Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest wiet61

Outdoor Plannen

Recommended Posts

Haha zeker! Een ban van een jaar te pakken vanwege een welgemeende uitspraak die niet op prijs werd gesteld. Fuck die onzin en stil gezeten heb ik zeker niet.

 

:evil:

 

Enjoy

 

gallery_5606_5890_362609.jpg

Edited by cannabusinesss
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgend jaar groter en beter. Was een verduister projectje die niet helemaal is geworden wat t wezen moest helaas. Ik kan iedereen anraden om nooit pvc vijverzijl te gebruiken deze raakt snel beschadigd in de vouwen met lichtlekken als gevolg en iedereen weet wat voor narigheid dat brengt.

 

Ik heb geen zwartwit folie liggen maar kan iemand mij bevestigen dat dit 100% licht blokkeert ?

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

HOi canna het ziet er goed uit wat je gedaan hebt dit jaar ,toppie hoor .in dat zwart wit folie komen ook vlug scheuren in als je het elke keer erop en deraf moet halen ,dat is mijn bevinding in iedergeval ,dus ook licht in je verduister hokje .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben ik de enigste die zich afvraagd wat die welgemeende uitspraak was? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk niet dat hij deze opmerking mag herhalen als hij er een ban voor heeft gehad

maar stiekem ben ik ook wel benieuwd :whistle:

 

@cannabusinesss, is vijverdoek misschien een idee?

of is dat te zwaar/ te duur...

 

ik zie er hier zo 20 staan, zien jullie ze ook al?

gallery_28379_13612_7425286.jpg

 

greetz,

lufthegreenstuf

Edited by lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

ik denk niet dat hij deze opmerking mag herhalen als hij er een ban voor heeft gehad

maar stiekem ben ik ook wel benieuwd :whistle:

 

@cannabusinesss, is vijverdoek misschien een idee?

of is dat te zwaar/ te duur...

 

ik zie er hier zo 20 staan, zien jullie ze ook al?

gallery_28379_13612_7425286.jpg

 

greetz,

lufthegreenstuf

IK zie het wel ,een mooie spot man ,mooi in de zon ,is er ook water aanwezig ,of moet je een gat graven .

Share this post


Link to post
Share on other sites

De uitspraak betrof ergens in de trent dat ik van mening was dat er een persoon was in een bepaalde kwestie waarvan ik vond of zou wensen dat hij een geweldadige handeling zou verrichten omwille van wat ik vond dat rechtvaardig was in de betreffende kwestie. Ergens in de nieuwsrubriek kan ik mij herrinneren. Wat de kwestie inhoudelijk was durf ik niet meer te zeggen.

Ik heb eerder een ban te pakken vanwege mijn grote mond, maar dat weerhoud me er niet van te zeggen wat ik denk want alleen aan zulke mensen heb je iets, achter de ellebogen heeft niemand wat aan.

 

@luf, Als je die 2 bomen links en rechts weghaalt dan zie ik er wel 20 staan, maar ik denk bomen van 2x2m dus 20 stuks op dat akkertje word een pens werk.

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beetje snoeien en struikjes verwijderen en je hebt een prima plek. Foto is richting het zuiden gemaakt toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Dat beetje snoeien is zo gebeurd ,en 20 gaten graven ook als je fit bent ,het zijn tenminste mooie kleine boompjes ,die kan je mooi gebruiken voor erlangs te zetten ,of te stutten links en rechts ,mooi man vol in de zon ,we gaan het volgen van je .

Share this post


Link to post
Share on other sites

johnny snapt em meteen, de foto is al richting het zuiden gemaakt.

de struiken e.d. tegen de horizon zijn zo'n 3,5 meter en de rest is max 2,5 meter

dus dat is met een handsnoeischaar al een walk in the park :icecream:

 

wiet61, het water staat er daar nu op een aantal plekken tot ongeveer enkeldiep maar op deze spot was het nog netjes droog.

een waterkuil kan handig zijn voor in de zomer maar ik heb daar in de buurt gelukkig genoeg water voor cocobricks in de lente ^_^

 

canna, 2x2m zou erg mooi zijn maar daar ga ik nog niet vanuit :P

het is voor het eerst dat ik een spot met een voedzame bodem in combinatie met volle zon heb gevonden dus wie weet?

 

greetz,

lufthegreenstuf

Edited by lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

johnny snapt em meteen, de foto is al richting het zuiden gemaakt.

de struiken e.d. tegen de horizon zijn zo'n 3,5 meter en de rest is max 2,5 meter

dus dat is met een handsnoeischaar al een walk in the park :icecream:

 

wiet61, het water staat er daar nu op een aantal plekken tot ongeveer enkeldiep maar op deze spot was het nog netjes droog.

een waterkuil kan handig zijn voor in de zomer maar ik heb daar in de buurt gelukkig genoeg water voor cocobricks in de lente ^_^

 

canna, 2x2m zou erg mooi zijn maar daar ga ik nog niet vanuit :P

het is voor het eerst dat ik een spot met een voedzame bodem in combinatie met volle zon heb gevonden dus wie weet?

 

greetz,

lufthegreenstuf

 

IK hoef het niet te snappen ,ik wist het al van je :likken: :jump: :likken: ,mooie spot man ,niet veel werk ,als je er maar goed kan komen ,en de grond goed is ,dat scheelt je veel werk ,dat hoef ik jouw niet uit te leggen ,denk ik . :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jullie snappen het gewoon niet, ik wel! :dribble: :likken:

 

 

Wat is dit voor grond dan? Meer klei achtig schat ik zo in?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een vergelijkbare spot met zulk soort boompjes en bramenstruiken, door de bramenstruiken groeien brandnetels en ander onkruid dus ik wil de gok wel wagen, betreft een kleigrond. Ik heb nog geen schop in de bodem gehad dus verder weet ik nog niet veel.

