Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

triplanar

Mijn Erste Kweek Ca. 80X Powerplant Onder 3X 600Watt

Recommended Posts

+1.

 

Water geven is en blijft lastig, met de hand is het eigenlijk niet te doen, tenzij je vloedt. Dat is mijn bevinding na drie ronden met de hand water te hebben gegeven.

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poh eej, aber dass sind geile pflanzen :yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind dit een informatieve video waar veel acties, waar jij vragen over hebt, aan bod komen. Kijk maar eens of je er iets aan hebt!

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

die staan veel en veel te droog!

 

Wat betekend veel te droog? Hoe veel zou je voor 4 planten per krat geven?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat zijn julli ervaaringen voor het eerste keer kweeken

Dat weet ik nog goed: 0,25g/W.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn planten staan in 11 liter potten en die krijgen 1 liter water om de dag.

bij jou staan er 4 in een krat met niet zo heel veel meer liter aarde.

geef ze gewoon wat meer en voel regelmatig aan de kratten zodat je het verschil in gewicht voelt per dag.

De dames lusten echt wel een slokje en als je het niet zeker weet geef ze elke dag dan een beetje want dat is beter dan dat de droog komen te staan.

Als je bang bent voor overvoeding dan geef je de ene keer alleen afgezuurd water en de andere keer met voeding

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1.

 

Water geven is en blijft lastig, met de hand is het eigenlijk niet te doen, tenzij je vloedt. Dat is mijn bevinding na drie ronden met de hand water te hebben gegeven.

 

Das mooi kut.. want deze ronde blijft het gewoon met de hand gieten helas :thumbsdown:

 

 

Poh eej, aber dass sind geile pflanzen :yummy:

 

Ich gebe ihnen auch sehr viel liebe :likken: :wave:

 

Wat zijn julli ervaaringen voor het eerste keer kweeken

Dat weet ik nog goed: 0,25g/W.

 

Nou ik hoop dat ik daar ff flink overheen kom! Ik hoop nog steeds op 0,5g de watt maar het word toch altijd minder als verwacht denk ik.... In ieder geval blijf ik ze zo veel moglijk verwennen en hoopen dat ze dankbar zullen zijn :yummy:

 

 

Mijn planten staan in 11 liter potten en die krijgen 1 liter water om de dag.

bij jou staan er 4 in een krat met niet zo heel veel meer liter aarde.

geef ze gewoon wat meer en voel regelmatig aan de kratten zodat je het verschil in gewicht voelt per dag.

De dames lusten echt wel een slokje en als je het niet zeker weet geef ze elke dag dan een beetje want dat is beter dan dat de droog komen te staan.

Als je bang bent voor overvoeding dan geef je de ene keer alleen afgezuurd water en de andere keer met voeding

 

Tot nu toe heb ik steeds 30liter water aangemaakt met voeding zo als het op het schema van hesi staat en als dit op was heb ik ze een dag gewoon water gegeven. waater mogen ze tot nu toe nog ieder dag hebben en dann gewoon 1liter per krat maar daar moet dus verandering in omen en darom morgen eens 1,5 liter en kijken of ze deze dan ook kompleet drinken als ik de dag daar naar ga kijken :icecream:

 

 

Ik heb ook weer wat fotos genomen.

 

eerst ff en klijn fraagje over de bladeren die in het ondere gedeelte van de al eerder getoonde plant die uit het hok naar buite mag.

 

Is het normal dat de blaaderen onderin wat lichter worden of heelemaal dood gaan in week 3 of 4?

 

gallery_11464_17817_232724.jpg

 

Dit is nu nog niet erg en maar bij wijnig plantjes zo maar toch eventjes aandacht aan brengen.

 

 

 

Ik heb ook weer de voorbeeld krat eruit gehaald. Het is gewoon de voorste die niet onder het net staat en darom altijd de zelfde:

 

gallery_11464_17817_155027.jpg

 

gallery_11464_17817_193147.jpg

 

Topbouw van de eene van 4

 

 

gallery_11464_17817_204548.jpg

 

gallery_11464_17817_175329.jpg

 

Topbouw van en andere uit het kratje

 

gallery_11464_17817_29188.jpg

 

overview

 

gallery_11464_17817_19954.jpg

 

gallery_11464_17817_334761.jpg

 

gallery_11464_17817_96266.jpg

 

gallery_11464_17817_186617.jpg

 

Nu nog wat niet zo mooie plaatjes van de tent (ik heb helaas nog geen goed toestel)

 

gallery_11464_17817_90910.jpg

 

gallery_11464_17817_116984.jpg

 

gallery_11464_17817_214424.jpg

 

gallery_11464_17817_133561.jpg

 

gallery_11464_17817_158154.jpg

 

gallery_11464_17817_123010.jpg

 

gallery_11464_17817_96447.jpg

 

Dat was het al weer van hier en ik hoop dat het en beetje duidlijk is want ik ben nog niet zo erg handig met verslagen schrijfen, sorry daar voor.

 

 

 

Gewoon je meening erover plaatsen en tips en trucks voor mij als beginnende kweeker laaten weeten :withstupid:

 

Groetjes en een prettige zondag avond

Share this post


Link to post
Share on other sites

die staan veel en veel te droog!

