Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Zarathustra

Is plant altijd ineens oogstbaar

Recommended Posts

Gewoon een vraagje: hoef je een plant altijd ineens te oogsten? Ik heb nl. een tak of 4 die geknakt waren, en die blaadjes hangen slap, maar de haartjes zijn hoofdzakelijk bruin, terwijl de rest van de plant in volle transitie van witte haartjes naar bruine haartjes zit?

 

Wat doe ik nu best? Die paar takken reeds oogsten of nog wachten?

 

IMG_3842.JPG

 

Hier een vb. van zo'n tak: merkbaar rijper dan de rest, maar met opgekrulde blaadjes.

 

Zara

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja oogsten,

 

maar kijk voortaan even rond, t is hier al minstens 3 keer voorbij gekomen de laatste tijd.... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Greengrower,

 

had al paar keer iets gelezen hierover, maar met fotooke erbij wilde ik de vraag wat personaliseren. Regelmatig slaat me de schrik rond de oren als ik een afgeknapte tak zie of teveel gele blaadjes. Vandaar bovenstaande vraag en foto's.

 

Ze voorspellen hier enkele dagen beter weer, dus zal overmorgen eens die paar takjes oogsten zie! Mjam mjam :verrygood

 

Zara

Share this post


Link to post
Share on other sites

knip maar af ja ! heb ik zelf ook gehad dat een paar toppen wat eerder klaar waren! heeft niet voor problems gezorgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou ze laten hangen. het is best dom om het takie meteen te oogsten als het knakt. het zal juist beter kunnen worden omdat de plant denkt dat hij er aan gaat en zal meers harsen produceren dus cbn/cbd en thc. als je het takje nog een week laat hangen gaan ze er erg opvoor uit. niet als die hele tak natuurlijk nog aan een vezeltje hangt ofzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey,

 

gevaarlijk takje met al dat geel er in. Die zit tegen een toprot aan te hikken lijkt wel. Van die slappe plakkerige haal ik er uit....Maar inmiddels zijn we een paar dagen verder als de foto dus hoe is het nu Zarathustra??

 

doei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...