Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
GrowingP

Hoe De Complete Kweektent Inrichten?

Recommended Posts

Horrortopic, ik heb er ook geen verstand van maar aub zeg ik krijg gewoon hartkloppingen van dit gedoe hier. Kpop op zijn minst een EVSA man. Ik heb er nu ook wat geld tegen aan gesmeten omdat 1 van mijn belangrijkste punten brandgevaar was. Dit wil ik dus tot zijn minimum beperken want ik wil niet elke nacht paranoia wakker liggen en dat zou jij ook moeten doen. Nog geen geld? F wachten dan nog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach weet je GrowingP ook ik vind t wel genoeg zo, tuurlijk elke debiel kan deze hobbie onder de knie krijgen.... ik denk alleen dat t voor jou niet is weg gelegd.

Heeft niets met je kunde of wat dan ook te maken alleen je instelling klopt van geen kant en je blaast veelste hoog van de toren.

Jij kan denken wat je wilt van mijn "instelling" .. ik draai al een poosje mee en heb velen zien en gaan zal k jou eens iets vertellen ? Jij bent zeker geen blijvertje ...!!!!

 

alleen het gepruts waarmee je het neerzet geeft al aan dat je niets met de hobbie hebt maar alleen t resultaat ziet tot 2 keer toe alles onder stroom Maar das niet jouw schuld....

met het kweken zal het precies t zelfde gaan je zal niet anders als achter de feiten aanlopen en als je je huis niet afbrand of je gepakt wordt door je eigen gelul zal de oogst waarschijnlijk erg tegen vallen en komt er weer een tentje op marktplaats erbij.

 

Maar ik zal je niet meer lastig vallen in je topic je bekijkt t maar was hier met de beste bedoeling maar blijkbaar snap je zelfs dat niet suc 6 met je volgende zelfmoord poging

 

mzzlllllll :wave: :wave:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach weet je GrowingP ook ik vind t wel genoeg zo, tuurlijk elke debiel kan deze hobbie onder de knie krijgen.... ik denk alleen dat t voor jou niet is weg gelegd.

Heeft niets met je kunde of wat dan ook te maken alleen je instelling klopt van geen kant en je blaast veelste hoog van de toren.

Jij kan denken wat je wilt van mijn "instelling" .. ik draai al een poosje mee en heb velen zien en gaan zal k jou eens iets vertellen ? Jij bent zeker geen blijvertje ...!!!!

 

alleen het gepruts waarmee je het neerzet geeft al aan dat je niets met de hobbie hebt maar alleen t resultaat ziet tot 2 keer toe alles onder stroom Maar das niet jouw schuld....

met het kweken zal het precies t zelfde gaan je zal niet anders als achter de feiten aanlopen en als je je huis niet afbrand of je gepakt wordt door je eigen gelul zal de oogst waarschijnlijk erg tegen vallen en komt er weer een tentje op marktplaats erbij.

 

Maar ik zal je niet meer lastig vallen in je topic je bekijkt t maar was hier met de beste bedoeling maar blijkbaar snap je zelfs dat niet suc 6 met je volgende zelfmoord poging

 

mzzlllllll :wave: :wave:

 

Ik blaas helemaal niet hoog van de toren, integendeel zelfs.

Zag heus wel dat je ook oprecht advies gaf, maar dat betekent niet dat ik je niet op onwaarden mag wijzen.

Je weet verder niks van mij maar denkt me toch in een hokje te kunnen plaatsen, want jij hebt het allemaal al meegemaakt zoals je hier ook zegt...

 

Daar wijs ik je op, want laat me niet voor dat soort onwaarheden beschuldigen en me als een persoon neer zetten die niet oprecht is.

Als je dat niet leuk vind en dan wil gaan, mzzlllllll :wave: :wave:

 

Je trekt te snel conclusies en dat is jammer, want zo kan je je enorm vergissen in mensen. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sh!t ik hoop dat ik jou buur niet ben.. :wacko: :head_hurts_kr:

 

Hopelijk kan jij het net zo goed uitleggen aan de slachtoffers.. imao

 

Pas maar op, ik kan overal zitten. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

alleen al hoe je reageert op dr phil zegt genoeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lamp doet het weer niet maar kleurt wel weer blauw deels waarop die na een aantal seconden weer volledig uitvalt.

Foto's hebben jullie gezien en zeiden dat het goed was aangesloten...

