Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Unpredictable

Internet Speurder Quiz

Recommended Posts

Staat op me telefoon, zeker van de op wat eerder werk... maar de naam ontschiet me

 

Ahterin me hoofd hoor ik de goeie int vloeie maar das em niet...

Edited by Ozzoes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wegpiraat!

 

Herkent jou app dit stukje ook al

 

Idd voor de fans van de posse deel 2 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben bang dat er hier een neder zit met toch nog en goed geheugen na al dat gerook :innocent:

 

De eerste was te doen via de app deze niet heb je zeker ff wat eruit gehaald kwa geluid met een leuk progje :likken:

 

Joepie ik heb wat goed geraden in de 30 jaar dat ik rond loop :jump:

Greetzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou piraatje op de volgende meeting neem ik nog een dikke top NLSpecial voor je mee ;)

 

nog 1 omdat het kan:

 

 

let wel alleen 22bas22 en ozzoes krijgen een prijs!

 

deze is voor de fun!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee :P yeah eindelijk een fout antwoord joeppie

 

20 miles Narayana

 

Topie Maat daar mag je me zelf snachts voor wakker maken :wub:

 

Tis dat je ietsje te ver woont om zomaar langs te hoppen, maar als je een keer in de buurt van alkmaar bent doe je maar pm.

Als je niet tot een meeting kan wachten!, altijd welkom hier..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke ik kap er mee dit gaat nergens meer over hoe de fuck kun je dit raden.....

 

Wie kent jesse nou, behalve ik ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaf het al aan in een pm mannen ik zal niet meer raden is niet leuk meer met zo een muziek freak als ik :innocent:

 

Vals spelen heeft niet veel zin bij Casto die heeft alle Shazam en dergelijke apps wel, toch ben ik bang dat er een maf hier zit met veel verstand van(nederpop) muziek en het opzoeken ervan ;)

 

Greetzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb z allemaal getest en geen van alle gaf een andtwoord alleen bij die van rock superstar, maar die is dan ook wel erg algemeen ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mach n jesse!!. Ja shit man was net aant eten maar d beat van d grafsteen staaat????? Zo relaxt! Ken dat hele nummer van begin tot eind woord voor woord! Machtig mooi!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik en Ozzoes zijn gewoon Nedhiphop diehard's kan iedereen bedenken het appje maar ze herkennen dat is een 2de, dat betreft heeft casto het goed gedaan om ze van te vore te testen of ze herkenbaar waren

 

Dusja geen shazam of andere app :likken:

 

Greetzz

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan had ik beter een stukje van, whitewolf, westklan, oudekerk kaffers, vaardigheid kunnen nemen ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uberhaupt gebruik ik geen apps! Ken op t forum op me telefoon en da vin ik ingewikkeld genoeg! Al die andere rotzooi ken ik nie haha.

 

Maar dat zijn toch de klasiekers zon beetje van de nederhop, hou je daarvan moet je deze zeker kennen, en geen kempi of wtf dan ook! Vooral die beat van de grafsteen staat! Een heerlijk ska achtig gevoel met een rauwe tekst in de vorm van een leuk verhaal!

 

Ik zal zelf ook nog even een vraagje online gooien, de beloning zal enkel aan de winaar bekend worden gemaakt!

Edited by Ozzoes
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een vraag bedenken is toch een stuk moeilijker als proberen er 1 te andworden!

 

Alle vragen die ik bedenk kan je letterlijk bij google in typen en de eerste hit is het andwoord..

Ik brainstorm nog even door!

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandaag me prijs in ontvangst mogen nemen

ben er blij mee nog nooit wat gewonnen lol

beaker bedank ik ga zoals je vroeg jou op de hoogte houden ze komen volgendjaar buiten testaan

 

 

Alle vragen die ik bedenk kan je letterlijk bij google in typen en de eerste hit is het andwoord..

Ik brainstorm nog even door!

 

pas je de zin toch aan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een vraag bedenken is toch een stuk moeilijker als proberen er 1 te andworden!

 

Alle vragen die ik bedenk kan je letterlijk bij google in typen en de eerste hit is het andwoord..

Ik brainstorm nog even door!

