Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Starter 1.0

Condens Op Ramen Niet Weg Te Krijgen

Recommended Posts

Succes starter hoop dat je het einde haalt, ik zit ook met samengeknepen billen. Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

tis nu weg, maar een ruitje ervoor van plexiglas had de boel toch (voor de buitenwereld) opgelost ?

 

Condens slaat dan (evt) op het plexiglas en niet meer op je ramen. kan er zelfs de luxaflex nog tussen hangen.

 

En plexi is ook niet zo duur ...

 

 

 

PS ligt er natuurlijk aan of je er nog doorheen moet kunnen kijken, anders kan je van alles tegen je kozijn schroeven, als het maar afsluit.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja boef voordat je wat naakt pics stuurt in je hok kan ik je niet serieus nemen

 

Hok wordt na deze ronde afgebroken en nog 5 mnd huur moeten dan helaas betaald worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

die folie van ph donner , kan je dacht ik gewoon doorheen kijken ( anders kan je diepvries producten niet zien liggen in supermarkt)

 

via riolering zou ook ik niet mijn voorkeur hebben , maar kan wel als het niet te veel m3 is ( zelf ook wel eens zo gedaan)

 

als er een wc in of naast de ruimte zit waar je afblaast kan je ook de wc eraf laten , op die manier zal een gedeelte door riolering gaan ( door overdruk )

Edited by knakenpoetser

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet zo niet meer hoever je nu bent.

Maar 5mnd??

 

Kun je nog een rondje doen denk ik dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zou kunnen maar ik heb geleerd dat de kunst van het kweken en niet gepakt worden in het op tijd trekken van de conclusie dat net dat ene rondje extra je in een hele hoop problemen kan brengen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is dat nano vloeistof dan niets ?

 

Als je naar de filmpjes kijkt op YT dan lijkt het me de oplossing...

 

Niet voor de schimmel op de muren, maar wel voor de condens op de ramen.

 

Kan het zelf niet testen daar ik niet (meer) kweek, maar er zijn vast wat mensen die er hun autoruit of brommerthelm hebben ingesmeerd !

Share this post


Link to post
Share on other sites

doet me denken aan die fucking tellsell tv van vroeger AMAZING MIKE !

 

maar als het werkt, werkt het, paar opvangbakkies onder je ramen en je bent de man :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...