Morgen allemaal maar weer eens nalopen, maar misschien is het de VSA?

Want er komt wel iets van stroom, anders zou de lamp niet deels blauw kleuren.

 

:(

 

alleen al hoe je reageert op dr phil zegt genoeg

 

Ja vreselijk hoor.

Ga in ieder geval geen kweekverslag doen, want dat word waarschijnlijk alleen maar een zinloze discussie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maak je het echt helemaal zelf naar, wat een vreselijk gedrag vertoon jij hier zeg! Neem eens verantwoordelijkheid en lig jezelf niet steeds op zo'n zwaar irritante manier goed te praten....flapdrol!!

 

Ik heb nog meer respect voor Paki met z'n ripactie ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op deze manier heeft Opstelten gewoon gelijk. Wat een drama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik praat ook helemaal niks goed, ik constateer alleen en verdedig mij in de beschuldigingen naar mij als persoon.

En ben volledig open terwijl een ander dat waarschijnlijk niet zou zijn met deze negatieve sfeer.

 

Verwijten blijven maar komen terwijl de aansluiting er volgens iedereen goed uitzag en toch niet doet.

Tsjah, dan kan ik ook verdomd weinig met die verwijten.

 

Blijkbaar is het voor de elite op dit forum leuk de beginneling af te kraken.

Terwijl mijn enige intentie is het veilig en inorde te krijgen voor mijzelf maar ook mijn buren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

er is hier volgens mij niemand die heeft gezegd dat je aansuitingen goed waren er werd gemeld dat met deze info de oorzaak niet gevonden kan worden en dat je geen trek beveiligingen hebt en mischien er verstandig aandoet om iemand met kennis erbij te halen.

en vooral niet zomaar de stekker in t stopcontact te doen alvorens zeker te weten dat alles goed zit..

 

Maar goed als jij de slachtoffer rol op je wilt nemen.. we vinden je hierom ook erg zielig heb echt veel medelijden..

 

hoop dat er eerdaags een mod voorbij komt die hier een slotje opgaat zetten jij bent geen goed voorbeeld van een hobbyist die serieus bezig is .. jij bent een prutser die eerdaags in de nieuws sectie voorbij gaat komen... en hoop idd maar dat ik niet weet waar jij bezig bent met je hok want k zou eigenhandig de boel komen leegtrekken bij je ...

 

echt kan zo slecht tegen mensen die nooit ergens schuld aanhebben .. en constant de schuld afschuiven... wees een Vent en neem zelf de leiding en verantwoording in t leven en hou op met het bij anderen neer te leggen ..

heb je ergens geen kennis van zorg je dat je die kennis krijgt en niet hopen dat t je op een zilveren dienblad wordt aangedragen dat gebeurt alleen in sprookjes

 

en verder ga lekker door met janken k blijf wel meekijken in de hoop dat je niet je huis affbrand ofzo... in het meest positieve geval hang je jezelf maar aan t stroom ofzo daar doe je tenminste niet teveel anderen kwaad mee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben een prutser die wilt leren en dat ook erkent.

Zeker geen slachtoffer en dat ik dit beweer zuig je ook weer uit je duim.

Verder heeft een wellus nietus spelletje ook geen zin, maar je maakt gewoon een leuk verhaaltje met allerlei beschuldigingen dat voor geen kant klopt.

 

Denk dat je me verkeerd begrijpt, ik geef me noobzijnde toe hoor en ontken absoluut geen schuld of verantwoording.

Dus bij deze zeg ik het even voor je, ik ben volledig verantwoordelijk voor de aansluiting en veiligheid van de tent.

 

Graag ontopic voor degene die wel een bijdrage willen leveren.

 

Even opnieuw dan maar:

 

Deze prutser heeft door een vriend de tent laten aansluiten op de foto's in mijn album en op pagina 4 is te zien hoe dat eruit ziet.

Ketting is inmiddels bij de kroonsteen vandaan gehaald.

Er moeten nog adereindhulzen bevestigd worden voor extra veiligheid.

 

Ondanks ik probeer te onderzoeken hoe dit komt, maar omdat het in mijn prutserbeleving er goed uitziet en verder weinig kennis heb, zie ik geen problemen.

Als de draden zoals op foto goed zijn aangesloten en er ook geen draden contact maken met de tent, waar zou het nu dan nog aan kunnen liggen?

 

Heeft het eergisteren wel even gedaan na draadjes opnieuw installeren.