Ben ik gelukkig niet de enige die er moeite mee heeft. :lol:

 

@Bosteelt: Top! :tu Ik kijk er al naar uit. Ben ook wel benieuwd hoe ze het buiten doen. :)

Ik moest nog een behoorlijk eind omrijden om het af te geven bij een postagentschap, want de brievenbussen zijn hier allemaal al aangepast voor oud en nieuw, dus paste de envelop er niet in. :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ha dat is balen beaker maar nu worden ze zeker niet opgeblazen lol

ik zal exstra lief voor ze zijn :D

 

casto je prijs word morgen vestuurd

veel kijk plezier

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uberhaupt gebruik ik geen apps! Ken op t forum op me telefoon en da vin ik ingewikkeld genoeg! Al die andere rotzooi ken ik nie haha.

 

Maar dat zijn toch de klasiekers zon beetje van de nederhop, hou je daarvan moet je deze zeker kennen, en geen kempi of wtf dan ook! Vooral die beat van de grafsteen staat! Een heerlijk ska achtig gevoel met een rauwe tekst in de vorm van een leuk verhaal!

 

Ik zal zelf ook nog even een vraagje online gooien, de beloning zal enkel aan de winaar bekend worden gemaakt!

 

Ach je komt ze niet veel meer tegen hoor, mensen die je snappen als je met artiesten als mach en jesse, westklan, white wolf, scylla aankomt.

Ze zijn er gelukkig nog wel! Maar wie kent nog het gevoel van naar een feestje gaan in een oldschool jeugcentrum, en na 2 nummers van de OP bont en blauw een joint draaien op het podium.

En een halve moshpit achter je die lopen te rossen en te beuken, maar dan op een manier zodat jij in alle rust het stukje podium vooran als jointtafel kan misbruiken.

Dat he pascal een joint aanbied en tijdens het performen, de joint uitdeelt en daarna een aanloop neemt om met een sprong in de mensenmassa te duiken.

 

Of het plaatselijke rookverbod, en de OP die door de mic roept:

 

Als jullie nu allemaal een joint opsteken, en ze willen je er uit schoppen, dan vertrekken we met ze allen en feesten we buiten gewoon door.

Geen jointjes geen show zei def altijd.

En dan keihard steek 'm op door de speakers knallen!

 

Pffff de OP verliezen is ergens het grootste verlies van de muziek scene ever in nederland.

 

Goeie ouwe tijd met de onderhonden niet te vergeten, was altijd 1 grote gekkigheid backstage!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okeyyy hier istie dan. Heb lang moeten denken en dit is denk de moeilijkste die ik zo bedenken kon.

Ik zat laatst tv te kijken en mijn mond viel open van verbazing. Vrouwen hier zeggen dat een bevalling pijn doet? Dr is een dier wat gedoemd is te moeten bevallen door (Pseudo)Penis. Deze penis is tevens instaat tot een erectie en dikwijls van groter formaat als het mannelijke geslachtorgaan bij deze diersoort.

Welke diersoort bedoel ik? Ik hoop dat het te vinden is met gegeven informatie!

Succes!

 

De prijs zal ik de winnaar in een pm vertellen, nog even een verassing dus!

 

@casto,

Da klopt er zijn er niet veel die het kennen tegenwoordig al helemaal in mijn generatie, ken dr nit 1 die het luisterd geloof ik helaas.

Helaas ben ik hier iets te laat voor geboren! Ben met mn 21 jaar toch te jong om de OP live gezien te kunnen hebben! Maar zo te horen heb ik behoorlijk wat gemist haha! Jammer maar helaas, ben al lang blij dat ik al die jaren geleden toevallig de OP tegenkwam op youtube en dr toen een wereld voor me open ging! Voor mij zijn het vooral de teksten die et em doen en niet zozeer geweldige herrinderingen maar onovertroffen in mijn ogen!

De onderhonden 1 groot feest backstage dat geloof ik meteen ja! Bij de meeste platen voel je dat gewoon ook vind ik! Plezier Passie en gekheid!

Edited by Ozzoes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gestreepte Hyena!

Edited by Casto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Serieus........

 

Daar heb ik vanaf opstaan tot nu over moeten denken... minder dan een minuut heeft t geduurd!

 

Doe me maar een pmetje dan haha, beetje over en weer gestuur maar ach ook leuk:)

 

Puur voor de grap en nie voor een prijs, als ik had gevraagd waarmee nasa de reis naar mars van 4 jaar naar 30 tot 90 dagen wil verkorten en hoe dit ding beknopt werkt had dat ook snel beandwoord geweest denk?

Edited by Ozzoes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gespotte Hyena, (Crocuta crocuta), also known as the laughing hyena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...