Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

triplanar

Mijn Erste Kweek Ca. 80X Powerplant Onder 3X 600Watt

Recommended Posts

Oke heel erg bedankt Iceberg2k

 

Ik ben gisteren op bloeivoeding omgeswitshed (ook hesi)

 

Daar zit meer darvan in als in de groeivoeding toch

 

Hoopen dat ze nu weer beetje beter gaan,

 

 

 

 

als het niet weg gaat wat moet ik dan gaan doen? elementen kunt je niet los toevoegen als ik het goed heb....

mms is er en produkt voor?

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 10 Boei:

 

De dames hebben erg veel aan hoogte erbij en zitten nu zussen de 62 en 72cm behalfe 3 klijntjes.

 

Bloeiverschijnselen zijn er al heel goed te zien.

 

gallery_11464_17817_3803802.jpg

 

gallery_11464_17817_2493602.jpg

 

gallery_11464_17817_211851.jpg

 

 

 

Ik heb nu even en net gespannen over de mooie homogene zijde waar de dames ongever de zelfde hoogte hebben.

 

gallery_11464_17817_38247.jpg

 

gallery_11464_17817_269493.jpg

 

gallery_11464_17817_12102.jpg

 

gallery_11464_17817_251190.jpg

 

gallery_11464_17817_141527.jpg

 

gallery_11464_17817_356931.jpg

 

gallery_11464_17817_248909.jpg

 

gallery_11464_17817_15374.jpg

 

gallery_11464_17817_265589.jpg

 

 

 

Ik find het altijd duidlijker om beelden te laaten zien al zo veel te schijfen.

 

Voeding zo als op schema hesi aarde week 2

 

 

De bladproblemen zijn er nog steeds maar beetje minder. geen enkel idee wat het is maar het word beter zins de dames onder 12 uur licht staan.

 

 

Moet Ik de de dame in dat net insplijsen of gewoon door heen laaten groein.... ???

 

Denken julli dat ze nog veel groter worden? mms dat ik zommige moet ombuigen of breken????

 

 

Bedankt voor de handige tips met de bladproblemen en dat leuke boek en de linkjes

 

 

 

Mooi feesten nu in colone :D :icecream:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie planten, denk aan de waterbehoefte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie planten, denk aan de waterbehoefte.

 

ze hebben op dit moment maar 500ml per krat voor 3 tot 4 planten per dag.....

 

is dit mms te wienig????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat lijkt mij idd ook te droog, ga maar op een liter zitten en kijken wat er gebeurt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb jij ipv de v, twee keer de f op het keyboard?

 

Verder ziet er goed uit.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor een Duitser vind ik zijn Nederlands goed hoor! ;-)

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat lijkt mij idd ook te droog, ga maar op een liter zitten en kijken wat er gebeurt.

ja je kweekt te droog denk ik

 

Bedankt voor de tip, ik heb vandaag dus even een liter per kratje gegeven. Ik hoop dat dit niet te veel in anders um. En ik had gisteren de temperatuur heel erg laag laaten zakken omdat ik niet opgepast heb. Het was snachts en uur 14graden en de rest van de nacht 17 graden.....

 

Als ik snachts rond de 19 tot 20 graden ben ik het meestal goed maar dit wat niet zo... Wat gebeurd als het vaker te koud in met de dames?

 

Voor de rest zie je nu bij iedere dame de bloei op dag 11, als het zo verder gaat moeten ze wel flink wat gewicht behalen ook al in veel fout gegaan :) ik hoop het beste

 

 

Groetjes en bedankt voor advies

 

 

Voor een Duitser vind ik zijn Nederlands goed hoor! ;-)

 

Dank je wel gorilla :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je planten zien er mooi uit vind ik. Bij mij groeien ze nog drie weken door nadat ik ze in de bloei heb gezet. Maar jij begon op 12 uur, daarna 18 uur en toen weer 12 uur dus het is even afwachten hoe hoog ze worden.

Lekker doorgaan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je planten zien er mooi uit vind ik. Bij mij groeien ze nog drie weken door nadat ik ze in de bloei heb gezet. Maar jij begon op 12 uur, daarna 18 uur en toen weer 12 uur dus het is even afwachten hoe hoog ze worden.

Lekker doorgaan!

 

 

Wat is dan de beste optie om te doen als ze nu nog veel groter gaan worden?

 

Knijpen

Buigen

Knaken

door het net heen flechten

 

Ik ben altijd erg bang om de plantjes te beschadigen en dan nog als ze al bloeien, dus wacht ik af wat julli daar van finden....

Share this post


Link to post
Share on other sites

En zou ik ook moeten diefen voor en goede resultat of gewoon alle takken ook onderin laaten bloeien???

 

Het zijn mms domme fragen maar ik weet het niet beter....