Ik ga hem in februarie aanpakken.

 

Je vind door het hele jaar door wel als je goed kijkt kleine brandnetels en anders zie je wel de lange stelen die er van de zomer hebben gestaan dan weet je dat je een niet heel slechte grond hebt.

 

Ik heb ook een spot van 25 bij 15 meter waar vrijwel alleen maar van dat brede dikke gras groeid bijna rietachtig. Hier en daar enkele meters brandnetels tussendoor dus ik wil de gok wagen om dat varkentje eens ff grondig te wassen daar. Ik zit nog te twijfelen over welk soortje

maar nog genoeg tijd om daarover met mezelf te bakkeleien.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ik heb een vergelijkbare spot met zulk soort boompjes en bramenstruiken, door de bramenstruiken groeien brandnetels en ander onkruid dus ik wil de gok wel wagen, betreft een kleigrond. Ik heb nog geen schop in de bodem gehad dus verder weet ik nog niet veel.

Ik ga hem in februarie aanpakken.

 

Je vind door het hele jaar door wel als je goed kijkt kleine brandnetels en anders zie je wel de lange stelen die er van de zomer hebben gestaan dan weet je dat je een niet heel slechte grond hebt.

 

Ik heb ook een spot van 25 bij 15 meter waar vrijwel alleen maar van dat brede dikke gras groeid bijna rietachtig. Hier en daar enkele meters brandnetels tussendoor dus ik wil de gok wagen om dat varkentje eens ff grondig te wassen daar. Ik zit nog te twijfelen over welk soortje

maar nog genoeg tijd om daarover met mezelf te bakkeleien.

 

Werk zat ,jij ook dat zie ik wel ,ik heb een spot of 7 die ik aan moet pakken ,ik begin er ook mee in februarie anders krijg ik het nooit klaar allemaal ,ga je er ook een tropic over bij houden .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ben benieuwd hoe mijn kruising het gaat doen bij de andere guerilla's. de verwachtingen zijn hoog dit jaar!

Ik zet er ook ,dus je kan het zeker volgen,anders stuur ik wel wat foto,s naar je :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtig dit! Outdoor guerilla topic to the max man.

 

Heb je nog soorten toegevoegd / afgehaald van de lijst aan soorten die je wilt gebruiken>?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Prachtig dit! Outdoor guerilla topic to the max man.

 

Heb je nog soorten toegevoegd / afgehaald van de lijst aan soorten die je wilt gebruiken>?

 

Miramar ,er komen alleen soorten bij lijkt het wel ,ik heb S5-gg2 en PP-gg2 ,daar ga ik er ook van zetten kijken wat het word ,mooie soorten natuurlijk .Canabinesss heeft mooie soorten gemaakt !!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net met canna naar de spot geweest maar hij heb weer een ban te pakken begint een lekker scheinheilig zooitje te worden hier ik ben er pas een maandje of 2 op aanraden van hem maar als t zo moet heb ik het gauw gezien hier.

 

On in guerilla spirit te blijven de verklikker lag er nog en de eerste brandnetels komen alweer de kop oo steken

It's gonna be a fabulous season. Zoals the brown dirt warior zegt in zijn growvideo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol brown dirt is wel grappig ja.

 

Hij heeft 1 ding zeker door, stekken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net met canna naar de spot geweest maar hij heb weer een ban te pakken begint een lekker scheinheilig zooitje te worden hier ik ben er pas een maandje of 2 op aanraden van hem maar als t zo moet heb ik het gauw gezien hier.

Hoezo scheinheilig zooitje?!

Als je na een ban van een jaar een mod een mailtje stuurt, met de vraag of hij nog wat rookwaar te koop heeft, moet je niet gaan klagen dat je weer een ban te pakken hebt.

Het hele gezeik over het bannen en alle kritiek op de mods, begint me nu mijn strot uit komen!

Als het jullie hier niet bevalt, dan flikker je maar mooi op!!!

We zijn NIEMAND verantwoording verschuldigd en als iemand zich niet aan de regels wil houden, dan ligt dat aan die persoon en niet aan de mods of de forumregels!!

 

De groeten!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Als het jullie hier niet bevalt, dan flikker je maar mooi op!!!

Volgens mijn moet het forum het hebben van mensen als canna ,als die allemaal weg gaan blijft er niet veel guerilla over nietwaar .Je kan een foutje maken dat weet ik ook wel ,maar is een pm nu zo erg ,en ik weet je moet ergens een lijn trekken ,maar een waarschuwing had dat niet gekund dan ,mee beginnen met dan flikker je maar op ,is dat praat voor een mod .

Jammer allemaal ,kom op, hand over het hart strijken en beginnen aan een mooi jaar met kweek plezier ,voor iedereen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb nog genoeg van mn laatste ice rondje , maar verheug me nu al op de zomer.

Wil weer de AK 48 autoflowers gaan proberen , hebben al eerder leuk resultaat geleverd.

Lijkt me een goede soort voor de guerilla lui op het forum.

Mijn outdoor gebeurt op het balkon.

Toch vind ik het heerlijk om te lezen , die Guerilla topics.

 

Hopelijk zijn we weer on-topic.

 

M.v.g !

Edited by Grondlegger

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...