Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
fekki

Laten Bezorgen Wel Verstandig?

Recommended Posts

is het wel handig om dit te bestellen aangezien er waarschijnlijk heel veel dozen enzo worden gebracht ivm klikkende buren of bezorger die het doorheeft? kan namelijk geen auto tot beschikking krijgen om spullen op te halen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stel je nog even voor in het daarvoor bestemde topic aub Fekki. ;)

Je hoeft niet voor elke vraag een nieuw topic te openen, dit had je ook gewoon in je andere topic kunnen vragen.

 

Het hangt van je buren en de postbezorger af of het verstandig is dan. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb pas geleden bij een niet nader te noemen gs een complete kweektent besteld en ik moet zeggen dat dit niet helemaal vlekkeloos is verlopen. Op de doos van de tent zelf stond duidelijk mammoth pro terwijl de afmetingen wel waren afgeplakt met plakband?

 

De koerier was ook niet echt de standaard koerier die je zou verwachten dus die valt al op haha en ze waren de grond vergeten. Deze is de volgende dag wel bezorgd maar ik had geen t&t code gekregen zelfs om te hebben gevraagd. Ik was niet thuis en de grond was bij de buren geleverd. Je kon zelf ook wel voelen aan de doos dat hier wel iets van aarde of iets dergelijks in zat.

 

Dit is dus wat er kan gebeuren als je laat bezorgen. Verder heeft de gs perfect gehandeld want ik heb korting gekregen en een goede service gehad maar bovenstaande was wel jammer. Misschien dat de service stopt als je hebt betaald?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je laat bezorgen neem ik aan dat je digitaal betaald hebt. Zou me drukker maken om die geregistreerde betaling dan om de bezorging zelf.

 

Contant betalen, telefoon thuis laten en de auto een eind verderop als je uberhaupt al met je eigen auto gaat heeft mn voorkeur.

 

Gods gangen zijn ook niet te volgen..:D

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haal zelf me spullen ook liever zelf op en betaal dan cash zodat het niet te herleiden is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat geldt wat mij betreft voor praktisch al mn uitgaven. Cash opnemen bij de bank en vanaf daar krijgen ze allemaal maar de tyfus.

Zouden we allemaal moeten doen want dat gepin overal brengt ons alleen maar sneller bij het afscheid van contanten..

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej Fekki,,

 

Now your fucked...

 

De AIVD heeft al een 25 koppig team samengesteld.

Hoor je al een klik op de lijn??

De fiod zit al je hele financiële handel en wandel van de afgelopen 10 jaar na te spitten.

Waarschijnlijk is er ook wel al een 24/7 surveillance die jou schaduwt.

 

[paranoia off]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook alles laten bezorgen. Ik heb wel alles gespreid besteld en laten komen, dus geen overvolle pallet voor de deur...

Kan ik ook aantonen wanneer ik wat gekregen heb als ze een keertje binnen komen stormen.

Lijkt mij positief als je alles netjes bijgehouden hebt en daarmee aan kunt tonen dat je het zo netjes en veilig mogelijk wilt houden en geen miljoenen omzet wilt draaien elke maand...

 

...Al heeft dit in werkelijkheid waarschijnlijk geen enkel nut :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik laat veel spullen bezorgen.. ik zet elke keer bij "opmerkingen" van je bestelling: "zo discreet mogelijk verpakken aub!!"

vaak komen dozen dan in dubbel vuilniszak omheen en enorm veel tape.. geen gekke afzender dingen als "growshop" ofzo.. gaat al jaren goed zo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

En niemand van je buren die zal denken??

 

Hej dat is gek,,

Wat een bijzonder verpakt pakket..

Dubbele vuilnizaken,, veeel tape gebruiken..

Hij Fuck, het label "Streng verboden te openen!!" is nog vergeten..

 

 

:spell: :jump: :jump: :jump:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet moelijk doen .

stap 1:zoek een gebruiker in de buurt.

die jou niet kent.

of je weet te vinden

en bied hem haar aan te betalen als je spullen op zijn adres mag laten bezorgen.

goedkoop natuurlijk(geen dompie zijn )

stap 2

valse email acount maken in internet cafe.

daar ook bestellen met track and trace op gebruiker zijn adres.

stap 3betaal bij een grenswissel kantoor.

laat de gebruiker met zijn id de rekening betalen..

stap 4 ga naar internetcafe check track and trace.

stap 5 plan 1tot 2 uur in,

om bij de gebruiker op de koffie te gaan.

laat hem tekenen en in ontvangst nemen.

stap 6 verplaats je bestelling.

en geef de gebruiker nog 1 mazzel.

als je het goed hebt gedaan ben je volledig anoniem gebleven :rtfm:

en een goeie growshop verpakt niet in vuilnis zakken .

lekker stealth is dat.

 

mijn spullen komen in dozen.

lijkt net of je ff bij ikea bent geweest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is het probleem van vuilniszakken als verpakking?

Ik bestel veel via internet, enkel geen growspullen, maar ik krijg sommige bestellingen van webshops ook verpakt in een vuilniszak, omdat dat nu eenmaal lekker goedkoop en makkelijk is.

Ook is veel tape gebruiken heel normaal bij het versturen van voedseldieren, om te voorkomen dat Post NL met een plaag komt te zitten in hun busjes en loodsen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tentje besteld online met een zak grond verpakt in 2 blanke dozen via eugrowshop en growshopeu

Online betaald jaar later nog geen blauwe pet gezien

Grond laat ik tegenwoordig niet meer bezorgen 1 te duur 2 universele compo grond van de brike werkt ook goed genoeg :D

 

Kzou nu ook geen grote tent en 500 liter grond thuis laten bezorgen of online betalen maar een klein doe het thuis tentje ,niet te para worden natuurlijk

Zaadjes the same lekker online bestellen en thuis krijgen in de bubble envelop

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja je moet gewoon je spullen op een veilig adres laten aankomen.

Niet-kwekende familie of zo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Altijd alles gewoon online besteld

Jaren later nog niemand gezien laat je niet gek maken

Waarom zou de buren raar denken als je pakjes krijgt ik krijg er van hun ook zoveel.

Ze zitten ook echt niet te jagen op mensen met 1lampje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om iets meer uit het zicht te blijven kun je ook gaan betalen met bitcoins.

Dit is digitaal geld waar overheden veel minder grip op hebben dan de normale valuta.

Azarius accepteert dit al.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

is het ook mogenlijk om van contant geld direct bitcoins te maken? dat zou een enorm goede oplossing kunnen zijn voor zwart geld

Share this post


Link to post
Share on other sites

is het ook mogenlijk om van contant geld direct bitcoins te maken? dat zou een enorm goede oplossing kunnen zijn voor zwart geld

 

Ja daar zijn ook speciale site voor met allerlei constructies

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...