Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest wiet61

Outdoor Plannen

Recommended Posts

Guest wiet61

Als het erg warm is op de spot ,kan je er altijd nog zelf in kruipen in de kliko ,om af te koelen ,wel mooi gemaakt luftthegreenstuf ,op naar een top jaar . :whistle: :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha guerilla zwembad! :dribble:

 

Wat jij hebt hebt met teken heb ik met reeën, net ff wat spullen heen gebracht. Moest ff 5 minuten totdat het ging goed schemeren, zie ik gewoon 6 verschillende het pad oversteken. Ok het was wel schemer dus dan komen ze te voorschijn maar toch.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had hier afgelopen week ook een nieuw record,

9 stuks in 1 keer :lol:

en die beesten werden ook brutaal, ik moest echt even 5 minuten rustig wachten tot zij op hun gemakje verder liepen.

normaal kan ik ze gewoon afschrikken en doorlopen maar met zulke aantallen ga je de uitdaging liever uit de weg

 

heb 2,5 meter houten paaltjes gehaald voor het hekwerk,

dat word een fort knox als ik klaar ben met die spot

 

greetz,

lufthegreenstuf

Edited by lufthegreenstuf
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha prachtig deze verhalen,

wel echt klootte van die teken..

 

Mooi gefixed die water basin Luft!

 

Succes dit jaar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die bullebakker zo groot als een paard een een gewei zo groot als de vleeswarenafdeling bij de appie bedenk je jezelf ook wel 2 keer

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Die bullebakker zo groot als een paard een een gewei zo groot als de vleeswarenafdeling bij de appie bedenk je jezelf ook wel 2 keer

 

Lopen er zoveel herten bij luftthegreenstuf <die grote lopen alles om ,maar LTGS kennende word het een fort .

Share this post


Link to post
Share on other sites

even ter vermelding torsti onze goede vriend volgt hetzelfde voorbeeld als beaker en verleng het halve jaar met nog een half jaar dus canna is weer een jaartje onder de pannen.

Dit klopt niet wat je hier zegt hoor.

Het mailtje, wat hij van Torsti heeft gekregen, was een bevestiging van de 180 dagen die ik hem gegeven had.

HacktheSystem zeg even tegen Canna dat het mee valt ,maar een ban van 180 dagen ,dan kan hij weer op het forum ,als hij nog wil natuurlijk .

Er zijn er al veel vertrokken hier ,Gobru Elmo Nu Canna nog erbij ,en het zullen er veel meer zijn .

 

tjsa ben ff een tijdje niet geweest maar ik miste ZE al, enig idee waar naar toe ZE zijn gegaan moet zeggen heb veel geleerd hier JAMMER dat het een rotzooitje is geworden, ik zelf heb gemerk dat als ik geen topic bij hou me planten ook niet gerip worden dat was in het verleden wel anders en ben wel een stuk voorzichter geworden wat ook wel meewerk is dat ik een kind heb gekregen dus weinig tijd om hier te verdoen ,ik wens iedereen heel veelsucces deze zomer en dat we maar net zo mooie zomer mogen krijgen als afgelopen jaar

 

dampende groet wallythc

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja wat denk jij dan.

als er 9 van die herten op mijn planten afrennen moet ik wel iets hebben om ze tegen te houden.

 

kan die wolf niet even een eindje doorlopen?

kan ie hier de boel even leeg komen vreten :whistle:

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

groot gelijk flink wat maatregelen treffen ,er is weinig aan als ze alles opvreten .of om lopen van je ,het leverd niet zoveel op ook ,alleen kop pijn dat hou je eraan over ,hahahahah

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wolven stront wordt in duitsland wel verkocht als middel tegen reeën en dat hazen.

 

Er zelf schijten werkt ook wel trouwens.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Gaas erom ,ik heb al weer een rol of 10 gekocht van 25 meter lang ,en dat worden er nog meer ,of zelf wat schijten op je spot ,vorig jaar deed ik dat wel ,je moet iets als je moet bouten .

