigens nog wel gewoon opgenomen.

 

gallery_44020_17859_309683.jpg

 

gallery_44020_17859_467377.jpg

 

gallery_44020_17859_1007055.jpg

 

Bovenin ziet alles er nog redelijk normaal uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ships zonde man. Denk zelf ook aan een voedings tekort. Maar er zijn mensen op het forum die daar meer vanaf weten dan ik.

Succes. Aan de bladpunten te zien is het overvoeding maar dat zou raar zijn als je niks geeft.

Edited by Tjoe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha ja dat zou wel vreemd zijn. Wat nog vreemder is, is dat het nu wel gestopt lijkt met erger worden.. Snap er niks van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe groot is de pot aarde. Ofwel hoeveel ltr aarde zit er in. En ik lees over een kastje waar je in kweek. Is er een continue luchtstroom door je kastje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zit 9 liter in de pot. Ja ventilator staat aan en het raam staat open als de lampen aanstaan. Dus ik denk niet dat het daar aan zou kunnen liggen. zit ook een opening in de kast waardoor ik altijd de warme lucht voel uitkomen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe gaat 't Faded?

Lamp al binnen?

 

Sorry voor de late reactie. Ik heb de plant buiten op het balkon gezet. Daar lijkt ie best redelijk te overleven.

De lamp is binnen en de voeding. Nieuwe zaden zijn onderweg en dan begin ik weer opnieuw. hopelijk gelijk goed :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt in ieder geval 'n beetje kunnen pionieren betreft hoe en wat, dat is natuurlijk info die je bij de 1e echte kweek kunt gebruiken.

Ik neem aan dat je al aan het brainstormen bent over hoe je het aan gaat pakken?

Ik zie je nieuwe topic graag komen.

Alvast veel succes gewenst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ondanks dat het mislukt is heb ik toch veel geleerd en dat komt de volgende kweek alleen maar ten goede.

Dankjewel! hoop dat ik zsm kan beginnen met de volgende kweek :yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes jammer dat het mis ging. 1 ding is zeker het kan alleen maar beter gaan.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...