Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Feniks

na-effecten?

Recommended Posts

hallo allemaal,

 

meestal wanneer ik een jointje rook en daarna in slaap val voel ik de volgende dag het nog wel een beetje (ik ben dan een beetje uitbalans niet helemaal aanwezig enz)

 

is er misschien iets wat ik hier tegen kan doen? iets eten speciaals eten ofzow?

 

alvast bedankt,

feniks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb juist het zelfde voor maar dat is alleen als ik de avond er voor goe heb door gesmoord :verrygood:D:d:d:d:d:d:d:d

Share this post


Link to post
Share on other sites

de laatste keer dat ik wiet heb gesmoord had ik last van enorme hartkloppingen, echt niet aangenaam, men harstlag ging wel 140 en het was alsof men hart uit men lichaam klopte. maar toen had ik wel 's morgens gesmoord. dat is nu een jaar geleden. had het daarvoor nog gedaan maar had er toen geen last van.

ga het volgende week nog eens proberen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
de laatste keer dat ik wiet heb gesmoord had ik last van enorme hartkloppingen, echt niet aangenaam, men harstlag ging wel 140 en het was alsof men hart uit men lichaam klopte. maar toen had ik wel 's morgens gesmoord. dat is nu een jaar geleden. had het daarvoor nog gedaan maar had er toen geen last van.

ga het volgende week nog eens proberen.

Ja dat ken ik... is echt kut gewoon. Hangt volgens mij wel van de wiet soort af, kan je beter een wat minder heftig wietje nemen. Ik heb gisteren bv K2 gesmoked en voelde ik me super chill. Gewoon lekker stoned zonder nare bij effecten. De keer daarvoor had ik White Widow en daarbij had ik daar ook last van. Over die na-effecten, ken ik ook maar alleen als ik de avond van te voren heb gesmoord. Slapen + Eten + Zoetigheid helpt er goed tegen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

douchen = prima, gaat de loomheid (dat is het geloof ik) over. Suikerproducten zijn ook aan te raden, ook als je te stoned (kan da?) bent is iets als cola goed om wat relaxter te worden. Verder moet je er maar gewoon rekening mee houden. Langer slapen is trouwens geen oplossing bij mij

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij is het ook zo dat ik een ochtend krantenwijk heb met als gevolg dat ik vaak nog half stoned op mijn fietsje zit om half zes s`ochtends, als ik tot laat in de nacht gesmoked hebt :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
douchen = prima, gaat de loomheid (dat is het geloof ik) over. Suikerproducten zijn ook aan te raden, ook als je te stoned (kan da?) bent is iets als cola goed om wat relaxter te worden. Verder moet je er maar gewoon rekening mee houden. Langer slapen is trouwens geen oplossing bij mij

Paar suikerklontjes eten werkt perfect.

 

Suiker neutraliseert de werking en het wordt heel snel door je lichaam opgenomen.

 

Een kop thee met een klontje of 5 a 6 doet ook wonderen.

 

Thee helpt goed tegen een droge bek en het vreet het slijm wat je krijgt bij blowen achter in je keel weg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...