Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

chucha

Wat Gebeurt Er Met Ons Forum In 2015 (Growshopwet)

Recommended Posts

Ik ga xtc maken denk ik.

Achter het station werken is dat niets voor jou?

Share this post


Link to post
Share on other sites
nee dat kan dus juist wel, waarom hebben we anders zon wet?

 

Nee, ze kunnen met die wet in de hand niet de privacy van willekeurige klanten schenden. De wet is ook niet gericht op klanten, anders heette het wel 'de growshop-klanten wet' of de 'tuincentrum-klanten wet'.

 

Ze hebben genoeg andere wetten om je privacy te schenden, dus deze hebben ze daar niet voor nodig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

een reporter met een meegesmokkelde camera heeft de stekkenhandel jaren geleden een stevige slag toegebracht

een bevel tot "doorrechercheren"kan een complete stad vol kwekers onder druk zetten.

slechts een enkeling heeft een omweggetje , en houdt die mogeijk ook nog eens voor zichzelf( denk aan rozenkwekers die lampen en pk13/14 hebben, of wormenkwekers die eens wat opzij zetten voor een maat)

 

dus de hele toon van "rustig maar" en "het komt niet zover" zie ik met argusogen aan

 

het is een kleine 40 jaar geleden dat in de usa ook een : frisse wind: ging waaien

mensen gingen van ellende bananeschil roken , of keiharde drugs nemen ( coke, crack)

pcp was een makkelijk alternatief ( productie gaat niet gemoeid met grote stinkende pakketen hash of wiet)

 

dus, wat we nu zien aan ghb , keta, etc, het is denk ik verklaarbaar als je de kwaliteit van nederwiet in shops bekijkt

en dat synthetische gerommel wordt alleen maar meer.

 

en zoals ik dus al begon ; er is geen enkele aanleidnig om te denken dat het wel los zal lopen

 

het loopt uit de hand

het wordt een teringzootje

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
dus de hele toon van "rustig maar" en "het komt niet zover" zie ik met argusogen aan

 

Ik geloof dat niemand dat zegt, want die wet is er al.

 

Maar ik geloof ook niet in dat 'ik ben oh zo hulpeloos' verhaal en al helemaal niet in 'er is nu pas een echte oorlog tegen kwekers' want ook die oorlog is er lang en breed.

 

een reporter met een meegesmokkelde camera heeft de stekkenhandel jaren geleden een stevige slag toegebracht

 

Er zijn ook reporters die bij lui uitgenodigd over de vloer komen om stekken te kopen, vraag het Doede maar of kijk anders zelf even 'nederwiet, de mofie'. En nog steeds kan ik stekken kopen, ook als hobbyist.

 

Laat er nou eerst maar jurisprudentie komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sinds 1 januari heet de Intratuin hier in de buurt voortaan Praxis tuincentrum. Zou dit ook met die wet temaken hebben? :whistling

 

Om meer blauw op straat te krijgen zijn ze hard mee bezig. Je mag je aanmelden voor vrijwillige bij de politie, kun je fijn je vrienden een bekeuring geven zeker... :kill:

Share this post


Link to post
Share on other sites

op ons zuster forum,opengrow.com

is onlangs een soortgelijk topic geopend.

door onze buitenlandse collega s.

zij maken zich blijkbaar ook druk om deze verandering in onze wet

voor de mensen die nog willen weten ,

wat er gaat gebeuren .

raad ik aan het topic daar in de gaten te houden.

aangezien sannie ook actief is op opengrow..

en misschien gaat hij daar zich wel mengen in het gesprek.

hier de link.

law changes in march?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zet die hele site op een US server ergens in een staat die het gelegaliseerd heeft en je bent weer van het gezeik af.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik stel voor dat er een nieuw begin op dit forum komt

alles tot aan 1 maart in het "archief"

. Dit archief kan het beste in een amerikaanse legalised state staan

 

en vanaf 1 maart wordt dit mpgelijk het "5 wietplantenforum"

want die 5 zijn gedoogd

schrijven over gedoogde hobbies kan niet verboden worden

zo blijven adverteerders beetje plakken, en de lezers kunnen doorgaan om hun plantjes op foto te zetten , mits er maar 5 zijn

de rest hou je maar mooi buiten beeld, en lul je niet over

 

fotos van mega kweken zet je maar mooi op opengrow

 

is dat wat??

 

ps , ik hoop dat WF iets in die richting zal doen , want ik baal er van om me in te moeten houden bij het beantwoorden van vragen

liefst deelde ik alles wat ik wist , maar daar snij ik mezelf in de huidige situatie mogelijk bij in de vingers

Edited by MeneerJansen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat lijkt me niet nodig.

Als je schrijft dat je vanuit "journalistiek oogpunt" een kweek van iemand gaat verslaan hier op het forum, dan ben je toch volledig legaal bezig?

En net zoals bij voetbalwedstrijden zijn er altijd mensen die meekijken en het beter weten, en zodoende hun reactie plaatsen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben journalist die artikel schrijft over 60 jaar lang kweken en blowen, en die veldonderzoek ; doet ben al bijna halverweg mijn veldstudie

Edited by MeneerJansen

Share this post


Link to post
Share on other sites

TILBURG - Ook de laatste twee growshops in Tilburg zullen voor 1 maart hun deuren sluiten. Die verwachting sprak burgemeester Noordanus maandag uit in de raadscommissie bestuur.

 

Noordanus heeft al drie growshops laten sluiten. Met de twee resterende is hij in gesprek: de Groene Oogst aan de Jules de Beerstraat en El Amigo aan de Trouwlaan. Hij maakt zich geen illusies over de gevolgen voor de wietteelt. "De verkoop verdwijnt gewoon op internet richting webshops."

Edited by Toppluk

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo spannend is de content tegenwoordig hier op wietforum nou ook weer niet..

 

soms kom ik via google oude topics tegen waarin dit soort vragen doodnormaal zijn :P

 

Gepost 10 mei 2005 - 10:47

Alle,

Ik heb een vraag mbt bevloeiing van de dames.

Stel je voor:

Een hok van 25 m2 waarvan 20 m2 kweekoppervlak.

24 x 400 watt

2 x 3250 m3 afzuigers

2 x 1.5 mtr filters

1 x 4250 m3 aanzuiger

 

Zit te denken aan:

120 x coco's slabs

600 stekken

 

Het probleem is dat die 2 mm druppelaars te snel verstoppen en daarnaast geen zit om 1200 cappilairs te steken.

 

Zou mapito/coco's in curver bakken werken (wel een aantal gaten boren in bodem)? en dan maar met rajetjes (aarde sproeiers, 4 mm) 2 per curver bak.

 

Of hebben jullie een beter idee (eb en vloed of zo). Graag ook even een uitleg hoe dat werkt met bewatering en drainage.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben al een tijdje geleden overgeschakeld naar de Japanse Lupine. :P

 

IMG_5896.JPG

Edited by Piet_Piraat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan kan je nog beter kattekruid roken.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

piet welkom back ,waar was je al die tijd ?

:vape:

 

ps ""die lupine heeft kanoblad ze staat te dicht onder de zon .

je zat op lupine.nl zeker ?

kan je daar nog laaien ?

Edited by macerror
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

goe spul man die lupine :|

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te dicht tegen de zon? Aangezien de mensheid pas rond de 0.8 op de Kardashev schaal zit zie ik niet hoe je daar iets aan kan doen :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja die schalen van kim kardashian droom ik ook wel es van .

:likken:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...