Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

triplanar

Mijn Erste Kweek Ca. 80X Powerplant Onder 3X 600Watt

Recommended Posts

Pure enzym mag elke watergeef beurt mee tot 2e week van de bloei.

Dat is nieuw voor mij, zit nu zelf in de 3e week zichtbare bloei, dus beter geen enzymen meer meegeven?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Enzym, kun je de hele kweek rond geven.

Zeker als je je aarde hergebruikt..

 

Enzym, breekt oud plantmateriaal af, zoals worteltjes, maar ook wat er verder nog in je pot zit..

En creëert daarmee nieuwe voedingstoffen dus ook.

 

Maar het is voornamelijk bedoeld, om geen rottend materiaal in je pot te hebben.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De functie van enzymen bij de kweek was mij al bekend oude rocker, evengoed bedankt voor de info.

Bij mijn weten geef je dit inderdaad de gehele cyclus mee, blijkbaar zijn de meningen daar over verschillend.

Misschien kan Tjoe z'n post even toe lichten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Triplanar

 

Mooi veldje heb je staan daar in dland!

Is mij wel eens verteld dat je de gehele tak weg moet dieven ivm rotten. Maar zolang hobby ik ook nog niet mee om dit zeker te weten!

 

Greetzzz Skutters

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update?

:popcorn:

 

hoi oude rooker

Het update gaat morgen omline komen, ik was weg geweeset en darom niet vewel tijd gehad maar morgen komt er eentje aan:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey jo ik heb wat fotos genomen om beetje wat te laaten zien.... De dames gaan erg langzam en lijken als of ze stil staan

 

 

dit is nu DAG 58 (dag 31 bloei)

 

gallery_11464_17817_1750873.jpg

 

gallery_11464_17817_1260215.jpg

 

gallery_11464_17817_305340.jpg

 

gallery_11464_17817_1260329.jpg

 

gallery_11464_17817_2656181.jpg

 

gallery_11464_17817_1811965.jpg

 

gallery_11464_17817_2523276.jpg

 

gallery_11464_17817_2648188.jpg

 

gallery_11464_17817_2523064.jpg

 

gallery_11464_17817_753839.jpg

 

gallery_11464_17817_904986.jpg

 

gallery_11464_17817_2086986.jpg

 

gallery_11464_17817_1963915.jpg

 

gallery_11464_17817_742296.jpg

 

gallery_11464_17817_2068996.jpg

 

gallery_11464_17817_1186663.jpg

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doe iets rustiger aan met je voeding, geef ze lekker te drinken niet teveel en niet te weinig.

 

Volgende keer kan je verder gaan puzelen nu moet je gewoon de boel over de streep trekken.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieder rondje, heeft een moment tegen het einde van de bloei een weekie dat je zegt??? Ze doen niks meer!!??

 

Gaat goed joh, zeker voor een eerste.

Verder wat Predator zegt. +1

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb al vaaker gelezen dat op en moment gewoon nits gebeurt en dann knallen ze er weer door....

 

Heb ze vandaag water zonder voeding gegeven en daar voor ook dus nog rustiger aan kann ik niet met voeding :dribble:

 

Ik ga als ze het willen ook nog beetje (de helft van de dosis) Hesi boost proberen en hals ze dat lecker finden mogen ze dat vaaker hebben :)

 

Ieder rondje, heeft een moment tegen het einde van de bloei een weekie dat je zegt??? Ze doen niks meer!!??

 

Gaat goed joh, zeker voor een eerste.

Verder wat Predator zegt. +1

 

Het gaat goed maar het kann beter, ik hoop dat het ook beter gaat worden. Ze hebben nog 3 tot 4 weeken maar ik weet niet of ze het in deze tijd haalen...

 

Ik ben erg bang dat ik teleur gesteld ben naar het oogsten en er maar 400-500g af komen :thumbsdown:

 

Doe iets rustiger aan met je voeding, geef ze lekker te drinken niet teveel en niet te weinig.

 

Volgende keer kan je verder gaan puzelen nu moet je gewoon de boel over de streep trekken.

 

Hoe kom je daar bij dat ik zo veel voeding gebruik? ik doe al minder dan het moet aleen het shugar royal is er bij gekomen 1ml per liter. zins ik dat mee geef zijn ze ook begonnen wat harz aan te maaken.

 

Ik heb wat paarse steeltjes ontdekt bij 2 planten en de verbrande punten zijn er al 3weeken en gaan gewoon niet weg...

Ziet er bruut uit.

 

Suc6!

 

Bedankt growingP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die harz ontwikkelt zich gewoon omdat het bij de bloeifase komt.

 

Niet omdat je een bepaalde voeding gegeven hebt.

 

Je planten zijn diep groen en neigen naar overvoeding.

 

Daarom rustig aan doen met de voeding, minder voeding is vaak meer wiet gek klinkt dat maar het is wel zo.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zien er mooi groen uit.

 

Enkel niet vol genoeg en vind de topopbouw wat achterblijven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je verbrande punten gaan ook niet weg .. als er maar niet meer bijkomt.

Verder zou k idd beetje minderen qua voeding zoals al eerder gemeld

 

Suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zien er mooi groen uit.

 

Enkel niet vol genoeg en vind de topopbouw wat achterblijven.

 

Ik had in het begin fouten gemaakt en darom zijn het nog maar 40 stucks

De topopbouw is idd echt en beetje achtergebeleven folgens mij maar ik hoop dat dat nog goed gaat komen

Je verbrande punten gaan ook niet weg .. als er maar niet meer bijkomt.

