Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
poederbaas

Kratom Gebruik

Recommended Posts

Hallo Dames en heren,

 

heb deze week maar ff een zakje kratom gekocht (red sumatra) want ik was toch wel erg nieuwsgierig. nu zat ik thuis in mn kamertje en vond het nu wel tijd om het spulletje te testen. heb een theelepel met poeder weggeslikt en een halfuurtje gewacht. het resultaat was dat ik wat helderder in m'n hoofd was. het viel me een beetje tegen en heb toen nog maar een theelepel achterover gegooid. m'n ogen staan wijd open heb veel energie en ik zie alles met een kleeeeein beetje vertraging. maar op internet staat dat het een ontspannen gevoel geeft, nouuu.....ik voel me niet echt veel anders dan normaal. kortom het valt me een beetje tegen tot nog toe.

 

heeft iemand betere ervaringen dan mij, en/of misschien tips waardoor het wel een leuke ervaring word? :)

 

cheers,

 

Martijn

 

hmmm en een half uurtje later is de energie weggevloeid en vallen m'n ogen bijna weer dicht haha :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij mij was het ongeveer hetzelfde, eerst gewone dosis genomen maar niet veel effect.

dan nog een dosis en nog niets noemenswaardig

dikke ripoff imo

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahh balen, had er wel goede dingen over gelezen. ach weten we dat ook weer, op naar de volgende "kruiden". :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probeer maar salvia en dan een sterk extract hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salvia geeft niet echt een ontspannen gevoel :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dikke dap thc olie en wedden dat je vliegt

Share this post


Link to post
Share on other sites

yopo, dat indianen poeder? neeehh dat sla ik over .

miss ooit nog een keer salvia of paddo's.

maar dat is niet echt waar dit topic over gaat =p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel bedankt voor je review ik twijfelde nog om kratom te kopen. Zie er nu wel vanaf.

let op met salvia die ervaring kan je kijk op de wereld compleet veranderen.

en gebruik een torch aansteker bij t roken van salvia. Salvia heeft ook een omgekeerde tolerantie, dus hoe vaker je het doet, hoe sterkerhet effect. Bij mij was t pas de 3e x raak met 10x extract

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mensen die op zoek zijn naar de effecten van Kratom even Salvia aanraden is echt niet slim. Wereld van verschil tussen die twee planten! Lees je in voor je ergens aan begint. Dat gezegd zijnde, kratom werkt wel degelijk hoor. Het is subtieler dan een high van de meer conventionele genotsmiddelen, maar effecten zijn er zeker. Heb je de kratom bij een degelijke bron gekocht? Veel smartshops en online winkels verkopen kratom van lage kwaliteit. Ik ben ondertussen vaste klant bij een uitstekende verkoper. Snelle service, goede kwaliteit kratom en veel goedkoper dan de gemiddelde smartshop. Vandaag zelfs nog 250 gram Thai kratom binnen gekregen en ben er weer lekker mellow van :P .

Als je kratompoeder wilt kopen met extravagante namen(pimp kratom, super enhanced, ultra,....) dan kom je meestal bedrogen uit. Door de band genomen is dit kratom van lage kwaliteit en dan ga je inderdaad weinig voelen. Zoek naar winkels die enkel onderscheid maken tussen de teelt-regio en tussen de kleur van de nerven van de kratomsoort. (mail me als je een link wilt)

 

Als je op zoek bent naar een ontspannende kratomsoort, dan blijf je best bij de kratom met rode nerven. Meestal betreft het een Thaise soort of eentje uit Borneo. In Thailand zelf wordt geen kratom meer geteeld dus als ze je wijs maken dat ze bij een kweker in Thailand kopen, dan liegen ze.

De kratom met groene nerven is een 'tussensoort'. Deze soorten zijn zowel sedatief als stimulerend(al is elke kratom dat wel een beetje). Ik heb ook al wel gemerkt dat deze soorten langer duren dan de rode versie.

Als laatste is er nog de kratom met witte nerven. Dit zijn de meer stimulerende soorten, maar ik kan je hier weinig over vertellen aangezien ik ze zelf nog niet gebruikt heb. Ik hou meer van sedatieve: euforische kratom.

 

Bij het gebruik van kratom moet je er wel op letten dat je dit op een nuchtere maag in neemt voor maximaal effect. Zorg ook dat je poeder hebt, dat kan je makkelijk mengen in pudding,appelmoes etc. om de smaak te maskeren. Maak géén thee van kratom. Hitte breekt actieve stoffen af en de smaak van kratom-thee is vele malen viezer dan als je het mengt met een pudding ofzo. Ik gebruik zelf ongeveer 7 gram Thai kratom en hier krijg ik een sterk ontspannend effect, euforie, motivatie om te ondernemen en een drang om te babbelen met alles en iedereen( Eén van de reden dat ik deze tekst nu maak :P ). Verder slaap ik er erg lekker van, maar minder diep. Ik kom eerst in een soort 'trance' voor ik in slaap val. Voelt allemaal heel erg leuk. Ohja, verspil je geld niet aan dure extracten. Meestal zijn ze niet erg effectief en bovendien schiet je tolerantie snel de hoogte in.

 

Als je een high verwacht die er even hard in slaat als van wiet of iets anders, dan moet je geen kratom gebruiken. Zoek je echter een leuke afwisseling die je een goede mood-boost geeft, dan heb je zeker wel wat aan kratom. Maar gebruik het niet teveel, kratom kan verslavend zijn, mentaal en fysiek. Ook bouw je tollerantie op dus weken achter elkaar kratom gebruiken is slecht voor je portemonnee, en verhoogt de kans op verslaving. Zelf probeer ik het tot 2 keer per week te beperken, tenzij in vakanties. En eigelijk is dat al een beetje teveel.

 

Kratom is voor mij echt een geweldige plant met superleuke effecten. Echter, in deze tijd willen mensen gewoon te veel en verwachten ze te veel. "Tripping balls, zo strak als een prei, zo high als een garnaal." Het moet altijd maar hard gaan. Dan apprecieer je kratom inderdaad niet. Maar zeggen dat kratom niet werkt, dat het rip off is zegt enkel veel over de veeleisende ongeduldige gebruiker dan over de kratom zelf. (No offense) Je moet niet zomaar alles willen proberen om een high te krijgen. Lees , lees en lees nog meer. Door kratom etc. met 'legal highs' etc. te vergelijken versnel je enkel het proces van illegalisering van het product en daar is het veel te dierbaar voor.

 

"Kratom doet me niets dus ik probeer wel even Salvia of Yopo"...Dat is echt een onverantwoorde denkwijze. Ik wil je hier niet de les spellen of beledigen, maar door zo'n verstandhouding krijgen de nu nog legale kruiden een slechte naam.

 

Meer info nodig over kratom? Pm me :) .

 

Edit: Ik heb onlangs ook cannabis gebruikt samen met kratom. Kratom enkele uren daarvoor ingenomen en snachts nog een hit van de bong genomen. Er is hier zeker een duidelijk synergetisch effect. Mega-euforie als je deze twee combineert!

Edited by rock fever

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor mij geeft kratom juist een heel ontspannen en soms een euforisch gevoel, meestal is het voor als ik zenuwachtig ben of gespannen ben.

Ook gehoord dat het verslavend is maar heb ik helemaal geen last van. :yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...