Vandaag dat dus weer meerdere keren gedaan kijken of ze dieper moesten, maar zonder resultaat.

 

kan straks dus waarschijnlijk de ontkiemde zaadjes van 60 euro wegpleuren.

Misschien ook wat naief, maar toen die het deed ging ik er wel vanuit dat het dan verder ook goed zat en bleef doen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zit hem hier echt allemaal in de communicatie, een heel gevoelig iets hier op het forum wat ook ZEER terecht is, = veiligheid

als je dan hoort tentstokken gaven vonken :wtf2: en dit heeft verder niks met jou als persoon te maken, maar simpelweg de manier van reageren

ook ben je waarschijnlijk niet een dom persoon (GrowingP) en weet jij ook heel goed dat je op een bepaalde manier reageert om van je af te bijten

echter zitten hier mensen die het beste met je voor hebben en behoorlijk serieus zijn met deze hobby, waar je als beginneling gewoon enkel naar moet luisterenen dat is echt geen hiërarchie maar dat is menselijk toch, iemand waarvan je weet die heeft veel kennis luister je naar, voorbeeld: Ik gaf mijn Rij instructeur ook geen les in hoe hij moest schakelen en of auto rijden. en als jou doel is beste kweker te worden, gozer ik gun het jou en meerderen gunnen je het, maar wees coachable en bewijs jezelf eerst is een goed forumlid te zijn, zonder al deze ophef, en bewijs dan dat je een paar plantjes in leven kan houden

leg de lat steeds hoger voor jezelf stap voor stap, en wie weet! word jij ooit de beste hier, maar tot die dag! wees gewoon normaal :innocent:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zit hem hier echt allemaal in de communicatie, een heel gevoelig iets hier op het forum wat ook ZEER terecht is, = veiligheid

als je dan hoort tentstokken gaven vonken :wtf2:

 

Zeker en dat is ook wat ik dacht WTF, schrok daar echt van.

Daarom wou ik het ook met het forum delen ondanks ik wist veel kritiek te krijgen.

Te veel mensen erbij betrekken is ook geen optie.

 

en dit heeft verder niks met jou als persoon te maken, maar simpelweg de manier van reageren

ook ben je waarschijnlijk niet een dom persoon (GrowingP) en weet jij ook heel goed dat je op een bepaalde manier reageert om van je af te bijten

echter zitten hier mensen die het beste met je voor hebben en behoorlijk serieus zijn met deze hobby, waar je als beginneling gewoon enkel naar moet luisterenen dat is echt geen hiërarchie maar dat is menselijk toch, iemand waarvan je weet die heeft veel kennis luister je naar, voorbeeld: Ik gaf mijn Rij instructeur ook geen les in hoe hij moest schakelen en of auto rijden.

 

Ik begrijp ook wel hoe ik overkom en dat dit niet positief of doordacht is.

Heb heel lang dit niet willen doen omdat ik alles netjes wil doen op zakelijk gebied (iets waar ik me wel goed in ontwikkeld heb)

Maar door wat tegenslagen die mij blijven achtervolgen gekozen dit te doen, knoop doorgehakt met de mentaliteit knallen nu.

Daar zit ook een stukje frustratie en emotie.

Dat zal Agent Orange ongetwijfeld bespeuren, maar dat hij me dan als onoprecht en gevaarlijke gek neerzet door een verkeerde optelsom schiet het verkeerde keelgat in.

Als iemand oprecht is ben ik het en hoewel het motief voor dit risico geld is ben ik het echt leuk gaan vinden na 2 buitenplanten.

Mensen een goed en eerlijk product te leveren.

 

en als jou doel is beste kweker te worden, gozer ik gun het jou en meerderen gunnen je het, maar wees coachable en bewijs jezelf eerst is een goed forumlid te zijn, zonder al deze ophef, en bewijs dan dat je een paar plantjes in leven kan houden

leg de lat steeds hoger voor jezelf stap voor stap, en wie weet! word jij ooit de beste hier, maar tot die dag! wees gewoon normaal :innocent:

 

Als ik voor iets ga ga ik er volledig voor om de top te bereiken.

Maar dit was gewoon uitdagen omdat ik zoveel kritiek kreeg en wel benieuwd was naar de reacties.

En uiteraard word er dan ontzettend gehapt.

 

Zoals je zelf zegt is het miscommunicatie, want agent orange vind ik wel oprecht overkomen in zijn intentie.

Ik waardeer zijn hulp ook.