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog iemand verduisteren op spot?

Vroeger had je nog wel van die mafketels :withstupid:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo n low grow hydrosyteem tussen het riet zullen we waarschijnlijk niet snel meer zien opduiken

ik alvast niet , geen mogelijkheid tot wegens te kort bij bewoonde wereld

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat lowgrow systeem lag hemelsbreed 15km van de Dam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat heb je toen mooi geflikt en geen vrees voor heli in de 'uiterwaarden'

ik kweek vanaf 20 meter wegrand op sommige plekken

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog iemand verduisteren op spot?

Vroeger had je nog wel van die mafketels :withstupid:

 

Auto mazar onder een dak.

 

Zelfde effect maar veel minder werk.

 

Of het wat is weet ik in Augustus.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juist precies het zelfde effect!

Tenzij je heel kieskeurig bent en specifiek van 1 soort wilt hebben.. (PP, WW, Haze..)

 

Ben benieuwd Johnny! :verrygood

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juist precies het zelfde effect!

Tenzij je heel kieskeurig bent en specifiek van 1 soort wilt hebben.. (PP, WW, Haze..)

 

Ben benieuwd Johnny! :verrygood

 

Wordt eerst wel een heel klein projectje hoor met heel weinig planten wat binnen het gedoog beleid zou vallen. Het is inmiddels allemaal voor eigen gebruik. :whistle:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ik zet er ook overal waar ik bezig ben een of twee neer ,ik lul maar wat in de ronde hoor ,je moet toch wat om aandacht te trekken van mede growers ,de foto,s die ik plaats zijn van een ander hoor ,die durft niet te posten ,ik help hem graag natuurlijkj . :whistle: :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog iemand verduisteren op spot?

Vroeger had je nog wel van die mafketels :withstupid:

 

Canna was er zo een. Hij was er nog niet over uit of die het weer

Gaat proberen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik canna was deed ik het zelfde maar dan met auto flowers en een greepspann dakje er boven. Want de opzet was 100% goed en ook 1 van de redenen dat ik iets soort gelijk ga doen.

 

Ook mooie constructie had die Canna gebouwd.

 

Met auto's hoef je er ook niet zo vaak heen.

 

Canna liet toen een keer foto's zien van AK47 autos die best mooi waren. Knal er daar dan 500 van onder denk ik dan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee dat waren autohaze van een beunhaas, die waren zeker niet verkeerd.

 

Canna was niet tevreden over zijn contructie, ja niet zozeer de contructie maar het stugge vijverzeil wat hij had kreeg die moeilijk over zijn contructie heen, daarom heeft ie gezegd dat die een koepel maakt, een halve cirkel dus. Ik kan me er wel in vinden ik ben een keertje met m mee geweest en het zag er puik uit!

 

Ik heb het ff voor je opgezocht johnny, de foto's van Canna zijn in dit topic te vinden die jij bedoeld!

 

http://www.wietforum.nl/topic/107432-de-mooiste-guerilla-fotos/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik canna was deed ik het zelfde maar dan met auto flowers en een greepspann dakje er boven. Want de opzet was 100% goed en ook 1 van de redenen dat ik iets soort gelijk ga doen.

 

Met auto's hoef je er ook niet zo vaak heen.

 

 

Wat is je plan dan Johnny? Met dakje erboven moet je er denk ik juist vaker heen i.v.m. water geven? Ik ben benieuwd naar iedereen zijn ervaringen aankomende zomer op guerilla met autoflowers, volgens mij het eerste keer dat de mensen in de guerillacorner die momenteel actief zijn er vrij veel gaan zetten. Denk dat het gaat tegenvallen als je bomen gewend bent, aan de andere kant ook veel voordelen...We ll see, kan niet wachten op mooie veldfoto's.

 

:spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...