Verder zou k idd beetje minderen qua voeding zoals al eerder gemeld

 

Suc6

Die harz ontwikkelt zich gewoon omdat het bij de bloeifase komt.

 

Niet omdat je een bepaalde voeding gegeven hebt.

 

Je planten zijn diep groen en neigen naar overvoeding.

 

Daarom rustig aan doen met de voeding, minder voeding is vaak meer wiet gek klinkt dat maar het is wel zo.

 

Ik heb vandaag weer aleen maar water gegeven dus hebben ze al eenweek geen voeding gehad... Ik wou morgen weer beetje geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie een mooi veldje gezonde planten met mooie toppen.

Wees niet zo streng op je zelf, je doet 't prima voor de eerste keer.

Die planten knallen heus nog wel 'n keer door, een maand is best lang.

40 planten zul je zeker wel 'n kilootje vanaf halen.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ze tot 01.03.15 al bijna heelemaal doorgevoed, aleen 1x per week zonder voeding gewatert en nu ben ik wat minder aan het voeden.

 

Vandaag hadden ze gewoon weer voeding met maar 2,5ml per liter hesi bloei en halfe dosering phosphor+ 25ml sugar royal op 25liter water.

 

de dames kreegen tot nu toe 25liter water om de dag.... Dat lijkt mij wat weinig toch?????

 

Ik zie een mooi veldje gezonde planten met mooie toppen.

Wees niet zo streng op je zelf, je doet 't prima voor de eerste keer.

Die planten knallen heus nog wel 'n keer door, een maand is best lang.

40 planten zul je zeker wel 'n kilootje vanaf halen.

 

hey bedankt voor de steun, ik hoop ook dat er nog wel wat afvallt. als het en kilo word ben ik al heel erg blij!!!!! Ik verwacht ehrlijk gezegt niet veel daarvan maar ik hoop dat het en beetje mee valt.

 

Ja precies... houd gewoon aan 2 x zonder voeding en daarna 1 x met voeding.

 

met de normale hoeveelhijd aan voeding volgens het schema van hesi of flak houden dan? of moeten ze mms iets meer voeding hebben?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel erg belangrijk ook al is het off tropik...

 

http://hanfverband.de/nachrichten/news/cannabis-kontrollgesetz-der-gruenen-veroeffentlicht

 

 

De duitse Partei groen heeft een wet voortgebracht dat de handel en de productie van wiet regelt. Als het van de kamer aangenomen word dan worden weergegeven erg blij :)

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat soort wetsvoorstellen worden hier ook gedaan maar vind geen draagkracht omdat juist Duitsland hier fel tegen zou zijn.

Dat er nu soortgelijke voorstellen juist uit Duitsland komen vind ik wel erg komisch.

Ik ben benieuwd wat Merkel hier van vind...

Maar al zou een dergelijke wet worden aangenomen dan wilt dat nog niet zeggen dat het legaal wordt wat jij nu aan het doen bent.

Edited by Iceberg2k
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind je planten mooi qua kleur, dat diep groene houd ik erg van. Aangezien je er 3 x 600 watt boven hebt hangen zal je er nog wel wat vanaf halen, echter gebiedt de eerlijkheid me te zeggen dat ik betwijfel of dat een kilo word afgaande op de foto's. Er gaat iets mis waardoor de planten geremd worden in de groei en als je kan ontdekken wat het is kan je ingrijpen en het de volgende keer uitsluiten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In het wetsvoorstel staat alles geregelt, bij ons zou de achterdeur wegvallen. De verkoop en de productie zijn erin geregelt en ook de belasting staat er al in. Groothandel en import export is ook beschreven dus dat lijkt me wel en echte verbetering dann het Nederlandse belijdt. Volgens mij hebben ze gewoon het Nederlandse gedoogbeleid over gewerkt en alles op duits manier 3 keer dubbel uitgedacht maar of dat nou beter in weet ik nog niet. 70 bladzijde voll regeltjes....

 

In ieder geval in het de eerste versie ooit welke de kamer bereikt. Dat is dus en stap de goede kant op

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind je planten er goed uitzien. Lekker doorgaan zo! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind je planten er goed uitzien. Lekker doorgaan zo! :)

 

 

Bedankt Zwemvis

 

Ik find zelf dat de toppen echt heel erg traag groeien en volgens nij moet pp maar 8 weeken toch?! dus aleen nog maar 2 weeken,,,,

geen idee of dit nou klopt of niet....

 

 

Ik heb het nu anders gedaan met waater geven. Ik heb nu gewoon het shugar royal weg gelaten de laatste antal dagen waar de dames voeding mogten hebben en 2x schoon waater gegeven per week en eene keer voeding.

 

 

Ik heb gisteren ook weer wat fotos genomen met mn kut camera....

 

 

gallery_11464_17817_1031693.jpg

 

 

gallery_11464_17817_696355.jpg

 

gallery_11464_17817_1360901.jpg

 

gallery_11464_17817_193499.jpg

 

Deze is en achterblijver:

 

gallery_11464_17817_1299952.jpg

 

 

gallery_11464_17817_259339.jpg

 

En dit is weer het bekende foto van de hoek boven waar de lampen ook op staan net als bij andere posts om en beetje te verlijken

 

gallery_11464_17817_1084623.jpg

 

 

Groetjes en een fijn weekend

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze zien er top uit! :D

 

ik zou ff kijken hoe het zit met de trichodinges, met een microscoopje, dan weet je meer. zoals ik het zie kanje wel wat langer dan nog 2 weken.

 

heerlijke dames :verrygood

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...