Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Bambo

Geript godverdomme

Recommended Posts

Vanavond bij een goede vriend langsgeweest die zeer in de put zat. Hij kweekt elke jaar mooie 2 bomen voor zichzelf en zat uiteraard uit te kijken naar de komende oogst.

Helaas, ze zijn hem vandaag voorgeweest............................ :verrygood

Alle mooie toppen eruit geknipt en een klein restant laten staan.

Gasten die dit flikken mogen van mij rotten in hel!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vanavond bij een goede vriend langsgeweest die zeer in de put zat. Hij kweekt elke jaar mooie 2 bomen voor zichzelf en zat uiteraard uit te kijken naar de komende oogst.

Helaas, ze zijn hem vandaag voorgeweest............................ :P

Alle mooie toppen eruit geknipt en een klein restant laten staan.

Gasten die dit flikken mogen van mij rotten in hel!

mij 2 weken geleden hetzelfde gebeurd :(

als ik volgend jaar weer ga kweken in mn tuin, gebeurd vast hetzelfde. :no

en t ging net zo lekker :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

is bij mij enkele jaren terug ook gebeurd, :verrygood

ben nooit te weten gekomen wie het gedaan heeft maar

heb wel vermoedens, moet zeker iemand zijn vanuit mijn "vriendenkring", nu durven ze niet meer, staat overal camera's rond mijn huis ... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
camera's rond mijn huis ... 

 

Dat vind ik een een goede tip. Volgens mij hebben ze bij de Aldi ook zo'n setje te koop gehad voor weinig geld. Ik speel de tip ff door. Hij heeft nou toch alle tijd om zich te orienteren.

Zelf zat ik te denken aan NATO draad onder 230V. Vaak helpt het wel eens als je iets rigoreus aanpakt! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

mag je gewoon een draad onder spanning rondom je tuin plaatsen?

een vrouw bij mij aan de achterkant heeft een paar dure katten, die heeft een grote schutting om er tuin heen gebouwt en een paar lagen schrikdraad op die schutting geplaatst. dat zal ook wel werken tegen rippers . een grote blaffende hond ook wel.

 

ik heb geluk dat de tuinen hier aan de achterkant van de huizen zitten en dat alleen mensen met een sleutel van de poort daar kunnen komen. en er is hier altijd wel iemand thuis, das ook een voordeel.

 

ik hoorde van een kennis een verhaal van een vriend van hem uit tiel, die zat met zijn beste vriend wat te drinken in de kroeg, en vertelde hem dat die 2 bomen in zijn tuin had staan, en dat die maar eens langs moest komen om wat te roken.

die vriend ging toen ff naar de w.c. maar kwam niet meer terrug.

toen ging die gozer later maar naar huis en kwam er achter dat zijn planten leeg waren geplukt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

damn shit ja !! een maat van me had vorig jaar 2 rippers te pakken gekregen en ze flink gepakt waardoor die 3 weken erna een brief van de politie kreeg wegens mishandeling :verrygood

 

te wicked ! iemand wil wat van je jatten je pakt hem en bent zelf de sigaar

Share this post


Link to post
Share on other sites
damn shit ja !! een maat van me had vorig jaar 2 rippers te pakken gekregen en ze flink gepakt waardoor die 3 weken erna een brief van de politie kreeg wegens mishandeling :P

 

te wicked ! iemand wil wat van je jatten je pakt hem en bent zelf de sigaar

Das dan weer een nadeel van ons rechtssysteem.... je mag niks terugdoen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon stroomdraad en een grote hond in de tuin werkt bij mij heel goed,als ze toch klimmen dan eerst een opsodemieter van de stroom en dan de hond aan de broek.leuke hobby politie honden :P :no :( :wOOt .en hij loopt nu dag en nacht buiten. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
damn shit ja !!  een maat van me had vorig jaar 2 rippers te pakken gekregen en ze flink gepakt waardoor die 3 weken erna een brief van de politie kreeg wegens mishandeling  :P

 

te wicked !  iemand wil wat van je jatten je pakt hem en bent zelf de sigaar

Das dan weer een nadeel van ons rechtssysteem.... je mag niks terugdoen :verrygood

Idd, maar als iemand mijn planten zouden jatten dan bepaal ik zelf wat ik doe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij mijn planten kun je ook zo komen staan wel achterthuis maar loop de oprit op en kijk rechts en je ziet hem al

maarja ik woon tog in een dorpje

ik ken iedereen daar

en ut wiet gebruikt valt best mee hier dus dat valt dan op als iemand hier opeens grammen per dag zit te roken

en ut lekt hier ook zo door wie ut dan heeft gejat

Share this post


Link to post
Share on other sites
Idd, maar als iemand mijn planten zouden jatten dan bepaal ik zelf wat ik doe.

 

denk dat iedereen dan helemaal flipt idd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch snap ik het niet, het is alfgemeen bekend dat ik grote wietplanten in de tuin heb staan en m'n poort is altijd open en ze kunnen er zo heen lopen maar er is nog nooit iemand in geweest. Niet dat ik het erg vind dat niemand mijn planten ript he!

 

kwekeling...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Toch snap ik het niet, het is alfgemeen bekend dat ik grote wietplanten in de tuin heb staan en m'n poort is altijd open en ze kunnen er zo heen lopen maar er is nog nooit iemand in geweest. Niet dat ik het erg vind dat niemand mijn planten ript he!

 

kwekeling...

mss ben je Gevreesd of Respected in je neighbourhood?! :P :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Toch snap ik het niet, het is alfgemeen bekend dat ik grote wietplanten in de tuin heb staan en m'n poort is altijd open en ze kunnen er zo heen lopen maar er is nog nooit iemand in geweest. Niet dat ik het erg vind dat niemand mijn planten ript he!

 

kwekeling...

mss ben je Gevreesd of Respected in je neighbourhood?! :P :verrygood

Ja,

 

Dat zeker wel haha als ik langs kom zakt iedereen spontaan door de knieen! :no

 

kwekeling...

Share this post


Link to post
Share on other sites

"wedden dat het helpt?"

 

niet als je aan het werk bent, op school zit, of lig te slapen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb iets veel ergers dan die maatregelen van jullie!!!

moeten we nou vragen "wat?"

voordat je het ons gaat vertellen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zal ik je eens wat vertellen een man die ik ken heeft buiten 10 planten staan daar waren er vorig jaar 4 van gejat nu z'n planten in de bloei staan slaapt hij in zn caravan in de tuin !!!!!!! :verrygood dat is pas bewaking whaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier vanacht ook een plant gestolen! 2 gaten in de schutting dus ze zijn niet via de deur gegaan die gewoon openstond. naja wel gejat is wel kut maar vind het ook niet erg had al een paar takken geoogst en die worden vanavond al opgerookt dus ik lig er niet wakker van maar toch hebben ze gejat en dat is dus iets dat ik niet op prijs stel... Stelletje toy's dat het zijn... :verrygood

 

kwekeling...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij de conrad verkopen ze kastjes die een hoge spanning opwekken , het werkt gewoon op batterijen. Het is ook bedoeld voor schrikdraad. De spanning is een volt of 1000 minimaal ,toch is het zeker geen dodelijke schok , omdat de stroom zeer gering blijft net als het schrikdraad bij de boer .

 

Hiermee voorkom je dat iemand dood neervalt naast je plant (moet je weer aan de gang met een stoffelijk overschot ,is lastig ) ,maar iemand gaat er zeker geen 2e keer aanzitten , no way

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...