Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
supernoob

Wow

Recommended Posts

De man is geen dure advocaat nodig,

Hij moet zich gewoon ff gaan verdiepen,

 

Door onwetendheid en cowboy verhalen, krijg je dit.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De man is geen dure advocaat nodig,

Hij moet zich gewoon ff gaan verdiepen,

 

Door onwetendheid en cowboy verhalen, krijg je dit.

 

Denk niet dat de eigenaars hier op zitten wachten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beroeps en bedrijfsmatige hennepteel evenals en illegale teelt van grote hoeveelheden cannabis

 

... wat staat hier nou eigenlijk

 

Hebben wij beroeps en bedrijfsmatige hennepteelt ?

Ben namelijk nog geen beroeps teler tegen gekomen we zijn wat dat betrefd zwart werkers toch zonder contract...

Bedrijfsmatige teelt.... dus berdocan mag hier ook niet meer kweken ?

 

En wat is een grote hoeveelheid cannabis ? Als je t aanbde koffieshop ganger vraagt is 10 gr al veel maar vraag je t aan een hobbykweker dan een kilo ofzo.. en de broodkweker zal niet wakker liggen van een kilo... dus hoe intrepeteren ze veel ?

 

Als k 2 lampjes koop is dat dan voor een grote hoeveelheid ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar niet op?

 

Bedoel dat de eigenaars van GS niet zitten te wachten op die nieuwe regelgeving, ze zouden het natuurlijk ook graag anders zien maar als de overheid het zo wilt...

 

Bij mij gaat het er gewoon niet in dat men aan de andere kant van de wereld legaal gaat en men er hier voor kiest om terug naar de middeleeuwen te gaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoor hier in de GS alleen maar dat het nog wel los zal lopen. Dat er bv geen complete tenten, Complete afzuigsets, voeding van 5liter en meer... Dat soort dingen verkocht mogen worden.... Het blijft nog iets met een heleboel mazen in de wet... En anders allemaal maar de hornbach aanschrijven of ze kweektenten kunnen bestellen! Allle onderdelen los van elkaar zijn namelijk ook met een growshop wet nog steeds niet verboden! Daarbij kom ik nou ook wel bij een growshop die nou ook kerstbomen staat te verkopen omdat ze officieel een tuincentrum zijn...

Share this post


Link to post
Share on other sites

rocker , bij een veroordeling kunnen ze je gehele omzet ontnemen ,(dit verzin ik niet maar dit is waar mijn advocaat op wijst.)

 

Voordat er jurisprudentie is blijft het een groot risico voor ondernemingen , niet zozeer voor het strafrechtelijk gedeelte (ik denk dat het erg gematigde gestraft gaat worden) maar de eventueel ontneming is daarintegen wel een groot probleem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk dat de online winkels meer deze kant op gaan

 

growshopholland heeft zijn naam verandert in tuincentrum holland .

maar alles is gewoon nog verkrijgbaar inc complete tenten.

 

of onder het mom van greensell (voor de kleine groente en fruit teler)

 

beginnen steeds meer veranderingen zichtbaar te worden op internet.

 

maar zijn de webshop zijn/haar gegevens .

dan nog steeds opvraagbaar voor het justitie aparaat.?

ik vermoed dat ze er niet zo makelijk vanaf komen.

 

en dan nog de NL zaadboeren.

hoe gaan hun nog met dit beleid nog zaken doen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

le plantage had al een nsb tekst staan de afgelopen paar weken. niks nieuws.

 

ik heb contact gehad met marcel van puk. die gasten gooien het grote werk eruit. idd 5 liter kannen de grote filter en grote afzuigers.

 

1 lampie per persoon dat soort shit. complete tenten zullen overal wel te koop blijven. bij een botanische tuin zul je ook een complete tent nodig hebben.... enkel zonder filter ofso maar goed de kleinere typische blijven gewoon.

 

ben eigenlijk benieuwd of voorbereiden van hennepteelt enkel bij growshop verboden word.... of dat ik voortaan de speciekuipen ook niet meer veilig bij growshop de gamma kan halen. of een groot aantal zakken kokos ook verdacht is die je haalt bij de welkoop.

 

@ secret jardin: welke advocaat meld jouw dit en op welke rechtsstukken zijn die gebaseerd dan??? kun je dat wat breder onderbouwen? ben daar namelijk erg nieuwsgierig na.

 

@ oude rocker: plek zat joh anders voeren we hem op 2 plekken. tis niet niks zo

 

@ agent: idd hoe gaat de rechter dit uitvoeren.... allemaal een trieste bedoeling

 

ach voor de broodfokker helemaal prima dit zal natuurlijk ongetwijfelt de prijs weer doen stijgen :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...