 

Wat betekend veel te droog? Hoe veel zou je voor 4 planten per krat geven?

koop een tensio meter en je zult verbaast staan beste hulp middel wat er is,gewoon met de hand blijven geven is beste methode ik heb ook veel dingen geprobeerd druppelsysteem van onder water geven enz enz ik blijf er bij dat gewoon met de hand geven het beste is aangezien sommige planten minder drinken, en wat betreft je hoeveel heid bepalen doe ik altijd zelf met secondes in combinatie met de tensio meter het is even pielen maar op een gegeven moment weet je precies hoeveel ze drinken en zal dat voor een mooi eindresultaat zorgen ;) daarbij werk jij ook met zaadplanten die zuipen stukken meer in verhouding met stekken. wil je meer weten over die meter stuur me maar een pb Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

die staan veel en veel te droog!

 

Wat betekend veel te droog? Hoe veel zou je voor 4 planten per krat geven?

koop een tensio meter en je zult verbaast staan beste hulp middel wat er is,gewoon met de hand blijven geven is beste methode ik heb ook veel dingen geprobeerd druppelsysteem van onder water geven enz enz ik blijf er bij dat gewoon met de hand geven het beste is aangezien sommige planten minder drinken, en wat betreft je hoeveel heid bepalen doe ik altijd zelf met secondes in combinatie met de tensio meter het is even pielen maar op een gegeven moment weet je precies hoeveel ze drinken en zal dat voor een mooi eindresultaat zorgen ;) daarbij werk jij ook met zaadplanten die zuipen stukken meer in verhouding met stekken. wil je meer weten over die meter stuur me maar een pb

 

Bedankt voor de tip... Ik ben niet zo handig met dit soort aperatuur. Ik ga meest al naar mn gevoel :doctor:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saadplanten wat een vijn aangezichgtdt

bijzonder mooi geformuleerd!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saadplanten wat een vijn aangezichgtdt

 

Bedankt, ik ben zelf iedere dag verbaast hoe mooi hennep planten toch zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb jij ipv de v, twee keer de f op het keyboard?

Saadplanten wat een vijn aangezichgtdt

Saadplanten wat een vijn aangezichgtdt

bijzonder mooi geformuleerd!

 

Respectloos hoe jullie reageren,

Deze beste man waagt zijn leven in duitsland met zijn "riesen gruner garten"

is zo aardig om dit op zijn beste nederlands met ons te delen, wat hem ook nog heel aardig lukt overigens.

En vervolgens zijn er weer een paar van die kinderen op t forum die zijn topic zo nodig moeten vervuilen door de draak te steken met een paar spelfoutjes.

Ik weet zeker dat hij beter nederlands schrijft als jullie duits kunnen schrijven.

  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb jij ipv de v, twee keer de f op het keyboard?

Saadplanten wat een vijn aangezichgtdt

Saadplanten wat een vijn aangezichgtdt

bijzonder mooi geformuleerd!

 

Respectloos hoe jullie reageren,

Deze beste man waagt zijn leven in duitsland met zijn "riesen gruner garten"

is zo aardig om dit op zijn beste nederlands met ons te delen, wat hem ook nog heel aardig lukt overigens.

En vervolgens zijn er weer een paar van die kinderen op t forum die zijn topic zo nodig moeten vervuilen door de draak te steken met een paar spelfoutjes.

Ik weet zeker dat hij beter nederlands schrijft als jullie duits kunnen schrijven.

 

Bedankt voor het inzet.

 

Ik laat deze posts gewoon aan de kant liggen en kijk naar informatie en bijdragen die voor mij interessant zijn. Als iemand een probleem heeft met mn nederlands dan is dit gewoon niet mijn probleem maar van hem.

 

Laat ze gewoon lekker lullig doen :)

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niks van aantrekken van dat kinderachtig gedoe, maar er zit ook wel weer iets grappigs in! ;-)

En zo is het denk ik ook bedoeld dus gaan met die banaan....

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Banaan? Ik dacht dat dit een tomatenforum is!

Tri, ga je ook nog een beetje snoeien oftwel dieven oftewel schnibbelen?

Op sommige foto's zie ik zo'n hoeveelheid topjes dat ik denk dat er wel wat gediefd mag worden.

Als je het al doet, doe het dan met beleid. Gewoon onderin een paar takjes weghalen.

Succes :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Banaan? Ik dacht dat dit een tomatenforum is!

Tri, ga je ook nog een beetje snoeien oftwel dieven oftewel schnibbelen?

Op sommige foto's zie ik zo'n hoeveelheid topjes dat ik denk dat er wel wat gediefd mag worden.

Als je het al doet, doe het dan met beleid. Gewoon onderin een paar takjes weghalen.

Succes :)

 

Ja Zwemvis dat ga ik doen maar niet zonder advies. Ik ben altijd bang om iets weg te knijpen want ik snap er nog niet veel van.

 

Het is gewoon zo mooi dat ik hier en plaats gevonden heb waar goede advies en mede kweker aanwezig zijn die graag helpen en mee denken.

 

Ook ben ik begonnen sugar royal mee te geven en natuurlijk pure Enzyme van plagron om de week.

 

Mogen ga ik foto's nemen van onderin om te laaten zien wat er nog weg te halen valt of niet.

 

Groetjes Triplanar

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pure enzym mag elke watergeef beurt mee tot 2e week van de bloei. Ziet er verder goed uit. Gewoon op dezelfde voet doorgaan.

Met gezond verstand kom je een heel eind.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb vandag wat geknippt

 

Als het goed is hoor ik het wel en anders ook :likken: :spell:

 

gallery_11464_17817_4102.jpg

 

gallery_11464_17817_337770.jpg

 

gallery_11464_17817_9024.jpg

 

gallery_11464_17817_103785.jpg

 

gallery_11464_17817_267447.jpg

 

 

Sorry voor de fotos met de lamp aan maar was te laat thuis en kon de box niet meer open doen..... was te lang donker

  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staat zat groen. Ik zeg goed bezig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...