 

Hopelijk dat er iemand en antwoord op heeft

 

 

Groeten van Trip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normaal gesproken haal ik vrijwel alles onder het net weg, anders wordt het fluffy wegens gebrek aan licht. Ik heb mijn net ook meestal wat lager hangen, deze lijkt of de foto vrij hoog te hangen(doe zelf altijd tussen 25 cm en 40 cm) Ik heb zelf alleen nog nooit gescrogd met een sog(sea of green). Ik heb geen idee of daar andere factoren bij komen kijken waar je rekening mee moet houden, maar ben er wel erg nieuwsgierig naar.

 

Is er nog een SOG-scrog expert in tha house?:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@oude rocker: je hebt gelijk... voedingswater kan bladschade geven. Ik had niet goed gelezen, bovenstaand artikel gaat over water. Alhoewel ik zelf fishmix als bladvoeding gebruik en geef dit ook gewoon met lamp aan, nooit problemen mee gehad.

 

@Triplanar: Bij Sog of scrog is het idd beter om optijd te dieven. Omdat je bij sog of scrog een aan een gesloten bladerdek hebt vangen de onderste vertakkingen weinig licht en zullen de bloempjes zich niet ontwikkelen tot kompakte topjes. De theorie achter dieven is dat de plant zijn energie niet hoeft te stoppen in kansloze topjes maar zal zijn energie gebruiken voor de ontwikkelong van de toppen bovenin de plant.

 

Groet Plantformer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi

 

Dus gewoon alle takken weg halen die niet direct onder de zon ☀ zijn. Ook de bladeren die niet de zon bekijken?

 

Heb al en beetje weg gehaald maar moet dus nog meer weg halen.

 

Bedankt voor adadvies, ik ga morgen ochtend gelijk aan de gang

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kleine kansloze takjes die niet meer groeien tot aan het licht kun je verwijderen, verder kun je alleen het bladwerk onder in de plant verwijderen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit man!

Vind het trouwens een van de leukste soortjes om te kweken ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

of ik het de leukste find moet ik nog uitfinden maar de pp befallt mij tot nu toe heel erg goed. Ik heb al veel fouten gemaakt maar de dames herstellen zich gewoon weer :)

 

Ik ga van middag nog de laatste bladeren onder in weg halen en dan kunnen ze knallen

Kleine kansloze takjes die niet meer groeien tot aan het licht kun je verwijderen, verder kun je alleen het bladwerk onder in de plant verwijderen.

 

Ik was heel voorzichig en heb al wat bladeren en fluffie rotzooi weg gehalt maar ikl denk ik moet nog meer weg halen. Bedankt voor de tip, ik laat zo en foto zien

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat denken julli ervan????????

 

Denken julli 1kg is te behaalen voor mij onder 1800watt in de eerste keer? Ik zou graag wat dimlux eva 600 willen koopen voor de volgende ronde maar dat will ik pass doen als ik ongeveer weet wat er af falt.

 

Wat zijn julli ervaaringen voor het eerste keer kweeken.... rond de 0,5 de watt of erder 0,3 de watt??? Ik persoonlijk hoop op 0,7g de watt ook al is het maar de eerste kweek....

 

 

Laaten julli ff weeten wat u daar van finden :) :) :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat denken julli ervan????????

 

Denken julli 1kg is te behaalen voor mij onder 1800watt in de eerste keer? Ik zou graag wat dimlux eva 600 willen koopen voor de volgende ronde maar dat will ik pass doen als ik ongeveer weet wat er af falt.

 

Wat zijn julli ervaaringen voor het eerste keer kweeken.... rond de 0,5 de watt of erder 0,3 de watt??? Ik persoonlijk hoop op 0,7g de watt ook al is het maar de eerste kweek....

 

 

Laaten julli ff weeten wat u daar van finden :) :) :) :)

 

Mijn eerste kweek was 0,4 gram de watt, maar was wel top kwaliteit rookte heerlijk weg en was knetter haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu ff tussendoor update van de dames van paar dagen terug en vanavond dan het aktueele update zonder lampen an.

 

 

Heb eentje van de meiden eruit gehaald om de echte kleur te laaten zien en geproberd om wat close ups te maaken wat niet zo best geluckt is....

 

dus kijken maar........

 

 

 

gallery_11464_17817_221243.jpg

 

gallery_11464_17817_127310.jpg

 

gallery_11464_17817_214283.jpg

 

gallery_11464_17817_30029.jpg

 

gallery_11464_17817_139452.jpg

 

gallery_11464_17817_107154.jpg

 

gallery_11464_17817_256604.jpg

 

gallery_11464_17817_175298.jpg

 

dit ff een van de klijnste dames, eentje ervan is inmiddels getoppt, niet omdat ik het wou maar per ongeluk :thumbsdown:

 

tot laaterzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...