Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
komando

Nederland Onderwereld

Recommended Posts

Houd iemand bij wat er op dit moment gaande is in de Amsterdamse onderwereld en welke koppen er nu gaan rollen?

 

dodenlijst wordt 1 voor 1 afgewerkt, Holleeder opgepakt

 

mensen met inside informatie?

 

 

grtzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat IS erachter zit,die op zijn beurt weer door Teeven word geinformeerd met Opstelten op de achtergrond die het glashelder wegcijfert als een onder controle hebbend geheel.

Ruimt lekker op nietwaar?

 

BUKAKEEEEEEEEEE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mho,je weet waar je aan begint he als je een grote jongen wil zijn,een te hard en en nat sheetje en je heb de meelwormen in je zitten,lig er niet echt wakker van mvg xl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Houd iemand bij wat er op dit moment gaande is in de Amsterdamse onderwereld en welke koppen er nu gaan rollen?

 

dodenlijst wordt 1 voor 1 afgewerkt, Holleeder opgepakt

 

mensen met inside informatie?

 

 

grtzz

 

denk je dat er zware jongens hier posten dan? :whistle:

 

ik denk dat de zwaarste .....zgn crimineel hier....een gescheiden huisvader is... die zijn kinderen een mooi kerst kodo wil geven.....dmv 2 of 3 lampen...

 

voor de rest hobby growers en blowers....

 

gr :dope:

Carpe

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha het is dat ik niet uit Amsterdam kom, anders had ik hun geliquideerd B)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inside info:

 

Ali B is ook betrokken. Hij zong het al... Oh dit is, ja dit is, die leipe mocro flavour!

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha komedianten..

 

Amsterdamse onderwereld.. de boodschap is duidelijk, als je mensen beflikkert is dat wat er met je gebeurd en ik hoop dat het ook zo blijft anders loopt het de spuigaten uit, mensen kunnen niet meer normaal doen dus laat ze elkaar maar lekker opruimen.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

probleem is vooral dat er te veel ge-opereert word op basis van zzp gebeuren. een voor alle en iedereen alleen. jongens die elkaar amper kennen althans niet door en door waardoor er maar een natte scheet gelaten hoeft te worden en men denk dat ze elkaar aan het vernaaien zijn maar een wilde westen als gevolg.

 

in amsterdam is dat nu voor namelijk marrokaanse jonge gangster(tjes) die willen pimpen ( wat aardig lukt daar niet van ) die weinig tot niks hebben te verliezen. ze staan ver buiten de nederlandse samenleving en heb moeite om aansluiting te vinden.

 

helaas passen ze ook niet goed in de NORMALE marrokaanse gemeenschap die zowel in nederland leeft als in Marokko dus daar ook al geen echte aansluiting. niet zo gek dat die gasten flippen en het die hard criminele pad op gaan

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...