Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest wiet61

Outdoor Plannen

Recommended Posts

haha beaker jij heb m die ban gegeven toch? Hoelang heeft die nu weer aan zijn broek hangen en dan ook nog open en bloot vertellen waarom iemand gebanned is. Wel een beetje iemand aan de schandpaal nagelen vind je niet? Misschien zit hij wel moeilijk qua medicinaal weet jij veel... Lekker lullig dan he?

 

Ga zo door beaker met je voorbeeld functie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

haha beaker jij heb m die ban gegeven toch? Hoelang heeft die nu weer aan zijn broek hangen en dan ook nog open en bloot vertellen waarom iemand gebanned is. Wel een beetje iemand aan de schandpaal nagelen vind je niet? Misschien zit hij wel moeilijk qua medicinaal weet jij veel... Lekker lullig dan he?

 

Ga zo door beaker met je voorbeeld functie.

 

Ja, dat open en bloot vertellen hoe en wat ,dat is ook niet erg slim ,en canna had er geen kwaad mee in zin ,of wel ,hij kan goed ziek zijn net wat jij zegt ,een waarschuwing was meer op zijn plek geweest denk ik ,maar wie ben ik .

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha beaker jij heb m die ban gegeven toch? Hoelang heeft die nu weer aan zijn broek hangen en dan ook nog open en bloot vertellen waarom iemand gebanned is. Wel een beetje iemand aan de schandpaal nagelen vind je niet? Misschien zit hij wel moeilijk qua medicinaal weet jij veel... Lekker lullig dan he?

 

Ga zo door beaker met je voorbeeld functie.

Ja, ik heb hem die ban gegeven.

Mooie gast ben jij!

Eerst de boel betichten van scheinheilig zooitje en als ik dan meld wat er aan de hand is, ben ik opeens iemand aan de schandpaal aan het nagelen? :head_hurts_kr:

En hoezo voorbeeldfunctie? We zitten hier niet op de kleuterschool, toch?

Een mod is niets meer of minder dan een willekeurig ander lid, aan wie gevraagd is of hij een oogje in het zeil wil houden.

 

...

Je kan een foutje maken dat weet ik ook wel ,maar is een pm nu zo erg ,en ik weet je moet ergens een lijn trekken ,maar een waarschuwing had dat niet gekund dan ,mee beginnen met dan flikker je maar op ,is dat praat voor een mod ...

Hij is al lid vanaf 2006. Denk je nou werkelijk dat hij nooit gewaarschuwd is?

Je moest ook eens weten hoeveel problemen we op het forum hebben gehad door wat leden via pm uitwisselen, maar daar zal ik dan maar geen uitspraken over doen. ;)

En "Als het jullie hier niet bevalt, dan flikker je maar mooi op!!!", had ik misschien ook wel iets netter kunnen formuleren, maar ik wilde niet scheinheilig over komen, snappie? :likken:

 

Edit:

Oh ja, en het laatste wat ik er nog over kan/wil zeggen is, dat de ban dit keer "maar" voor 6 maandjes geldt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

scheinheiligheid staat los van iemand afbranden. Hij is inderdaad vaker gewaarschuwd om niks. Omdat hij een uitgesproken mening heeft ja. Maarja een half jaartje kan hij wel overbruggen hij staat hier naast me lachend over de schouder mee te kijken.

 

en nu we toch alles op tafel leggen welke problemen komen er van dan??

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fijn dat hij het zo sportief opneemt en er om kan lachen. :tu

 

Nu weer on-topic graag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiet61, mag ik vragen wat je dit jaar gaat gebruiken om de aarde te verbeteren?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Wiet61, mag ik vragen wat je dit jaar gaat gebruiken om de aarde te verbeteren?

Natuurlijk mag je dat vragen ,ik meng de grond ,per gat met cocobricks en 5 kopjes kippemest ,2liter wordenmest per gat ,en een liter lavameel ,in de bloei geef ik nog wat wormenmest rond de stam ,ik had dan ook het laatste jaar geen last van ondervoeding ,geen gele bladeren niks ,nou ja hier en daar eentje maar meer niet ,ook strooi ik wat kalk rond ,dat doe ik al in maart ,niet veel maar toch .

O ja en schimmels geef ik ook mee ,een schepje of zo per gat .

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

een liter lavameel is dat niet een beetje teveel van het goede?

aan de hand van je kippemest doserig maak ik op dat je gaten van 50x50 maakt?

je gebruikt de lavameel dus echt als bemesting. Ik gebruik het enkel ter verrijking vanvan elementen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

een liter lavameel is dat niet een beetje teveel van het goede?

aan de hand van je kippemest doserig maak ik op dat je gaten van 50x50 maakt?

je gebruikt de lavameel dus echt als bemesting. Ik gebruik het enkel ter verrijking vanvan elementen.