Ook ben ik een rare eigenwijze snuiter, maar wel oprecht en heb ik het beste met iedereen voor.

 

Edit: Over een jaartje roken agent orange en ik samen een joint terwijl we de beste maatjes zijn. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu een andere lamp geprobeerd en dan krijg ik weer een heel ander effect.

Dan vonkt hij bij de kap/lamp zelf :S

Share this post


Link to post
Share on other sites

zullen we nu weer gewoon on-topic verder gaan zonder uitgebreid alles wat je van een ander vind te bespreken?

 

Je kunt ook gewoon dit topic negeren.

 

 

 

Heb je de lamp er ver genoeg ingedraaid, en ook nog gekeken of er een losse draad in de fitting zelf zit?

Of kun je aangeven waar de vonken precies vandaan komen? Bij de kap/lamp zelf zegt nog erg weining.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

djbroertje,

 

Vonken kwam achterin bij de kap, de aansluitng zeg maar, kon het niet heel duidelijk zien aangezien ik de stekker er gelijk weer uit deed.

Lamp is ver genoeg ingedraaid, alles dubbel gecheckt en weet nu bijna zeker dat ik er wel achter ben wat het is.

Blauwe draadje bij de fitting zit er maar voor 10% in, begrijp niet dat me maat dit niet zag.

 

Nu nog even een schroevedraaier fixen. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

zullen we nu weer gewoon on-topic verder gaan zonder uitgebreid alles wat je van een ander vind te bespreken?

 

Je kunt ook gewoon dit topic negeren.

 

 

 

Heb je de lamp er ver genoeg ingedraaid, en ook nog gekeken of er een losse draad in de fitting zelf zit?

Of kun je aangeven waar de vonken precies vandaan komen? Bij de kap/lamp zelf zegt nog erg weining.

 

waar slaat dat nou weer op ... ben gewoon on topic bezig geweest We proberen alleen ts in te laten zien dat stroom geen speelgoed is ts zet gewoon tot 2 keer toe zn tent onder stroom de enige controlle die die doet of zn instalatie goed werkt is de stekker Weer in t stopcontact te doen..

En dat is dus geen probleem volgens de mod.. goh wat veranderen de tijden snel de 1 vind dit soort zaken best de ander is een broodkweker

Topic verder negeren is geen probleem ..

 

Hoop ten zeerste dat dit goed gaat aflopen maar k betwijfel het... k denk ook niet dat dj broertje klaar zal staan met de brand blusser ben wel benieuwd wat dj broertje zou ondernemen als dit soort figuren naast zn slaapkamer komen kweken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moet me toch van het hart,

dat ook ik de insteek van DJBroertje als mod niet zo sterk vind.

 

Met alle respect naar iedereen ook naar TS.

Maar ik vind dit een hoogst kwalijke zaak.

 

Deze jongen, die is dusdanig gevaarlijk bezig, dat hij met zijn gedrag een enorm risico neemt voor zijn omgeving.

Als hij er zelf aan blijft "hangen", vind ik minder zorgwekkend,

dan dat hij willens en wetens zijn omgeving in gevaar brengt.

 

Dit type hobbyisten, brengt ook mijn hobby in een sfeer, die we met elkaar niet zouden moeten willen.

Ik zeg niet dat het gebeurt, maar het risico, dat deze jongen de voorpagina gaat halen is groot.

De publieke opinie, zal dan wederom tegen mijn hobby gekeerd zijn..

 

Dus daarom, stel ik wel degelijk een slotje voor en zelfs een ban..

Ik ben er op tegen, dat deze jongen op welke manier dan ook hier nog verder wordt gefaciliteerd.

Strikt genomen, hebben we als deelnemers aan dit forum topic, kennis van zijn "handel en wandel".

En daarmee deels mede verantwoordelijk.

Hier ligt een moment, dat wij ook onze verantwoordelijkheid moeten willen nemen..!

Edited by oude rocker
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

De mensen die allemaal kritiek leveren moeten eens heel goed naar zichzelf kijken of ze zelf alles perfect doen in hun leven.

 

Daarna zou ik graag willen dat jullie eens kijken hoe er op jullie reacties gereageerd word en of het ook echt helpt wat jullie zeggen/oordelen.

 

We willen met zijn allen bereiken dat die jongen een veilige kweek start toch?

Als we hem dan enkel van advies gaan voorzien en het oordelen eens achterwege laten, zou dat een optie kunnen zijn?

