Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
LuckyLuke

Eerste Kweekje

Recommended Posts

De oogst was wel aardig we hebben het alleen niet gewogen maar autoflowers heb ik sws niet goeie ervaring mee doe mij maar lekker semi-autoflowers bijvoorbeeld goldrush goeie oogst en vroeg klaar en het rookt ook goed en ja de ak47 was guerilla

 

Mvg,

 

Toppert

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is niet cheap maar als t goed is zit wietzaadjes bijna met alle soortjes een paar euro goedkoper plus

je krijgt freebees. Wat bij die zaadbanken niet t geval is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben net nog eens naar de spot met de lage boompjes geweest om een mooi plekje te zoeken en plots zag ik dit bordje staan. "verboden toegang bescherming fauna en flora"

En nu vraag ik mij af of dit bos van lage boompjes bijgehouden of gecontroleerd zou worden door boswachters of natuurliefhebbers.

Heeft er toevallig al iemand ervaring met dit soort spots?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ow ja iniedergeval zal er met zo een bord weinig volk lopen maar of dat bord goed nieuws is ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uit de grond scheuren en bij je eigen spot zetten haha:)

 

Werk in uitvoering toch?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uit de grond scheuren en bij je eigen spot zetten haha:)

 

Werk in uitvoering toch?

 

ahahhahahahahahahaha ik hoef niet eens high te zijn om hier uren over te moeten lachen, LOL

 

 

ik heb trouwens nog een vraagje aan allen, wanneer beginnen jullie ong met ontkiemen?en doen jullie dat dan de eerste 2 weken binnen tot het buiten goed weer is?

en wanneer zetten jullie ze ong buiten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahaha zal ik doen :D

 

ik denk dat ik zal beginnen ontkiemen tegen 1 mei

het kan een week vroeger of later zijn.

 

en wat denken jullie is de spot safe?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

hahahaha zal ik doen :D

 

ik denk dat ik zal beginnen ontkiemen tegen 1 mei

het kan een week vroeger of later zijn.

 

en wat denken jullie is de spot safe?

 

Is het een flink bosje met flink wat kleine boompjes kort op elkaar ,dan kan je gerust in het midden een plekje maken ,ze gaan daar echt niet door liggen lopen ,kijk uit dat je geen padje gaat maken er naar toe ,doe eerste meters helemaal niks aan de kleine boompjes dat valt op.

Ik zou wel willen dat het bij mijn spots verboden toegang was ,je hebt natuurlijk niet veel last van wandelaars ,natuurlijk zijn er altijd figuren die hetzelfde zijn als ons ,kijk gewoon uit dat niemand je erin ziet lopen ,dat trekt mensen aan om te gaan kijken ,anders is het een top locatie .

Wat wil je gaan zetten op de locatie ,een paar maar of niet ,en wat wilde je gaan zetten ,zet er een paar mooie heribei,s neer .

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

Morgen ga ik nog eens gaan en zal kijken hoe ver het bosje nog doorloopt.

Omdat het mijn eerste keer is wil ik het graag gemakkelijk houden en was daarom van plan om 5x auto ak 47 van hy-seeds en 5x automazar ook van hy seeds.

Maar ik ben ook wel benieuwd hoe het is om een normale plant te laten groeien maar over de soort ben ik nog niet uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon zetten. Is gewoom een stuk natuurgebied waar niemand komt. Maar nu weet ik wel waar je spot is want ik ben nog nooit zo'n bord tegengekomen. De beschadiging na het woordje fauna... Zijn wel dingen waar je over moet nadenken maatje voor je die op internet donderd want daar zijn geen twee dezelfde van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de afbeelding verwijdert voor de zekerheid, al ben ik er vrij gerust in want ik heb deze bordjes al vaker tegengekomen in de provincie waar ik woon

Share this post


Link to post
Share on other sites

goedzo, elk jaar kom ik ze tegen.. Foto's van de uitgetrekte omgeving met niet te missen herkenbare objecten zoals gebouwen op de achtergrond, herkenbare vegetatie of wat dan ook.

 

Een beetje discretie op foto's is geboden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En dan zit ik met nog een vraag,

Ik ben van plan de zaadjes vanaf 1 mei in de grond te steken, maar van 1 tot 10 juli ben ik met vakantie.

Zou dat een probleem zijn want volgens de website zou ik dan ongeveer moeten kunnen oogsten en ik wil geen mislukte oogst door toprot?

De soortjes zijn ak 47 auto en automazar van hy seeds

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is niet erg handig nee, zeker auto's moet je op het laatst goed in de gaten houden ivm toprot. Kan zijn dat ze dan voor je vakantie rot vrij zijn en je terug komt en alles helemaal verrot is, kan snel gaan. Zou ze lekker pas in juni planten, worden ze ook groter want dan is het weer ook beter als het goed is.

 

Ook zou ik er wat reguliere soorten bijnemen, zijn die auto's niets heb je die als backup.

Edited by Johnny_Sack

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat johnny zegt

nog een nornmaal soortje als back up

Share this post


Link to post
Share on other sites

tuurlijk, jaren terug raadde ik iedereen af om binnensoortjes en zelfs haze buiten te zetten maar hoe gek het ook klinkt dat zijn juist de soortjes die het beste brachten hoe gek ook!

Share this post


Link to post
Share on other sites

We zijn ook behoorlijk afhankelijk van het weer. Regent het 3 weken net als je planten klaar zijn overleeft geen enkele strain. Daarom is spreiding wel belangrijk.

 

Vorig jaar waren de Ierdbei x Herijuana best wel laat, ik verwachte er helemaal niets meer van maar dit was op het eind toch de meeste brenger. Maar september/begin oktober was toen ook wel goed weer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet het nog goed met het verduister project, de hele maand septemver was goed t/m de 26e daarna paar keer regen gehad.

 

Zo'n september in 2015 teken ik voor. Ik had niet meer gedacht dat we een goede zomer kregen want het begin was echt om te janken zo erg.

Achterblijven met groei etc. Planten van een meter waar ze al dik tegen de 2 aan hadden moeten zitten.. Maar de september heeft in ieder geval

een hoop goed gemaakt gelukkig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus begin mei zal ik de reguliere zaden ontkiemen en dan een maand later begin ik aan de autoflowers.

 

En wat is jullie mening over kweken in een maisveld?

Buiten spot met de lage boompjes heb ik ondanks al veel zoeken nog geen andere spot gevonden.

En een maisveld lijkt me de ideaal. Maar heb hier ook wel al wat nadelen over gehoord.

Ik zou 2 of 3 spots nemen zodat moest er een spot gevonden worden, ik nog steeds een backup heb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een maisveld is een ander niveau want feitelijk doe je dit op iemands anders grond. Ik vind het prachtig maar wel met de juiste soortjes en je moet ook weten of je met vroege of late mais te maken hebt. ontkiemen doe je van midden tot eind april en in mei naar buiten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben er nu definitief uit

5 x heribei in dat bos met de lage boompjes

5x automazar aan tussen een bos en een maisveld

5x ak 47 an de rand van een beek middenin een maisveld

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit

zaden keuze is alvast goed

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wens je veel succes in ieder geval! Zal je volgen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er komt in ieder geval een kweekverslag :D

Spots kunnen misschien nog wat variëren.

Dit weekend ga ik terug naar de spot met de lage boompjes om wat te gaan kappen.

Ik kan al niet wachten tot het kweekseizoen van start gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...