IK gooi per gat ongeveer twee handen vol .nou een halve liter dan ,het was me opgevallen dat ik bijn ageen verkleurijg had dit jaar ,of een voedings achterstand ,dat kan natuurlijk ook aan de grond zelf liggen ,er stonden bossen brandnetels .

DE gaten maak ik iets groter ,maar 60 cm bij 60cm bij 60cm ongeveer ,dat scheeld ook niet veel .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dankje!

Ik zat al aan kippenmest te denken. Misschien dit jaar toch een (kleine) guerilla kweek doen, Maar was toch benieuwd wat de andere leden gebruikte voor hun aarde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is me ook opgevallen bij mezelf dat het gebruik van lavameel de planten groener houd dus ik denk wat dat het inderdaad is.

Je plant kan bij elk mineraal. Dat zit echt niet allemaal in een standaard grondje of in je voeding.

Lavameel is gewoon hét ingredient om toe te voegen in mijn ogen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

even ter vermelding torsti onze goede vriend volgt hetzelfde voorbeeld als beaker en verleng het halve jaar met nog een half jaar dus canna is weer een jaartje onder de pannen.

 

ik zal af en toe wel wat beeldmateriaal posten van onze guerilla avonturen!

 

Toch maar een ander forum zoeken canna zoals die andere goeierikken die weg zijn gelopen!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

even ter vermelding torsti onze goede vriend volgt hetzelfde voorbeeld als beaker en verleng het halve jaar met nog een half jaar dus canna is weer een jaartje onder de pannen.

 

ik zal af en toe wel wat beeldmateriaal posten van onze guerilla avonturen!

 

Toch maar een ander forum zoeken canna zoals die andere goeierikken die weg zijn gelopen!

 

Zo verdwijnen er wel erg veel ,hoe kan het zijn dat een mod zich bemoeid met de andere ,en 6 maanden meer een ban geeft .

Hebben zo,n hekel aan canna dan ,ze vergeten wat hij toe voegt op dit mooie forum .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komt goed wiet61.. Canna is niet weg te slaan zijn beeldmateriaal komt er wel!

 

Heb jij ervaring met stekken maken van fems?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Komt goed wiet61.. Canna is niet weg te slaan zijn beeldmateriaal komt er wel!

 

Heb jij ervaring met stekken maken van fems?

 

ja vele jaren geleden heb ik er veel gemaakt,dat was in het heel groot , ik heb geen plaats nu .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

maar met succes? dus geen herma's of andere bloeibelemmeringen wat niet wenselijk is?

nooit geen herma,s gehad ,en geen andere belemmeringen,niet dat ik weet ,altijd mooie steks geleverd .

Share this post


Link to post
Share on other sites

even ter vermelding torsti onze goede vriend volgt hetzelfde voorbeeld als beaker en verleng het halve jaar met nog een half jaar dus canna is weer een jaartje onder de pannen.

Dit klopt niet wat je hier zegt hoor.

Het mailtje, wat hij van Torsti heeft gekregen, was een bevestiging van de 180 dagen die ik hem gegeven had.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

even ter vermelding torsti onze goede vriend volgt hetzelfde voorbeeld als beaker en verleng het halve jaar met nog een half jaar dus canna is weer een jaartje onder de pannen.

Dit klopt niet wat je hier zegt hoor.

Het mailtje, wat hij van Torsti heeft gekregen, was een bevestiging van de 180 dagen die ik hem gegeven had.

HacktheSystem zeg even tegen Canna dat het mee valt ,maar een ban van 180 dagen ,dan kan hij weer op het forum ,als hij nog wil natuurlijk .

Er zijn er al veel vertrokken hier ,Gobru Elmo Nu Canna nog erbij ,en het zullen er veel meer zijn .

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

In het mailtje van torsti stond dat hij de ban verlengd met 180 dagen dus daar verstaan we toch onder de ban van jou beaker en dan de verlenging van torsti eraan?

 

Ach W61, als we allemaal zo braaf waren zouden die mooie plaatjes van canna de gierillasectie niet zo mooi maken haha :D

De plaatjes van andere ook en samen moeten we er wat moois van maken. Jammer van canna dat hij aan mods vraagt om handel maar hij zou het goede er wel van in hebben gezien.

 

Komt goed Beaker no hard feelings is de boodschap van canna.