 

Ohh en Rocker, een slotje en of een ban, zou je mij ook uit kunnen leggen hoe daardoor een veiligere situatie gecreëerd word?

 

Edit:

En Agent Orange, ik test ook altijd of iets werkt zonder de stekker ervan in het stopcontact te steken, ik ben gelukkig helderziend, anders had het een hele opgave geweest voor me.

Ik denk dat de topicstarter niet helderziend is, en die het gewoon op de menselijke manier probeert of zijn lamp werkt of niet.

Edited by bosrand
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omdat Bosrand,

ik de hoop heb, dat hij dan het bijltje er bij neer gooit.

 

En nee hoor, ook ik doe niet altijd alles perfect.

Maar sommige dingen,

drankrijden ofzo, daar zal ik mijn vingers niet aan branden..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan iemand bannen en een topic sluiten en hopen dat het helpt door dat die er mee stopt, maar dat lijkt me niet echt realistisch.

Een mens is nu eenmaal een eigenwijs ding en zal zich niet zomaar uit het veld laten slaan door een ban of iets dergelijks, beter is het daarom om iemand advies te blijven geven tot dat het probleem opgelost is. ;)

Als jij vind dat je jezelf door deel te nemen aan dit topic in gevaar brengt, waarom reageer je dan?

 

Niemand is perfect, ieder heeft zijn fouten, die op zijn of haar manier allemaal erg kunnen zijn, al zie je dat niet altijd zelf in.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

beter is het daarom om iemand advies te blijven geven tot dat het probleem opgelost is. ;)

 

Daar zit nou net de kern van het probleem.

Het lijkt er niet echt op, dat hij adviezen, die het probleem zouden moeten oplossen te harte neemt..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Agent orange en oude rocker,

 

Ik ben toch zeer duidelijk geweest dat ik ook geschrokken ben van de situatie en vraag niet voor niets hulp.

Hoeveel duidelijker willen jullie het nog hebben?

 

Jullie lopen gewoon te zeiken om te zeiken.

Met een arrogante houding dat jullie mij wel even kunnen vertellen dat ik niet moet kweken of een ban verdien.

Het bijltje erbij neergooien door wat elite figuren die hoog van de toren blazen gaat NOOIT gebeuren oude rocker ;)

 

beter is het daarom om iemand advies te blijven geven tot dat het probleem opgelost is. ;)

 

Daar zit nou net de kern van het probleem.

Het lijkt er niet echt op, dat hij adviezen, die het probleem zouden moeten oplossen te harte neemt..

 

Als dat advies is dat jij voor mij gaat bepalen of ik mag kweken, dan zeg ik, dat kan je op je buik schrijven.

Verder zou ik je willen vragen te stoppen met liegen om mij in een kwaad daglicht te zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met iets bannen kom je helemaal niet verder Rocker, een mens is zoals ik al zei een eigenwijs ding en leert vooral door te doen, het enige wat je kan proberen is iemand advies/inzicht geven, of de ander er wat mee doet, dat is aan hem of haar.

 

Maargoed, maar weer eens on topic.

Hoe staat het er voor met je lamp GrowingP?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik had ook alles kunnen opruimen en/of het topic sluiten of weghalen maar dan is de kans vele malen groter dat er dan wellicht bij een buurman ergens een onveilige situatie aanwezig is.

 

en met on-topic bedoel ik dat er al vaak genoeg gezegd is dat men hem een gevaarlijk persoon vind.

 

Mee eens dat TS door zijn uitgebreide en wellicht wat onhandige antwoorden zeker de indruk kan wekken nergens naar te luisteren. Maar ik lees toch ook veel dat hij aangeeft noob te zijn en hier is om te leren en toch elke keer weer zijn "fouten" hier meedeelt waar het uiteindelijk toch een veilige tent kan worden.

En goed de adviezen lezen is dan ook weer wat, ik heb ergens veel eerder in het topic al gevraagd om in de fitting te kijken naar de aansluitingen. :whistle: als dat nu toch de oorzaak blijkt te zijn.

 

Misschien ben ik dan te optimistisch maar ik lees dan sommige stukken dan blijkbaar net even anders soms.

En als TS het uiteindelijk toch niet goed krijgt zitten hier toch flink wat leermomenten voor toekomstige kwekers.

En bij ernstige twijfel kan het topic later ook nog weg.

 

Ik hoop toch op een goed eind.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...