Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest Bolliex

Zijn Dit Herma's ?

Recommended Posts

Guest Bolliex

Ze zijn uit alle veiligheid al verwijderd, maar toch zit ik met de vraag of ik goed gehandeld heb.

Wie kan dit bevestigen? Het soortje was critical.

Jammer :(

 

gallery_20705_12752_163024.jpg

gallery_20705_12752_77810.jpg

gallery_20705_12752_168325.jpg

gallery_20705_12752_333230.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie alleen mannelijke bloemen, dus het lijkt op een mannetje.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Bolliex

Nochtans gemefiniseerd zaad besteld... 3op6 al...

Hier wordt ik niet bepaald euforisch van.

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm dit lijkt op een mislukkenling . welk merk zaad ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

als deze uit fem zaad zijn moet je ze niet altijd verwijderen, het kan best een hermafrodiet zijn met maar 10 % aan mannelijke bloemen, planten verwijderen is eigenlijk niet nodig je kan ook gewoon de mannelijke bloemen eraf halen, en uiteindelijk toch een mooie opbrengst halen uit die plant op een paar zaadjes na wat niks uit maakt, je hebt ook planten met 50% en 100% aan mannelijke bloemen die moet je gewoon verwijderen die vallen ook meteen op. uiteindelijk is uit fem zaad kweken best wel lastig ze kunnen namelijk niks hebben terwijl ze dat wel zeggen dat ze sterker zijn(dikke onzin dus), 2 graden te warm of te koud in je hok en je hebt grote kant op zaad en zo kan ik nog wel meer factoren opnoemen.

Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had hem even laten staan om te kijken hoe de verdere ontwikkeling gaat kunnen namelijk ook haarzakjes zijn die later uitkomen dan de rest, ik vind dat je veel te snel gehandeld hebt blijkbaar ben niet genoeg geïnformeerd over het uit fem zaad kweken.

Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drie op zes?

Dan lijkt het regulier zaad.

Maar hoe zagen de toppen er uit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie alleen mannelijke bloemen, dus het lijkt op een mannetje.

waar zie jij mannelijke bloemen dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij fem zaad is het voor mij altijd een rondje ballen plukken voordat het steunrek erin gaat en ik er niet meer bij kan. Het is meer regel dan uitzondering. En het hoeft inderdaad maar aan kleine dingetjes te liggen, maar het zit hem doorgaans vooral in de genetica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daarom dus regulier.

Het is meer werk maar

stabieler en genetisch sterker.

maar je had ze wel even mogen laten staan.

Soms is het inderdaat een beetje ballen plukken en ben je er vanaf maar soms pfff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Akkoord, geen bloemen maar bloemknoppen.

Duidelijk mannelijke voor-bloei.

 

Het lijkt wel of sommigen hier de blunder van de zaadbank proberen goed te praten.

Ik zou bij de leverancier gaan klagen.

Dit is niet normaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Akkoord, geen bloemen maar bloemknoppen.

Duidelijk mannelijke voor-bloei.

 

Het lijkt wel of sommigen hier de blunder van de zaadbank proberen goed te praten.

Ik zou bij de leverancier gaan klagen.

Dit is niet normaal.

ik zie ook wel knopjes zitten maar dat hoeven geen balletjes te zijn kunnen net zo goed haarzakjes zijn die later uit komen heb ik vaak genoeg gehad, ik praat het niet goed voor de leverancier maar als je een beetje in leest hier op het forum weet je dat het behoorlijk risico vol is als je aan fem zaad begint als je niet weet hoe je er mee moet om gaan, de genetica speelt zeker een hele grote rol is gewoon even goed zoeken welk soortje mooi stabiel is dat is voor mij ook een lange weg geweest maar er zijn er genoeg, maar er spelen echt wel veel meer factoren een rol, warmte, koude luchtstroom, stralingswarmte( de lamp er te snel te dicht op), licht lek, te weinig water,te kleine ruimte, enz enz hier ga je al snel de fout mee in als je er geen verstand van hebt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Critical van RQS? Die ben ik namelijk op dit moment ook aan het ontkiemen...

ik weet dat Critical een behoorlijk gevoelig soortje is, maar er zijn natuurlijk verschillende zaadbanken kan natuurlijk zijn dat die wel stabiel zijn, ik zet in ieder geval nooit meer Critical!

als je een stabiel soortje wil moet je eens kijken op Hy-seeds en dan pak je jack widow ook wel mobi dick genoemd dit is echt een mooi stabiel soortje alleen moet die 9 weken bloeien maar dan heb je ook wat :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Bolliex

Krijg nieuwe zaadjes van de verkoper en hun oprechte excuses.

Ik ga niet vertellen van waar ze precies komen want ben al altijd tevreden geweest.

 

Groetjes iedereen!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Bolliex

@oude rocker: Thx.

Heb btw nog een 4de mannetje gevonden ook. 2 op 6 maar female.

Maar goed, ik bekijk het positief want bij de 2 dames hebbek ineens ook de eerste bloemen gezien vandaag. Dus de dag kan niemeer stuk. :dope:

Edited by Bolliex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...