------------------------------

 

ontopic:

Ik kan waarschijnlijk in maart een lampje indoor hangen en dan donderen we er een paar easy's en heribei's onder voor de stekken en kijken hoever we komen. Verder wacht ik nog op een mooie selectie van de kruising van canna.

Word een mooi seizoen als het een beetje mee gaat zitten.

 

Ik heb nog steeds mijn bedenkingen over guldrush van spliff seeds. beetje 50/50 kans op mooie pheno's en als je stekken maakt van net de verkeerde pheno loop je op de klippen. Klopt het een beetje dat die easy's niet superlaat klaar zijn ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die easy's gaan toch wel richting oktober.

 

Ga eens naar unleashthegreen, maak een account en lees het topic van bad penny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In het mailtje van torsti stond dat hij de ban verlengd met 180 dagen dus daar verstaan we toch onder de ban van jou beaker en dan de verlenging van torsti eraan?

 

Ach W61, als we allemaal zo braaf waren zouden die mooie plaatjes van canna de gierillasectie niet zo mooi maken haha :D

De plaatjes van andere ook en samen moeten we er wat moois van maken. Jammer van canna dat hij aan mods vraagt om handel maar hij zou het goede er wel van in hebben gezien.

 

Komt goed Beaker no hard feelings is de boodschap van canna.

 

Ik ga hier verder niet de inhoud van dat mailtje bespreken, maar zo als jij het zegt staat het ook niet in het mailtje.

Er staat dat zijn account voor 180 dagen is uitgesteld.

 

En ik probeer hier echt niet de moraalridder uit te hangen hoor en heb ook niks persoonlijks tegen canna, want ik ken hem niet eens.

 

Ik vind het wel jammer dat jullie het mij en het forum kwalijk nemen, terwijl vragen om handel heel duidelijk niet is toegestaan.

Als ik dit bij 1 door de vingers zie, kan ik een ander daar niet op meer aanspreken en als door dit soort activiteiten het forum wordt opgedoekt (we moeten Ivo geen handvatten geven), krijg ik de verwijten waarom ik het niet tegen heb gehouden.

 

Hoe dan ook, zal het waarschijnlijk toch nooit goed zijn wat ik als mod doe, maar ik ben hier echt niet om het voor jullie te verpesten en baalde ik er zelf ook van dat ik deze pm van hem had ontvangen en hem wel een ban moest geven.

 

Ik wens jullie in ieder geval een mooi guerilla seizoen toe (ook canna natuurlijk ;) ).

 

Groeten Beaker :spliff:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga ik doen Johnny, begin oktober vind ik nog wel acceptabel zeker met een september als afgelopen jaar dan kan je ervoor kiezen om de laatste week voor lief te nemen en vroegtijdig te oogsten. Op 100 stuks zal de schade wel meevallen dacht ik zo.

Word een flinke klap arbeid ik begin gewoon met gaten graven en hou minimaal 2 meter tussen de plantgaten als ruimte dan kan iedere plant 2m breed worden, ik wil ook de zijkanten goed belicht hebben en de ventilatie tussen de planten is ook belangrijk. Beter iets minder planten die de ruimte hebben dan net iets teveel en dat ze elkaar verdringen.

 

Denk dat ze die breedte wel bereiken en de hoogte ook wel. Als het stekken worden dan is dat een piece of cake die worden toch al wel wat ronder dan zaailingen, die worden meer kerstboom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat canna gewoon een andere profiel naam neemt ,opgelost

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

hackthesystem, de easy sativa's zijn in de eerste 2 weken van oktober klaar met bloeien.

de heribei's is een stuk eerder dan de easy's dat is dus al een goede combinatie.

ikzelf zat er over te denken om de heri's en sativa's door te stekken voor buiten (aangezien die toch alleen goede pheno's hebben)

en dan de goldrush zaden gebruiken om de tussen periode mee op te vullen.

wellicht nog wat vroegere onstabiele genetica om eerder dan de heribei te oogsten (ook een autoflower tentje voor in de zomer)

en dan nog stekken of zaden maken van de northernspecial van spliff als laatste soort voor buiten.

zo blijf ik wel bezig denk ik, zeker als ik ook nog wat regulier spul weg ga zetten om mee te kruisen/veredelen.

 

@hackthesystem, kijk maar eens in mijn oude topics, daar kun je de easy's met andere soorten vergelijken.

ook de afbloeidatum is erg belangrijk, je wilt toch ook niet alles in 1 keer oogsten?

en idd dat topic waar johnny het over heeft, tjongejongejonge :dribble:

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...