Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
komando

Raar Geluid In De Lucht

Recommended Posts

Horen jullie ook een constant 'jet engine' geluid? Een paar dagen terug hoorde ik dit geluid al, maar dacht dat in eerste instantie dat het een overvliegende vliegtuig was, maar dit geluid hoor ik nu nog steeds.

 

Ik hoor duidelijk een continue luchtverplaatsing, maar niet van iets uit de buurt of dergelijke. Het komt echt uit de 'sky' en is heel duidelijk hoorbaar wanneer je geen andere omgevingsgeluiden hebt.

 

Zijn er meer mensen hier die dit horen? heb al wat andere mensen laten luisteren, die dachten in eerste instantie ook dat het iets van een vliegtuig was, maar dit is het toch echt niet en ook zij weten niet waar dit vandaan komt.

 

 

ik ging wat googlen en kwam wat tegen over HAARP, maar geen idee of dit geluid daarmee te maken heeft?

Edited by komando

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welk soortje rook jij? ;)

grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha daar was ik al bang voor dat je dat zou vragen... vandaag nog niks gerookt....

 

ben hier echt benieuwd naar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn vriendin hoort dat ook.

Ik denk dat ze niet goed in dr kop is maar dat baseer ik puur op t feit dat ze met mij is..

 

Nuchter luister ik ook beter dan stoned heb k wel ns horen mompelen.. ;-)

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo'n geluid hoorde ik ook in het buitenland 4 dagen later een sneeuw storm.

ik ben blij dat er nog nieuwsgierige mensen zijn.

chemtrails geloof ik dan weer niet in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik hoor het niet alleen vandaag maar de afgelopen dagen.. sommige denken dat ik ouwehoer, maar het is echt apart..

 

ben eens gaan zoeken en het valt me op dat ze dit fenomeen wereldwijd hebben meegemaakt over verschillende jaren heen. Veel van die geluiden werden gehoord in januari/februari

 

vanaf 25 seconden, dat geluid hoor ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is de trein, lijkt me.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Strange Sounds In The Sky, Europe January 5Th 201…: http://youtu.be/G4r4W-bktso

 

Internet staat er vol mee idd.

Nooit gehoord en mocht ik het midden in een verlaten polder horen, verzuip ik mezelf in de 1e de beste sloot die ik tegenkom.

Liever onthoofd door n booslim dan opgevreten door aliens.

Op die ene na dan eh..:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Precies dat geluid hoorde ik maart 2014 in het buitenland.

4 dagen later was er een sneeuwstorm.

En hier word het zaterdag 12 graden in de winter.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hebt gelijk komando ik heb het geluid eerder gehoord ik kan het ook niet pkaatsen het klinkt anders dan een vliegtuig je zou zeggen iets millitairs waar wij geen weet van hebben ik hoorde het gisteren nog en vraag mij ook al een tijdje af wat dit voor vreemd geluid is ik wilde er zelf al een topic over openen maar er is er al eentje.

 

Wilt niet zeggen dat wat wij horen hier mee te maken heeft maar ik weet wel zeker dat er dingen gebeuren op een hoger niveau dan dat wij er enige weet van hebben. Neem de stealthbomber die was er ook al 20 jaar voordat hij open en bloot bekend werd gemaakt misschien is er weer iets dergelijks aan de hand.

 

Merkwaardig is het wel. Niet te vergelijken met vliegtuigen of straaljagers of andere luchtvaartuigen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mss even checken dat er geen quad copter in je buurt aan het rond vliegen is ,dingen zijn vrij populair nu en met kerst om de hoek zullen er vrij veel losgelaten worden ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn je buren,

Die hebben hun afzuiger wat harder aan staan het einde van hun rondje.. :jump: :jump:

Edited by oude rocker
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe zeker geen afzuiger geluid..

 

Morgen dikke storm, toeval? Who knows...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zijn met vanalles bezig waar wij geen weet van hebben wie weet is het slecht voor onze gezondheid.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...